Ik zou echt niet alleen maar thuis kunnen zitten. Ik denk persoonlijk dat ik een betere mama ben als ik werk. En dat heb ik gemerkt na de bevalling. Ik ben 4 maanden thuis geweest en heb heerlijk genoten. Maar toen ik weer ging werken, merkte ik dat ik na dat ik klaar was met werken ik veel meer aandacht aan dochterlief gaf. En dat ik veel meer kon genieten van haar. Nu werk ik i.v.m. een opleiding 26 uur per week. Allemaal door de weeks van 8.30 tot 17.00 en ik vind het verschikkelijk. Als ik dalijk gediplomeerd ben ga ik niet meer dan 24 uur werken en dan onregelmatig. Dat maakt dat we minder oppas nodig hebben en ik ook meer tijd met dochter door kan brengen. Als ik dan een avonddienst heb heb ik de hele dag nog met dochterlief.
Ik zou stoppen met vast te werken, maar me wel inschrijven bij het flexbureau op het werk. Dan kan ik zelf indelen wanneer ik werk. De groep mag dan ook altijd bellen als ze me nodig hebben.
Ik zat me al af te vragen wat het betekende. Ik ben blij dat ik niet de enige ben die het zich afvroeg.
Heb ja gestemd, ik hen thuisblijfmama vanaf de geboorte van onze dochter. Inmiddels doe ik wel de administratie van ons bedrijf erbij.. Ik heb me nog nooit een seconde verveeld thuis en mijn contacten met vrienden zijn nu beter dan toen ik nog 32 uur werkte.
Ik zou stoppen met betaald werk, maar zou wel wat vrijwilligerswerk gaan doen. Helemaal niks doen, naast huismoeder zijn, zou ik denk ik boring vinden.
ik heb toch nee gezecht, al had ik voor de geboorte wel ja gezecht, als het kon zou ik stoppen. nu zit ik noodgedwongen al 3jr thuis (kan nooit meer werken) maar nu zeg ik zeker nee, ik mis het werken toch, even prive tijd even IK zijn en geen mama. ik zhoef dan geen dagen uren te werken maar een paar uurtjes per week zou ik dan toch wel willen. ik ben daarom ook blij dat ik 2 ochtenden voor mezelf heb nu mijn dochter naar de psz gaat, heerlijk echt waar ik wordt daar een blijere mama van
Nee. Ik vind werken leuk en ben ook een veel betere moeder en partner als ik die paar uurtjes per week iets voor mezelf heb. Werk tussen de 50 en 70 uur per maand wat prima te combineren is met de kinderen. Ook wil ik wel op de markt blijven zodat ik niet afhankelijk ben van partner en/of uitkering. Na een paar jaar thuis zitten lijkt mijn de stap naar weer werken erg groot. Wel vind ik het belangrijk dat ik zelf de kinderen naar school kan brengen en ophalen en hiermee houdt ik wel rekening wat betreft het werk wat ik doe.
Ik heb ja gestemd, maar ik ben dan ook al tbm Soms vind ik het loodzwaar, maar meestal is het heerlijk! Geniet zo van dat kleine apekopje en soms kan ik 'm wel achter het behang plakken en fantaseer ik over een fulltime baan Maar zou dat echt niet willen, vind het heerlijk zo. Geen gehaast, geen geregel, heerlijk!
nee, ik zou wel iets anders gaan doen dan ik nu doe maar helemaal stoppen? Ik zou tegen de muren vliegen!
ja DIRECT!! lijkt me zo heerlijk, voor mn kindje(s) zorgen... zou dan wel workshops gaan doen ofzo om toch onder de mensen te blijven...maar ik zou echt stoppen met dit werk..zo leuk vind ik het nou ook weer niet!
ik zou wel stoppen met wat ik nu doe, dan zou ik graag de dieren willen helpen, en iets op willen zetten ofzo.. ik zou echt niet heel de week thuis willen blijven pfff.. lekker een ritme vind ik ook wel fijn! en even een ander praatje dan over luiers etc..hahah
Noop! Zelfs al zou ik de staatsloterij winnen dan zal ik blijven werken. Ik zou dan wel echt stoppen met de baan die ik nu heb om echt iets te gaan doen wat ik altijd al zou willen maar wat financieel onbereikbaar is op dit moment... Maar werken absoluut.
Never..nooit niet! ik werk niet alleen voor het financiele/luxe...maar ook echt om mijn ei kwijt te kunnen..me ontwikkelen en een bijdrage te leveren aan de maatschappij. Ik ben niet gemaakt om thuis te zitten.... ooooh wat hoor ik deze vaak en its o sooo thrue!!!! Heb vanaf mijn zwangerschapsverlof tot april (ruim n half jaar) thuis gezeten ivm PND...ik was echt rijp voor het gesticht!
nee, al zou ik wel wat minder gaan werken, ik werk nu 28 uur, niet omdat ik het financieel moet, maar meer dat dat aantal uren goed te conbineren is thuis en op het werk... ben nu met verlof, en vind het heerlijk, maar fulltime thuis is niets voor mij. denk dat ik in april ook weer blij ben om aan het werk te gaan!
Ik zou het best willen proberen...lijkt me best lekker om niet meer te werken, maar misschien dat ik na een paar maanden/jaar wel weer wil werken omdat ik het werken mis..
Ik zou stoppen bij mijn huidige werkgever en ipv 2.5 dag een echte leuke baan voor de leuk erbij doen voor 2 dagen in de week!!!!