De ware vinden

Discussie in 'De lounge' gestart door Jel, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

Een vriendin van mij is hard op zoek naar de man van haar leven. Ze is 37 en heeft nog nooit een relatie gehad. Ze heeft ook een kinderwens dus de tijd begint te dringen.

Ik vind het zo sneu voor haar dat het maar niet wil lukken in de liefde. Ze is geen uitgaansmens, dus in de kroeg zal ze niet slagen.

Ze staat wel ingeschreven op verschillende datingsites. Dit is ook het laatste wat ze wilde, maar je moet er wat voor over hebben en misschien ook voor doen als je in het dagelijks leven niet veel mannen ontmoet.
    (ik ken mijn man zelf trouwens ook van internet).

Ze verteld me dat mannen haar zelfs niet zien staan op datingsites. Sommigen reageren niet op haar berichten en één heeft haar zelfs geblokkeerd. :(

Ze ziet er best goed uit. Ik snap ook niet goed waar het aan ligt.

Naast deze vrouw ken ik nog een paar mensen die nog nooit een relatie hebben gehad en ook al boven de 30 zijn. Hoe kan het toch he? Waar ligt het aan?

Ik voel me als vriendin zijnde een beetje machteloos hierin. Ik zou haar zo graag een leuke man willen geven als cadeau op haar verjaardag. :D

Kennen jullie dit ook in jullie omgeving?

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja.

De vrienden van mijn man allemaal midden 30 zijn allemaal nog vrijgezel.
    hun zijn verschrikkelijk kritisch ( niet dat jou vriendin dat heeft hoor hihi ) Dus geen enkele vrouw is goed genoeg.
    En dan hebben ze een leuke vriendin dan worden het pubers die in ene elk weekend uit willen gaan en het met jan en alleman doen.

Dus in dat geval snap ik het wel dat ze nog steeds vrijgezel zijn :D

*ben zoooo blij dat mn man niet zo is :D *

3. Jel

Jel Niet meer actief

Ik heb altijd wel zo iets van: op ieder potje past een dekseltje. Hoe kritisch, apart, lelijk of what ever iemand ook mag zijn.

Oja ik zei in mijn beginpost dat ze nog nooit een relatie heeft gehad, maar zit me net te bedenken dat ze een paar jaar geleden ongeveer een week wat heeft gehad met een man, maar wat toch niet bleek te klikken.

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

ja mijn zwager is er zo een.

maar dat ligd meer aan zichzelf want hij neemt nergens geen tijd voor en steld veelste hoge eisen.
    hij vind verschillende meiden wel leuk maar die zijn echt buiten zijn bereik en dat ziet hij niet.

mijn vriend was zo maar dat kwam door het werk en gewoon niet zijn best ervoor doen. en ja toen kwam ik voorbij (en dat terwijl me mekaar als 8 jaar kenden)

5. mol81

mol81 Niet meer actief

Ik heb nog een hele leuke man in de aanbieding en woon bij je in de buurt Jel! Leuke baan, eigen huis, eigen auto, kinderwens, 38 jaar, pech in de liefde, geen moeilijke toestanden met exen / andere kinderen etc. Gewoon nog geen leuke meid tegengekomen die HET was.

6. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Heb je geboortedatum, plaats en tijdstip van haar voor mij?
    Ik wil wel eens en blik over haar horoscoop werpen en kijken of ik er iets in kan vinden?

Ik doe astrologie als passie, dus ik vind het leuk als ik er evt. een antwoord voor je vriendin in kan vinden.

je kan het natuurlijk ook in een pb naar me zenden.

groetjes mutsie

oja, geboorte tijdstip liefst zo exact mogelijk....

7. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    In de familie ook meegemaakt, maar uiteindelijk is het juiste dekseltje toch opgedoken. En waar: op een wandelvakantie voor vrijgezellen... En ze zijn nu al weer de nodige jaren bij elkaar. Het kan dus wel!

8. Jel

Jel Niet meer actief

Grappig dat het bij jullie mannen zijn die nog geen relatie hebben.
    Ik heb ook een neef die vrijgezel is en een jaar of 36 is, of 37. Maar denk niet dat hij bij die vriendin past. Ik ken ze allebei natuurlijk individueel en denk niet dat het past.

En ik heb een broer met een verstandelijke beperking die een vriendin zoekt. Hij schrijft zich in op 'normale' datingsites zoals "Relatieplanet" en ik zou het hem niet durven zeggen omdat ik het erg sneu vind, maar ik denk dat hij beter iemand van zijn eigen 'beperking' kan zoeken, want zo lukt het denk ik nooit. Je kunt goed aan zijn foto zien dat hij niet helemaal goed is, zeg maar en daar knappen 'gewone vrouwen' denk ik op af. Hoe zielig ook.

9. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik ben wel eens bang dat ik dat ook heb op mijn 37ste, met als enig verschil dat ik al een kind heb!

Ik ben nu 29, maar al 3 en een half jaar vrijgezel!
    Ik ben veel te kritisch! Heb wel eens wat gedate etc. Maar dan na een paar weken vond ik het niets...

