Dat vroeg ik me dus af Mijn man is 10 jaar ouder en wordt bijna 40. Van de week dacht ik een grijze haar te zien. Wat goed kan natuurlijk Zelf heb ik helaas al een paar jaar flink wat grijze haren dus moet ik het goed bijhouden met verven. Net zoals veel vrouwen hun haar kleuren. Maar hoe zit dat met mannen? Ik kan me mijn vent echt niet grijs voorstellen! Moet er niet aan denken! Of is dat omdat ik "bang" ben voor het ouder worden? Mijn man zegt nu al dat hij het ab-so-luut niet (nu niet en nooit niet) gaat verven want dat doen mannen niet. Niet mannelijk ofzo Verft jullie man zijn haar? Of zou hij het doen als het grijs begint te worden en wat vinden jullie daarvan als een man dat doet?
Ik vind dat prima als een man dat doet. Als mijn man dat zou willen doen moet hij dat doen. Geen idee of hij dat zou willen trouwens
Ik denk dat mijn man dat niet zal doen, veels te veel gedoe haha. Ik daarentegen zal het wel gaan doen mocht het nodig zijn
Hier niet, maar ik heb ook niet echt een ijdele man wat dat soort dingen betreft. En ik moet eerlijk zeggen dat het mij ook niet uitmaakt. Ik vind het best aantrekkelijk zo met een paar grijze lokken
Mijn man begint ook grijze haren te krijgen, ook in zijn baard, maar ik vind het juist wel wat hebben. Ik denk niet dat hij het ooit zal verven. Bij een man vind ik het altijd wel mooi staan.
Man niet, vind het vaak ook niet mooi bij mannen geverfd haar. Beetje grijs er doorheen zou ik niet storend vinden. Ik denk wel dat hij het af zou scheren op het moment dat hij kaal wordt, maar dat is wat anders. Mijn eigen haar verf ik natuurlijk wel mocht ik grijs worden
Ik vind een vent met een beetje grijzig haar juist sexy, mannen met geverfd haar daarentegen absoluut niet ☺
Ik laat dat aan mijn man over. Zijn vader heeft volle bos wit haar En vind dat wel mooi. Mijn man Hij is 33 en heeft nog volle bos zwart haar. Hoop alleen dat hij geen kale plekken krijgt . Dan gaat alles er af volgens hem. Lijkt me heel verstandig. Niks zo lelijk als grote kale inhammen of kaal rondje op het hoofd Zelf verf ik al jaren mijn haar en heb zelf geen probleem met grijs haar.
nee, bij man is nog "best jong" (30) een heeft al heel veel grijze haren haha, dat was in het begin al toen we wat kregen bijna 10 jaar geleden. Het zit bij hun in de familie. Het hoort ook gewoon bij hem.
ja bij George Clooney wel Maar bij mn eigen vent kan ik het me niet voorstellen. Misschien dat het meevalt als het zover is en ik het ook wel wat vind hebben. Zou ook nie weten welke kleur er in zijn korte haartjes zou moeten zonder dat het er nep uitziet.
Ik geloof niet dat ie dat zou doen nee . Hij heeft ook al wat kleine plukjes grijs haar. Vind het wel wat hebben eigenlijk! Heeft trouwens niets met leeftijd te maken hoor, hij is nog maar 26
Nee mijn man zou nooit zijn haren verven. Hij werd al grijs op zn 24ste en is nu op zn 29ste al behoorlijk grijs. Ik stoor mij er niet aan. Vind zo'n baardje met grijze plukken erdoor juist heel mooi
Mijn man is al flink kalend en scheert zijn hoofd daarom maar helemaal kaal, gelukkig staat 'm dat goed! Maar mocht hij z'n haar (voor zover het kan ) laten groeien en hij wordt grijs? Dan zou hij het niet verven, nee.
Mijn vriend is 30 en hij heeft al een aantal jaar af en toe een grijze haar. Ik vind dit best charmant staan maar ik moet ze er altijd uithalen Hij zal ook zeker zijn haar gaan verven mocht hij echt grijs worden.
Mijn man zou het niet verven, dat zou ook niet staan aangezien hij altijd een tondeuse er over heen haalt omdat hij kalend is. 😄
hier ook Maar mijn man is ook totaal niet ijdel, ofzo, dus dat zou hij echt nooit doen! de man van mijn vriendin is nu 39 en ook een beetje grijzend. Hij vindt het vreselijk en laat zijn haar elke zes weken verven. Als je het niet zou weten, zou je er niks van zien. Als hij er zo mee zit, is er niks mis mee om het te verven, toch? ik vind het iig niet raar.
Nee mijn man zou z'n haar niet verven. Hij heeft nu al best wat grijze plukken (43 jaar) en hij vindt het zo wel prima. Ik heb zelf een aantal grijze haren, ze vallen niet zo op, ik ga ze voorlopig niet verven.
Nooit over gesproken, maar nee, ik zie mijn man het niet verven. Hij heeft bovendien een lange baard (type: de baard van Karl Marx). Zou voor geen meter staan dat zijn haar dan gekleurd is en zijn baard niet .