Ik zou er zelfs het dubbele aan uitgeven als ze echt supergaaf zouden zijn en lekker zouden zitten denk ik Heb een aantal paar laarzen die 300 euro zijn, maar ben er nou niet bepaald trots op hoor het is echt een verslaving van mij, schoenen.. maar ik koop steeds vaker schoenen van 100 euro, wil meer met mijn geld kunnen doen
Ik vind de onderste leuk op het laatste plaatje. Ik koop voor iedere winter wel 1 of 2 paar goede laarzen en als ik ze echt leuk vind, dan wil ik het er (na meestal lang twijfelen en over de streep getrokken worden door mijn man) wel voor uitgeven. Sinds we kinderen hebben ben ik er wel minder makkelijk in geworden.
Ik heb vorig jaar laarzen van 179 euro gekocht (nou ja gekregen van mijn mannetje...ik zou het terug betalen...) ik moet zeggen dan loop ik daar wel drie jaar op denk ik. Ik kan gewoon moeilijk laarzen kopen vanwege mijn brede kuiten. En nee niet elke winkel heeft voortaan laarzen met brede schacht... Meestal zijn het laarzen met hakken en ja niet echt platte laarzen. Die ik dus wel altijd wil....lastig. Ik moet zeggen ik vind die bovenste wel leuk!! Die zou ik zelf ook nemen, vind ze wel stoer.
Soms he, heel soms... word ik zo moe! Ts, koop lekker wat jij wilt kopen, jij moet er mee lopen. Het is veel geld, maar als de kwaliteit goed is..... Shop ze!
Even een tip tussendoor een fijne webshop met goede service waar je je laarzen op maat van schacht kan laten maken. Wel in de categorie 180 of meer, maar zeker een kijkje waard! DUO | Women's Boots | Ladies Shoes | Wide and Narrow Calf Boots and Fitted Shoes Ik heb ze ooit eerder besteld, ver voor de kinderen er waren, toen we nog Dinky's waren..
nee ik vind het te duur maar meis als je het geld ervoor hebt waarom niet.... en ps wij zijn hier niet om de laarzen af te zeiken ieder zijn smaak....
nee, mijn max is 120. Daar vind ik zelf genoeg leuke laarzen voor. Geen moeilijke voeten/kuiten dus dan heb je meer keuze. vind die grijzige laarzen wel mooi!
Ja hoor! Ik vind goede schoenen heel belangrijk en kwaliteit kost nou eenmaal geld, tis niet anders. Dus als jij ze mooi vind en ze zitten lekker, gewoon kopen en je niet schuldig voelen!
nou als ik het geld zou hebben dan zou ik zeker wel dat voor laarzen betalen, meestal doe ik niet meer dan 100 , als je ze leuk vind en ze zitten goed gewoon doen dan! succes
Nu vind ik 180 euro aan schoenen niet zo'n probleem, zoals ik al eerder zei. Maar, ik heb ook genoeg schoenen van 40 euro ofzo. Ik hou er van als ik leuke laarzen/ballerina's/pumps zie voor weinig En dan na 1 jaar dragen zijn ze versleten en donder ik ze weg. We gaan binnenkort naar Milaan, en ik was toch wel van plan om even goed los te gaan op de schoenenmarkt daar
Ja hoor geef ik er zo aan uit! Deze winter weer een paar Uggs erbij kopen en dan ben ik nog op zoek naar een ander paar laarzen en aangezien ik niet van plastic laarzen/schoenen houdt ben je al gauw meer dan 100 euro kwijt.
jawel hoor als ik schoenen mooi vind die me 180 euro kost koop ik ze heb nu ook nog een bredere laars nodig heb een stel klap kuiten.. tja dan kom je er niet snel onderuit helaas
180 euro is voor mij veel te veel geld voor een paar laarzen...en zeker nu nu geef ik liever mijn centjes uit aan andere zaken
Nee hoor, niet meer. Vroeger wel, toen ik nog goedkoop woonde, een supergoede baan had van meer dan 40 uur en nog alleen woonde. Toen kon ik echt bijna alles kopen wat ik wilde en zeker met mijn laarzentic had ik dit vlot gedaan. Nu interesseert het me een stuk minder moet ik zeggen, loop net zo lief op laarzen van 50,- die dan na een jaar versleten zijn maar dat maakt me niet uit. Bovendien is het leven met kinderen / gezin een stuk duurder geworden en ook werk ik heel wat minder dus het geld is er gewoon niet altijd voor. Jammer dan! Ik ben inmiddels 40 dus ik heb ook andere prioriteiten dan toen ik 25 was, koop eerder iets anders van dat geld. Maar als het nu echt laarzen zouden zijn waar ik bij wijze van spreken van wakker zou liggen en ik weet dat ik er een jaar of wat mee kan doen, zou ik er in dit geval voor sparen.
Nee, vind ik toch wel echt teveel. Ik probeer altijd te zoeken naar goede laarzen voor zo rond de 100. Als het een keer 120 wordt vind ik dat geen ramp maar het moeten sowieso goede, stevige, leren laarzen zijn. Flinke zoektocht altijd maar het lukt me wel elke keer weer. Echt goedkope laarzen koop ik ook heel soms, maar komt wel regelmatig voor dat ik daar spijt van heb. Zitten niet lekker (ik loop heeeel erg naar binnen) en gaan ook nog eens snel stinken vaak. Dit doe ik dus alleen nog voor een specifieke kleur voor erbij.
Ja ik zou t ook doen. Maar ik moet er dan wel echt verlieft op zijn. Draag ze dan ook vaak meerdere jaren. Koop wel ieder jaar een nieuw paar erbij. En vaak wel 2 paar. Doordat ik meerdere heb slijt ik ze ook minder snel. Ik spaar er wel wat voor. Koop eigenlijk nooit goedkope schoenen, vaak zitten ze me niet lekker.