zou jij 180,- uitgeven aan een paar winterlaarzen?!

Discussie in 'De lounge' gestart door miss C, 19 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

zou jij 180,- uitgeven aan een paar winterlaarzen?!

1. Ja

2. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Only me

Only me Niet meer actief

En zo denk ik er ook over. Diezelfde schoenen kan je met het gemak voor de helft kopen.. puur prinicipe kwestie...

Ga der veel liever van/voor genieten met t hele gezin!

2. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    graag gedaan hoor! :D

3. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    heel graag, thnxx!

4. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb op nee gestemd omdat IK dat niet aan laarzen zou uitgeven.
    (ik heb voor komend winter 2 paar laarzen voor 40 euro gekocht)
    Maar ik vind het niet raar als jij dat eraan uit zou geven.
    Als je brede kuiten hebt en je wil goede echt leren laarzen, ben je gewoon veel geld kwijt.
    Wel ff goed zoeken of het niet goedkoper kan. Zo zie je maar weer dat ze bij Ziengs aanzienlijk goedkoper zijn.

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    Ja ik zou het wel doen maar dan spreek ik wel met mezelf af dat ik er minstens 2 seizoenen mee moet doen (dus het jaar erop zit er voor mij geen nieuwe laarzen/schoenen in)

6. Sensea

Sensea Niet meer actief

nee, absoluut niet.

7. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.814
    905
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Laarzen boven de 50 euro zijn voor mij al een hele uitgave,maar ja,als je het wel kan betalen...

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nee,

Ik heb 3 jaar terug een paar leren laarzen gekocht van 100 euro. Moest toen echt 3 keer slikken maar mn man bleef aandringen.
    Denk dat ze zeker wel 5 jaar meegaan, heb geen ander paar schoenen voor in de winter dus loop er altijd op en tot nu toe zien ze er nog erg goed uit.

9. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Ik persoonlijk niet nee.

Maar kan me voorstellen als je een moeilijke voet/kuit oid hebt je soms niet anders kan.
    Net als aangepaste schoenen , zij toch altijd duurder.

10. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ja hoor! Winterlaarzen zijn nu eenmaal duur en een paar goeie zijn belangrijk.

11. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    in geen 180 jaar ;)

12. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    ivm idd veel brede kuiten pas ik echt noooooooit laarzen dus als ik er dan een paar vind tjaaaaa dan zijn ze van mij :D

liefs edith
    mama van mees*

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik wel, maar ik draag mn laarzen dan ook wel jaren als het even kan.

Zomerschoenen kan ik niet veel aan uitgeven maar laarzen dus wel. Heb ook 2 paar uggs en die zijn dus duurder als die 180;)

Vind de grijze schoenen trouwens erg gaaf!

14. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik heb lekkere klapkuiten, dus ondanks mijn maat 38 ook laarzen met wijde schacht nodig. Maar 180 ga ik daar echt niet aan uit geven hoor! Het is mij tot nog toe, met goed zoeken, altijd nog gelukt passende laarzen te vinden en ik merk dat de afgelopen 2 jaar steeds meer winkels een hele partij wijdere laarzen heeft staan. Voor veel minder geld dan dat! (Ergens tussen de 80 en 100 euro kom ik altijd wel uit, en dan is dat voor een jaar of 2-3 weer even genoeg aan laarzen...).

Ik heb vorige week trouwens enkellaarsjes gekocht: die zie je veel nu en dan heb je het probleem met de schacht niet meer....

15. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Nee, echt geen 180 euro.. Al zijn ze nog zo mooi, dat is gewoon 3 weken eten...

Hier ligt de max aan schoenen voor mij rond de 100 euro. maar dat is dan en goed merk, en die gaan zeker 2 jaar mee voor (bijna) dagelijks gebruik. Liefst houdt ik het rond de 40. Daar zijn prima schoenen voor te vinden, en als ze niet passen, dan is het jammer..

16. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Toen ik nog geen kind had gaf ik nog wel meer uit aan schoenen :) Maar toen werkte ik meer, verdiende veel meer, en had minder onkosten. Nu zou ik dat nooit meer doen.

17. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Pas goed op met UGG's (je geeft zelf aan dat je pijn aan je voeten hebt. ) De UGG staan in het algemeen bekend om de hoogwaardige kwaliteit van de materialen waar ze mee gemaakt zijn. Maar qua voetbed stelt het echt niets voor.... Zoek maar eens op, of vraag het eens bij een goede schoenenzaak.

18. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb een paar laarzen waar ik verliefd op ben. Die kostten destijds inderdaad iets van 180 euro. Ik heb er geen seconde spijt van gehad dat ik ze gekocht heb.
    Voor dat geld moet het wel iets bijzonders zijn.

Toen ik nog studeerde (lees: toen ik nog weinig geld had) zou ik dit nooit gedaan hebben. Maar nu kan ik het me veroorloven. Waarom zou ik ze dan niet kopen?

19. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik heb het wel eens uitgegeven aan een paar laarzen. Ze zijn ook echt te gek en ze bleven maar in mijn hoofd zitten. Na 2 weken ben ik toch naar de winkel gerent haha

20. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ja hoor ( als je het geld ervoor hebt waarom niet?)

Deel Deze Pagina