nee dat vind ik veel te veel. Ik heb het ook niet om zoveel aan schoenen uit te geven. wat voor laarzen zijn het? ben wel benieuwd
ik vind 100 euro al te veel... laat staat 180... En ik moet dan misschien wel wat langer zoeken (ook vanwege m'n mt 42) maar dat heb ik er voor over. Het geld niet...
ik twijfel tussen deze 2 (de grijze zijn er ook nog in het taupe en in het offwhite) en ze zijn zo duur omdat ze een bredere schacht hebben, wat ik dus echt nodig heb... Bekijk bijlage 184138 Bekijk bijlage 184139
Ik heb een hele moeilijke voet, dus als ik laarzen vind die me passen en ik vind ze ontzettend mooi dan neem ik ze. Moet wel zeggen dat ik dan ook geen andere schoenen meer bij koop. Edit: ik vind ze allebei niet mooi, maar met dat flosje erachter zelfs nog iets minder mooi dan die andere.
Als iemand ze bij me thuisbezorgd wel, heb een hekel aan schoenen kopen haha. Waarom de vraag eigenlijk?
omdat ik benieuwd ben of er wel eens iemand 180,- aan schoenen uitgeeft. (en ik dus misschien niet de enige gestoorde ben die dat evt doet)
helemaal mee eens, ik heb mooie winterlaarzen voor 30 euro, voel ik me veel prettiger bij. 180,- zal ik echt nooit uitgeven aan wat voor schoenen ( of kledingstuk ) dan ook
Ja hier zo een gek. (geef er nog wel meer aan uit, heb 3 paar uggs die gemiddeld 250 euro per paar kosten) Mijn leren laarzen kosten meestal tussen de 150 en 200 euro.
de laarzen zijn niet echt mijn smaak. Maar zou dan voor de zwarte gaan. Ik heb bij andere schoenwinkels vaker laarzen gezien die een extra brede schacht hebben (omdat veel vrouwen dit probleem wel kennen). Die geen 180 hoeven te kosten. Maar goed als je het geld ervoor over hebt dan zal ik dat gewoon doen natuurlijk
Als ik ze echt mooi vind zo ik dat er wel voor uitgeven. Draag zelf in de winter uggs en voor erbij geox laarzen ook vrij prijzig. Maar zowel met me uggs en me geox doe ik zeker twee winters!
precies voor 30 euro heb ik ook goede laarzen.. pff zou het niet eens kunnen om zoveel geld uit tegen aan dat hahaah
Ik heb het vroeger wel gedaan, voor echte leren laarzen waar ik dan 2 winters mee deed. Maar tegenwoordig vind ik het teveel geld.