Zou je partner zijn haar verven als het grijs wordt??

Discussie in 'De lounge' gestart door sunshineS1976, 6 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Hier wel want de eerste grijze haren kwamen al met 28.... Nu is hij 33.
    Kleurt met color 5 speciaal voor mannen. Het ziet er heel natuurlijk uit!

2. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Hier niet nodig, hij is hartstikke blond, geen grijze haren te zien én kalend! :p

3. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik ben er zelf blij mee hij mag best grijs worden hoor maar 28 en nu 33 is wel heel erg vroeg! Met meisjes van 3,5 en bijna 2 hoeft hij er toch niet uit te zien als 45?

4. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Dat laat ik aan mijn man over, hij heeft nog geen grijs haar.

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Er zijn zat mannen, die hun haar verven, maar ik zie het mijn man ook niet doen. Hij heeft ook al wat grijze haren. Als ik zo naar onze kennissenkring kijk, verven de mannen hun haar ook niet. Genoeg grijs al te zien ;) In de leeftijd tussen 35 en 45 jaar.

6. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Mijn man wordt ook grijs is 38. Laatste jaar is het heel hard gegaan , leek wel ineens grijs. Laatst zei ik voor de grap : zal ik een shampoo kopen met verf erin ? Hij verklaarde me voor gek. En stiekem vind ik hem wel wat hebben zo , misstaat niet ;)

Ik ken wel een man die zijn haar verft en het is dat ik het weet maar anders zie je het echt niet. Het is heel natuurlijk.

Mijn oma's (79 en 73) verfen het wel , ken ze niet anders. Maar dat zijn vrouwen haha.

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.274
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik ken wat mannen die al redelijk vroeg grijs worden, maar dan zien ze er niet opeens 10 jaar ouder uit. Zien er gewoon uit als 35 maar dan een beetje grijs ;)

8. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Die van mij heeft al heel wat grijze haren en ik vind het juist sexy joh!
    Lekker mannelijk juist! 😁

En hoezo lijken ze opeens 10 jaar ouder? Bullshit. Dat ligt dan aan je kerel zelf. Die van mij kleed zich gewoon lekker hip en ziet er dus super mooi uit 😉
    Ken ze ook van 25 en vind ik ook wel wat hebben.

9. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Manlief hier doet het niet. Helaas ik vind het dus echt niet mooi

10. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

24 jan 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    Denk dat hier eerder de tondeuse erover heen gaat. Manlief zou niet zijn haren verven gok ik

11. Jeanine33

Jeanine33 Nieuw lid

24 apr 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is het niet gewoon zo dat heel veel mannen hun haren stiekem verven maar dat we alleen de lelijke slecht geverfde mannen zien? Ook heb ik het gevoel dat veel mensen het lelijk vinden alleen omdat ze kunnen zien dat het geverfd is zelfs als dat heel mooi gedaan is. Terwijl bij vrouwen dat geaccepteerd is.

Mijn man verft al jaren zijn haar. Is ooit begonnen omdat een vriendin die de kappersopleiding deed op het laatste moment een model nodig had voor highlights/ coupe soleil, en hij haar dus heeft geholpen. Ze heeft toen hele mooie dunne blonde plukjes in zijn donkere haar gedaan en het viel helemaal niemand op omdat het goed gedaan was. Dat heeft hij dus toen regelmatig laten doen in de lente/ zomer. Toen zijn haar een aantal jaren geleden echt grijzer begon te worden is hij begonnen om elke 3 maand alles te laten verven en daarna dus highlights. Omdat het geen egale kleur is ziet het er heel mooi uit.

Ik zou het wel leuk vinden als hij weer eens een ander kleurtje probeert, bijvoorbeeld mooi rood bruin of lekker licht blond...maar dat is voor hem nog een stap te ver. We hebben nu afgesproken dat we dat voor de zomer vakantie gaan doen, zodat hij eerst kan kijken of het hem bevalt.

12. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Ligt eraan hoe oud hij is.. Op dit moment zou hij het wel verven (25). Maar op latere leeftijd 40+ niet.

Ik vind het niet erg.. Ik verf mijn haar ook dus waarom hij niet.

13. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Mijn man is 35 en begint ook grijs te worden bij zijn slapen. Ik vind het niet erg en ook niet lelijk en hijzelf ook niet. Leuk is misschien anders, het voelt toch alsof je oud bent als je grijs bent, maar verven vind ik echt niet nodig.

Zelf verf ik mijn haar trouwens wel, omdat ik ook al sinds mijn 30e grijze haren krijg en dat echt nog niet wil. Maar bij mannen is het minder erg. Persoonlijk vind ik: liever grijs dan kaal bij mannen, haha.

14. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik vind het gewoon dat een man zijn haren verft maar wel omdat hij het zelf graag wil en niet voor de partner :)
    Mijn man werd heel erg kaal dus scheert zijn hoofd al jaaaaaaaren.
    Ben niet anders gewent.

15. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    haha, hier precies hetzelfde! :D

16. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Mijn man zou dat nooit doen.. ik wilde mijn eigen haren verven en dat vond hij al totale onzin.. als hij grijs wordt dan zou hij het denk ik allemaal eraf scheren haha.

17. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hell no, mijn man gaat zijn haar echt niet verven, maar goed... Mij maakt het niet uit. Ik vind grijs(grijzend) haar best mooi trouwens!

18. fanona

fanona Bekend lid

9 dec 2014
    892
    336
    63
    Mijn man is ook 10 jaar ouder en wordt bijna 40 (over twee jaar dan)heeft een grijs plukje en ik vind het juist iets hebben. En antwoord op je vraag: hij zou het nooit, maar dan ook nooit verven...ook iets met dat het niet "mannelijk" is of zo en hij wil juist graag een grijze kop en een grijze baard hebben.

19. mamavanZenD

30 mei 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee mijn man zou dat niet doen

20. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480