Mijn man is ook nog jong en heeft al sinds zijn 26-27e grijze haren. Hij mag ze van mij verven, maar hij wil dat zelf niet. Prima dan.
Mijn man kreeg op zijn 26e zijn eerste grijze haren. Toen zag niemand het. Inmiddels begin je het iets te zien. Hij heeft heel bewust de keuze gemaakt om het niet te gaan verven. Dat had ik eigenlijk niet van hem verwacht.
Mijn man had ook al grijs haar toen ik hem met 30 leerde kennen en geen haar op z'n hoofd die er aan denkt het te verven haha.. Hij houdt het kort..
Dit, moet er niet aan denken dat mijn man met een geverfd hoofd rond zou lopen. Laat hem maar mooi grijs worden.
Verven weet ik niet. Ik denk niet dat hij dat zou doen. Maar als hij incidenteel een grijze haar spot trekt hij die er wel uit, of ik moet het doen. Ik vind het op de 1 of andere manier bij mannen meer geaccepteerd. Ik moet dan denken aan het programma Catfish. Geen idee hoe oud die man is, maar hij is nog best jong. Weet ook niet of die grijze coupe au naturel is, maar het misstaat niet. Het zou zomaar een trend kunnen zijn. Mijn man zei laatst dat hij dacht dat ik bovenop grijze haren had. (ik ben 26) Ben verschrikt naar de spiegel gerend. Bleek dat ik mijn droogshampoo niet goed had uitgeborsteld. In mijn hoofd zat ik al bij de kapper hoor
Ik heb het hem nooit gevraagd, maar ik denk van niet. Gezien de huidige stand van zaken gok ik overigens dat mijn man eerder kaal wordt dan grijs.
Er valt weinig haar te verven bij mij vriend hahaha hij heeft wel wat grijze haartjes maar het stoort hem niet
Ik vind het prima als een man dat doet, je hebt toch speciale haarverf voor mannen Mijn man is hartstikke kalend en scheert ze dus op 3 mm met de tondeuse want zijn kruin is kaal en zijn haargrens trekt ook steeds verder naar achteren, als hij ze langer had dan was hij net een pater En hij is gisteren pas 36 jaar geworden en heeft dit 'probleem' al 10 jaar.
Mijn man verft t al jaren. Dit omdat hij al super vroeg helemaal grijs werd. Ik weet niet beter. Staat veel mooier dan grijs dus waarom niet zou ik zeggen 😉
Jaaa idd die Max van Catfish is best een schatje/lkkr ding om te zien! Staat m goed! Edit: ff gegoogled en hij schijnt nu 33 te zijn!
Mijn man is ook 30 en heeft er regelmatig grijze haren tussen zitten. Nu mag ik ze eruit trekken (en léúk dat ik dat vind ), maar het worden er steeds meer, dus ik denk dat er bij hem wel verf aan te pas gaat komen.
Mijn man is 34 en heeft een grijze lok haha. Ik vind het hem wel staan,hoort gewoon bij hem. Als het echt niet staat,waarom niet verven? Maar mijn man hoeft zijn haar niet te verven,het staat hem wel mooi die lok en dan her en der een grijs haartje haha.
Nee, en hij begon langzaam grijs te worden toen hij 23 was, nu 13 jaar geleden. Ik wel als het nodig gaat zijn. Maar gelukkig kan ik het nog af met af en toe een paar grijze haren wegtrekken.
Mijn man niet, maar een vriend van ons wel. Hij vindt zichzelf nog te jong om grijs haar te hebben en voelt zich zo beter. Als je het niet weet, zie je het ook niet. Het lijkt echt heel natuurlijk.
Nee hier wordt ook geen mannenhaar geverfd. Hij is trouwens al lekker grijs aan het worden aan de zijkantjes. Hij is allang blij dat hij grijs wordt en niet kaal, dat vindt hij (en ik stiekem ook) veel erger. Ik snap wel dat er misschien mannen zijn die hun haar wel verven, maar naarmate hij ouder wordt zie je het op een gegeven moment gewoon, omdat het er niet meer natuurlijk uitziet. Dan moet je van geverfd haar ineens naar een natuurlijke grijskleur. Zullen een hoop mensen raar staan te kijken als ze ineens een (bv) bruine coupe een grijze coupe zien.