bij de durlinger en de ziengs verkopen ze ook laarzen met extra brede schacht voor een hoop minder... heb zelf het probleem ook, maar dit geef ik er echt niet aan uit.
en ik heb dat geld niet eens. Dus dat is natuurlijk ook iets dat bij mij meetelt. Als je het geld wel hebt, dan zal je hier ook sneller serieus over nadenken. Maar het is voor ons idd ook 3 weken eten dus dan kies ik liever daarvoor
ja zeker wel! ik heb namelij brede kuiten waardoor ik altijd dure laarsen nodig heb van jj/heliofrom bijvoorbeeld. ik loop er dan ook wel een jaar of 3 op hoor.
Nou ik wil het er ook best aan uitgeven, als het echt een mooie schoen is EN ik loop er heerlijk op zeg ik: inpakken die hap. Maar ik heb dus alles behalve een schoenentic. Ik heb 1 paar schoenen en als die stuk zijn koop ik weer nieuwe.. (dus dan mogen die toch best wel wat kosten)
Nee, zou absoluut geen 180E uitgeven aan schoenen. 180E is voor ons paar weken eten en luiers en voeding voor de kleine. Vind het belachelijk veel voor een paar laarzen.
Ik vind ze alle twee heel erg mooi! Ik zou het er wel voor uitgeven......maar dan heb ik ook wel wat meer te besteden hoor. Maar goed je hebt maar 1 paar voeten en die meot je wel goed houden
ja ik zou dat wel doen, maar dan zou ik er voor sparen. ruim van tevoren elke maand wat wegzetten zodat als het nodig is je die laarzen kan kopen
Als ik moeilijk goede laarzen zou kunnen vinden (wat bij TS waarschijnlijk het geval is, omdat ze aangeeft dat ze laarzen met een brede schacht nodig heeft) en ik heb dan eindelijk laarzen gevonden die goed zitten én die ik mooi vind...ja, dan zou ik er zonder twijfel 180,-- voor neerleggen. Maarrrrr, dan moeten ze dus wel ECHT goed zitten en moet ik ze ECHT mooi vinden. Als ik maar half denk "Mwah" dan zou ik het niet doen.
ja, ik heb smalle kuiten waardoor het gros van de laarzen mij niet past. Het is een crime om laarzen te vinden die én goed zitten én mooi zijn. Daarnaast verwacht ik van dure laarzen dat het kwaliteit is en dat ik er jaren mee doe (ik heb 1 paar al zeker 5 jaar en die waren 130euro). Met goedkope laarzen van 2 tientjes doe je een aantal maanden en dan gooi je ze weg. Dus in dit geval vind ik goedkoop vaak duurkoop.
ik heb nee gestemd, heb wel een keer prachtige laarzen van 140 euro gekocht, omdat ik juist een smalle schacht nodig heb en van nette laarzen ik die alleen bij cinderella kon vinden. Maar dat was ook echt wel mn max. Maar die 119, ja dat zou ik wel doen als ik echt helemaal gek was op de laarzen. Ik vind ze allebei heel leuk trouwens.
Ja, hoor, voor goede, stevige laarzen? Tuurlijk wel. Beter dan elke winter weer nieuwe moeten kopen a 80 euro minimaal... Dan liever 1 keer een investering en daar 5 jaar mee doen (Als het maar voor 1 winter is zou ik het dus weer niet doen)