zou jij 180,- uitgeven aan een paar winterlaarzen?!

Discussie in 'De lounge' gestart door miss C, 19 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

zou jij 180,- uitgeven aan een paar winterlaarzen?!

1. Ja

2. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Hier heb ik ook 1 paar winterlaarzen staan en die waren ook 180 euro ( had ik nog korting gekregen ook omdat het bij familie in de zaak was). Heb ze nu 2 jaar en zien er nog supergoed uit. Echt een goede kwaliteit...

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.827
    4.200
    113
    Nee natuurlijk daar mag je niet over praten.......;)

Ik neem aan dat ze er geen bordje aanhangt met de prijs erop als ze ze aanheeft

3. Sennaaa

Sennaaa Niet meer actief

Ik heb hele smalle benen, kan daarom niet makkelijk goede laarzen vinden.. Ik heb vorige week 160 euro uitgegeven aan een paar nieuwe, maar doe daar wel een paar jaar mee (en hou ze ook voor netjes, dus niet naar mijn werk aan enzo)..

4. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Ik geef het ook zo uit aan laarzen dus je bent niet de enigste!!

Ik vind trouwens de grijze het mooiste

5. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Loopt zo lastig met zo'n bord, he.

Ik heb het meer over bepaalde mensen die overal de prijs bij vertellen. Zo van van He wat heb je leuke laarzen. Ja ze waren 180 euro. Je kan ook gewoon zeggen ,dank je wel.;)

6. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    nee dat ga ik absoluut niet doen!
    ik ken namelijk iemand die het wel goed en ik vind het bloed irritant.

7. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    haha ik begreep 'm hoor!

8. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Dan moeten ze wel heeeeeel erg mooi zijn.
    Ik vind het heel duur maar soms heb ik weleens iets wat ik zo mooi vind of wat helemaal mijn smaak is en dan wil ik wel ver gaan;)

9. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    O ja dat is ook zo. Als je niet op je geld hoeft te letten, een bovengemiddeld goed inkomen hebt of gewoon dure aankopen doet dan moet je bescheiden zijn. Je mag niet 'te koop lopen' met je uitgaven en zwijgen over wat het gekost heeft.

Maar wanneer het tegenovergestelde het geval is: je komt rond van bijna niets, koopt alleen het allergoedkoopste en/of tweedehands en bezuinigt overal op dan mag je daar ineens wel mee te koop lopen. Dan mag je wel de prijs noemen en trots zijn.;)

Want in mijn ogen komt dat laatste (ook hier op zwp) veel vaker voor.

10. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    drentse land

Ik vind niet dat je je moet schamen voor je geld. Dat doe ik ook niet. Niet dat rijk ben maar hoef gelukkig niet te bezuinigen.
    Ik kan ook niet tegen mensen die heel zielig doen. Het was ook niet naar bedoeld voor "rijke"mensen. Ik ben zelf gewoon iemand van doe normaal dan doe je al gek genoeg.
    Je mag best trots zijn op wat je verdend je werkt er ook hard voor. Maar heb een hekel aan mensen die overal mee te koop te lopen.
    En ik bedoel ook niet dat je nooit mag vertellen wat het kost maar ik ga mijn dure aankoop niet in het gezicht van een bijstandsmoeder duwen;)

11. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Draga: Dat ben ik met je eens hoor. Maar ik merk gewoon vaak dat er met het andere uiterste enorm te koop wordt gelopen. Als ik zeg dat iemand een leuke jas heeft dan maakt het mij niet uit wat hij gekost heeft, niet wanneer hij €500 was, maar ook niet wanneer hij derdehands is en €1 kost.

Laatst was er iemand die enorm liep te pochen (is dat ABN of ben ik nu dialect aan het gebruiken?) met het feit dat ze alles bij de kringloop kocht voor haar dochter (ook schoenen) en hooguit €20 per jaar (!!!) uitgaf aan kleding voor haar dochter.
    En niet omdat het moest, maar omdat ze niet meer uit wil geven. En iedereen vond het maar geweldig en ze vertelde het aan iedereen.
    Echt om gek van te worden. En anderen die meer uitgeven voor gek verklaren..

12. Delta

Delta Niet meer actief

ja heb ugg laarzen van 300 euro... wel lang over na gedacht maar doe er jaaaaren mee, heerlijk voor de sneew (het zijn lange leren laarzen)

13. wenrichtwan

wenrichtwan Bekend lid

5 feb 2011
    775
    1
    18
    Vrouw
    Activiteiten begeleidster
    Stadskanaal, Provincie Groningen
    Ik zou het er echt niet voor over hebben.
    Maar als ik zou moeten kiezen vind ik die zwarte wel mooi;)

14. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    drentse land
    Nou dat snap ik ook niet hoor. Je mag rustig leven naar wat je verdiend je kan het toch niet meenemen de kist in;)
    Maar merk aan mezelf dat ik makkelijk geld uitgeef van ach is maar een tientje. En dan lees ik in een ander topic dat gezinnen hier een week van moeten leven:$ En dan schaam ik me soms. En prijs me gelukkig dat ik lekker kan leven.

En ik weet wat pochen is ;) Ik gebruik het woord zelf ook.

Nou dat zijn we het elkaar eens:D

15. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

nope, 180 euro is mij te veel.

16. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.827
    4.200
    113
    sorry dan heb ik je opmerking verkeerd begrepen.
    Ik dacht dat je het niet sjiek vond dat ze er een topic over begon

17. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Als ik het op dat moment kan betalen: ja!
    Mijn ervaring is dat je met een paar goede winterlaarzen meerdere winters kan doen, dus dat geld is het wel waard.

18. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ja hoor dat geef ik er makkelijk aan uit. Zeker aan laarzen want die zijn nou eenmaal duur. (iig degene die ik mooi vind wel)

19. XoXo

XoXo Niet meer actief

Ik zou het er wel aan uitgeven. Heb vorig jaar laarzen van dubarry gekocht (waar ik hopeplijk nog jaren mee kan doen :p). Maar heb er wel een jaar voor "gespaard".
    Elke dag 1 euro in een potje en toen kon ik ze kopen :D

20. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Koop ieder jaar sowieso nieuwe uggs dus m'n antwoord is ja.

Deel Deze Pagina