Ik heb weleens laarzen gekocht van 150 euro, dat vond ik wel veel geld. Als ik mooie dure schoenen zie ( en dan bedoel ik wel boven de 100 euro) vind ik het altijd de sport om te wachten op de uitverkoop, en dan ook tot het laatst, en dan hopen dat ze er nog zijn, zodat ik ze met 60% korting koop.
Ik heb 4 jaar geleden laarzen van 110 euro gekocht. Voor het eerst dat ik zoveel geld aan een paar schoenen uitgaf, ik stond echt te stuiteren in de winkel en bijna te janken bij het eerste krasje. Uiteindelijk heb ik er zeker 2 winters mee gedaan, ik heb ze nu nog wel, maar ze zijn er niet mooier op geworden. 180 euro is wel wat meer... ik weet niet of ik het zou doen, denk dat ik toch even verder zou kijken. Ik kan dan wel zeggen: dan moet ik er ook minimaal 2 winters mee doen. Maar ik ken mezelf... schoenentic, dan past het weer niet met alles en moet er weer een ander paar schoenen bij. Passen de laarzen met extra brede schacht van de Dolcis je niet? Ik heb ze daar vandaan, en die zijn wat goedkoper, al las ik dat Ziengs ook wel redelijk betaalbare heeft. Ik vind de grijze trouwens wel erg leuk!
Nee, en niet zozeer omdat ik het geld niet kan missen, maar meer omdat ik mijn geld liever aan andere dingen uitgeef dan aan zulke dure laarzen!! Ik draag al bijna nooit laarzen, dus deze uitgave zou in mijn geval dus echt onzin zijn. Dan koop ik liever voor mezelf schoenen van 90,- en geef ik de andere helft uit aan mijn dochter ofzo!!
Mijn max voor schoenen of laarzen is 150 euro. Ik heb ook een lastige voet, op één of andere manier kan ik nooit slagen bij de "goedkope" schoenen..
Als ik ze mooi vind en geen goedkopere leuke schoenen kan vinden maakt de de prijs niet uit. Vorig jaar nog schoenen gekocht van 220,-. Moest ze gewoon hebben.
Als ik mooie schoenen of laarzen zie dan koop ik ze, maar heb dan ook een schoenentik.....Mijn duurste laarzen zijn 400 euro, maar door de goede kwaliteit doe je er ook langer mee....
ik moest ff reageren op je laarzen ik heb dezelfde en heb er echt geen 180 euro voor betaalt 70 euries hier op de markt en zijn exact dezelfde ik heb maat 41 en 3xw
Deze had ik vorige jaar bij Ziengs gekocht maar heb ze uiteindelijk terug gebracht,ze hadden ze me verkocht als leren laars maar de binnenkant bleek van plastic dus kreeg er nogal zweet benen/voeten in.Ze deden trouwens erg moeilijk bij Ziengs dat ik ze wilde terug brengen om deze reden. Als ik een laars echt mooi vind,ze zijn van goede kwaliteit zou ik er 180 uit uitgeven.Koop bijna altijd laarzen/schoenen voor de winter 150-200 heb ook brede schacht en ik merk het verschil in mijn benen en rug echt wel met goedkope schoentjes (want die heb ik ook wel voor erbij).
Ik moet zeggen dat ik het wel eens gedaan heb! Maar dat zijn dan gelijk laarzen waar ik 3 jaar mee doe! Dan geef ik liever aan 1 paar 180 euro uit en hoef ik 3 jaar niet om te kijken naar andere dan dat ik elke jaar voor 80 á 100 euro nieuwe koop! Laarzen die ik nu aan heb waren 170 en heb ik al 4 jaar.
Nee, absoluut niet.. Nu heb ik niet zoveel met schoenen, maar vind het belachelijk om daar zoveel geld aan uit te geven.. Sorry, ik snap dat dus écht niet.. (welk kledingstuk dan ook trouwens)
In mijn beleving zijn er geen kwalitatief goede & ook nog mooie laarzen te vinden onder 180,- Ik zeg dus zeker ja!
Mijn max ligt op 300 euro voor een paar laarzen. Ik wordt al helemaal happy als ik een paar laarzen vind die 180 euro kosten dat is goedkoop voor mij. Klinkt erg verwend eigelijk Ik vind dat als je het geld kunt missen en je hebt het er voor over dan gewoon lekker doen. Goede schoenen zijn erg belangrijk. Maar als je er de rest van de maand door ijn de problemen komt dan zou ik het niet doen.
Als ik het geld zou hebben, ja. Geef nooit veel geld uit aan kleding maar wel aan schoenen en jassen. Doe er dan meestal ook 2 of 3 jaar mee.
Poe ik hoor hier wel heel hoge bedragen voor een paar laarzen: 180,00 en zelfs 300,- euro. De laarzen van het plaatje vind ik niet eens mooi. Pfff voor 200,00 a 300,00 euro kan ik wel een aantal weken boodschappen doen voor ons gezin. Ik vind 100 euro wel de max eigenlijk. En man en de kinderen minder, omdat de een zijn schoenen altijd sloopt en nummer 2 ze na een jaar toch niet meer past.
Ik zou het alleen doen als het echt heeeele speciale unieke laarzen zouden zijn (en ik geld overhad..) maar vind deze een beetje gewoontjes, geen verkeerde laarzen hoor maar geen 180 euro waard..150,- is toch wel mijn max voor laarzen.
In nog geen 180 jaar zou ik 180,-- uitgeven voor een paar laarzen! Ik kan er het geld echt niet aan uitgeven. Mijn max ligt op 100,-- maar dat vind ik al veel hoor.