Weet iemand of ik inkomende whatsapp oproepen kan uitschakelen. Ik vind het zeer irritant als iemand mij belt via whatsapp; ik hoor steeds mijn eigen echo en wil deze functie onmogelijk maken.
Waarom vind je het een piep app? Ben wel erg benieuwd eigenlijk.. ik ken bijna niemand die geen whatsapp heeft behalve een handjevol stokoude bejaarden (dit is overigens geen belediging hoor!) Ben gewoon nieuwsgierig
Nou gebeurd vaker dan je denkt hoor. Mijn man had tot 4 maanden geleden een telefoon uit de prehistorie waar je echt alleen mee kon bellen en smsen. Hij wou ook echt geen smartfone.pas sinds 4 maanden heeft hij een smartfone en dus whatsapp (mijn man is 33 en dus geen bejaarden hihi)
Telefoontechnisch: enorm CPU verbruik en geheugen loopt snel vol (en dat gebruik ik liever voor nuttige apps) En ik ben op vele andere manieren bereikbaar, dus ik vind het overbodig.
Nee zeker niet; maar ik vraag of er een mogelijkheid is om het uit te schakelen. Bedankt voor de reacties.
Oke, dankje voor je antwoord! Ik zou niet meer zonder kunnen eigenlijk.. ik kan alle apps missen, behalve whatsapp
geen whatsapp? wauw haha ik kan niet zonder hoor en helemaal geen mobiel... *shock* is dat nog mogelijk anno 2015? hier iedereen een mobiel(smartphone) mijn ma is de enige met een mobiel die je nog moet opwinden volgens mij haha. die weet nog net hoe je moet bellen, smsen is al te moeilijk. krijg dan halve berichten terug omdat ze schijnbaar denkt dat 'ok' of 'enter' knopje is voor een lege zin om daarna verder te typen. maar dan verzend hij eht bericht en dat krijg ik er maar niet in bij haar. dan raakt ze in de war dat haar tekst opeens weg is en stopt ze er maar mee