never nooit niet. kan ik minimaal 2 jaar schoenen van kopen. als ik het geld zou kunnen missen dan misschien wel. mijn schoenen of laarzen kosten max 35 per paar
Ehm ja ik krijg voor mijn verjaardag laarzen van 200 euro eerlijk gezegd. Ik geef zelf liever wat meer geld uit, en doe er erg lang mee. Maarrr ik krijg natuurlijk een groot gedeelte voor mijn verjaardag. Maar anders zou ik het ook doen eigenlijk. Ik vind die zwarte trouwens erg stoer!!
Ben me gek 180 euro uit geven aan een paar laarzen daar doe ik vijf jaar mee voor dat geld of nog langer zelfs om schoenen van te kopen daar bij me kinderen gaan voor.
Ik zou dus wel winterlaarzen van 180 euro kopen. Moet zeggen dat ik er dan ook 2,3 jaar mee doe..en dat kan meestal goed, qua kwaliteit houden ze zich goed.
Ja dat geef ik zonder moeite uit aan een paar laarzen of schoenen. Vind het voor goede winterlaarzen ook niet eens zo duur eigenlijk
koop dan liever 3 paar van 60 euro Vind het leuker om wat af te wisselen dus betaal nooit zoveel voor laarzen (of wat voor kleding dan ook)
ik met mijn knikkende knieen, klappoten en onhandige benen NEE!! dat ben ik echt niet waard...ik eet laarzen, ze slijten heel snel bij mij en worden heel snel erg lelijk. ik hoef niet met van haren laarzen aan te komen van 24,95 ofzo maar dolcis heeft ook genoeg goeie stevige laarzen voor 80 euro....dat doe ik dan weer wel!
Oooooohhhhh, die grijze zijn gaaf!!! Als ik terug ben van vakantie, dan ga ik meteen zoeken naar ze. Sommige mensen vergeten weleens dat je met dikke kuiten echt nergens (maar dan ook echt nergens, en ik kan 't weten) goedkopere laarzen kunt vinden. Veel winkels prijzen wel aan met laarzen met een brede schacht, maar die krijg ik dan niet eens over mijn enkels, bij wijze van spreken....
Ja dat zou ik zeker doen en heb ik regelmatig gedaan. Niet zozeer vanwege dikke kuiten (lijkt me idd lastig) maar omdat ik de laarzen/schoenen gewoon heel mooi vond. Mijn man koopt nog veel duurdere schoenen dus ik voel me ook niet schuldig
Ja. Ik heb Shabbies die een stuk duurder zijn en meerdere paren Uggs. En een aantal rijlaarzen die duurder zijn. Maar daar doe ik minimaal 5 jaar mee hoor
Tja heb hetzelfde probleem als jou dus ja ik zou ze wel kopen. Ik probeer soms in de uitverkoop laarzen te scoren en dan ga ik naar de schoenmaker en laat er elastiek tussen zetten maar ja wil lang niet met alle typen laarzen. Heb ook zeer weinig keus met ook nog een brede voet en hoge wreef.
Nee nooit!!! Heb zojuist van die nep Uggs gehaald bij Scapino voor 10eurie!!! Dan kan je nog eens een paar laarzen verslijten toch? Whahahaaaaa!!!
Ja, waarom niet? Vind dat zelfs niet heel erg veel, er zijn nog zoveel duurdere laarzen te koop... Heb vorige week laarzen gekocht van 190 euro, vind dat een redelijke prijs persoonlijk.
O gelukkig...ik vind het ook niet erg veel als ik eerlijk ben maar dacht even dat ik de enige was haha
hier ook niet, vind dat echt veel te veel, zou ze haast niet durven dragen ben het ook helemaal niet waard haha
Nou ik heb al 250 euro aan een paar laarzen uitgegeven en ze gaan nu het 4e jaar in. Moet er nu wel een nieuwe zool onder laten zetten. Maar ik heb en maar 43 en heb laarzen met een brede schacht nodig. Had al 20 paar laarzen aangehad die niet dicht gingen en toen deze uit eindelijk wel dicht gingen moest ik wel effe slikken vanwege de prijs maar ben er echt super blij mee.