Ik ben bang dat ik zo wen aan het alleen zijn (met mijn dochter dan) dat ik moeite zal krijgen om me weer aan iemand te binden!

Maar ja aan mijn antwoord heb je dus weinig! hahaha!

10. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Wel sneu, als ze zo op zoek is naar een geschikte partner.
    Daar ligt misschien ook het probleem, dat je juist op zoek bent.

Als vrouw zijnde, met een kinderwens, is het natuurlijk wel zo dat je aan leeftijd vast zit. Voor jezelf dan. Of je moet de keus maken dat je kinderwens groter is als een partner en alleen proberen zwanger te worden (via donor).

Hier ook wat vrienden in de groep die 30+ zijn en nog steeds vrijgezel. Ze hebben wel wat (korte)relaties gehad, maar door verschillende reden gaat dit steeds mis. Zijn verder ook jongens die er goed uit zien, koophuis hebben, vaste baan en echt heel erg aardig. Toch wil het niet lukken.

11. Jel

Jel Niet meer actief

Mutsie, ik heb je een pb gestuurd.

Voor de mensen die misschien iemand voor haar hebben: ze is christen en haar eis is dat het wel een christelijke man moet zijn.

12. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Heb wel een kennis, vrouw van 37 jaar. Topbaan, top gestudeerd, tophuis, topvakanties etc..

Maar geen vent, wel een kinderwens en heeft de wens voor een vent dus aan de kant geschoven en is met donoren aan de gang nu.

13. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik ben zelf zo'n iemand hahaha. Ik kan echt niet de ware vinden ;) Ik heb een lange relatie gehad en ook een zoon met die man gekregen maar uiteindelijk bleek dat hij niet de ware was... Hij deed zich anders voor dan dat hij in werkelijkheid was (andere vrouwen er op na houden e.d. en nu niet naar zijn zoon omkijken) daarvoor heb ik ook een relatie met een man gehad die foute dingen deed achteraf (drugsdealen e.d.) ook tegen mij zeggen ze: er komt ooit wel eens een goede man in je leven. Ik trek op 1 of andere manier foute mannen aan en heb er veel verdriet van. Nu ben ik gelukkig met mijn zoon en hoef niet zo snel meer een man te hebben, niemand die mij weer kwetsen kan op dit moment. Ben ook bang voor weer een relatie te krijgen... wil niet weer gekwetst worden. Vaak wordt mij gevraagd of ik geen man wil. Nee op dit moment niet en ik ga ook niet op zoek. Laat het op mij afkomen allemaal en wie weet tref ik ooit nog eens een goede man die goed is voor mij en mijn zoontje. Voor je vriendin heb ik hopelijk 1 tip: ga niet op zoek naar een man! ik weet dat het heel raar klinkt omdat ze dit graag wil... maar mijn ervaring is op zoek gaan naar een man werkt totaal niet ;) tegen mij zeggen ze ook op elk potje past een dekseltje, nou laat mij het dekseltje zijn het potje komt misch ooit nog wel eens in mijn leven en anders maar niet ;) ik weet mijn verhaal komt niet helemaal overeen met die van je vriendin maar ik ben ook 1 van de vrouwen die maar geen (goede) relatie krijgen kan ;)

14. mol81

mol81 Niet meer actief

Helaas pindakaas, dan wordt het m niet met onze allerliefste vriend;)

15. Jel

Jel Niet meer actief

Jammer. (voor haar...) ;)

16. Jel

Jel Niet meer actief

Lola en Annetske, ik hoop dat er weer een leuke/ goede/ lieve man voor jullie in jullie leven komt.

17. Ik zie dat bij een collega van me, zij is dan inmiddels 53 en niet meer op zoek maar als ze vertelt over vroeger kwam dat ook wel naar voren. Ze wilde eigenlijk wel graag kinderen maar is er dus ook niet meer van gekomen.

Is je vriendin ingeschreven op christelijke datingsites?

18. Jel

Jel Niet meer actief

@ Desiree, best sneu is dat he?
    Ja ze ingeschreven op crosspoint, christianmatch, funkyfish, etc...

19. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Denk dat ze zich minder kritiek moeten opstellen! En een hoop van de verlang lijstje moeten halen.

En blanco gaan date of iets. Heb ook nooit gedate maar op geen gegeven moment kwam er toch een man op mijn pad. Was ook best wel oud al 24 jr was ik. En die heb ik gehouden met me ups en downs ideaal was die niet en nu nog niet maar het is me wel gelukt om er blanco er in te stappen.

Ze is 37 als het nu niet snel lukt en toch een kinderwens dan misschien bam moeder worden??

20. Ja ik kan me echt niet voorstellen hoe doelloos mijn leven zou zijn zonder mijn man en kids.
    Ik heb wel eens gelezen dat als je niemand kunt vinden op een datingsite er dan vaak 1 (of meerdere) ding(en) is dat mensen afschrikt. Maar wat dan he..
    Heeft die man nog gezegd waarom hij haar had geblokkeerd? Dat vind ik ook wel raar

Deel Deze Pagina