Zou jij blijven werken als je miljonair was?

Discussie in 'De lounge' gestart door Pluis81, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem2

bloem2 Niet meer actief

Ik heb heerlijk werk waar ik mijn zoontje mee naar toe neem dus die hoef ik nu ook al niet te missen, dus nee ik zou lekker blijven werken. Ik werk nu 1,5 dag en dat worden er uiteindelijk 3. Met zoveel geld zou ik het dan wel bij 1,5 dag houden.
    Een huishoudster is dan ook het eerste wat ik me dan aanschaf haha.

2. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Ik zou zeker een schoonmaker nemen en iemand die een aantal dagen in de week voor ons kookt, gezond natuurlijk. Verder uit eten, mar dat was de vraag niet haha. Tja, ik werk nou ook amper.. ik zou wel mijn a.s. opleiding gaan doen en daarna parttime werken en voor de kids zorgen en lekker veel op vakantie gaan.. Ik heb nog niet een gekeken of wij iets gewonnen hebben.. vriend heeft de loten bij GRRR hahaha:).........

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik zou wel blijven werken zoals ik nu doe, 2 dagen. Ik vind het heerlijk om te werken :)

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.280
    6.192
    113
    Ik zou wat voor mezelf gaan beginnen. En vriend ook. Dan zijn de financiele risico's iets minder. En heel belangrijk een huishoudster. Als het kan dagelijks hihi.

5. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Dat was laatst nog een discussie in mijn klas. Heel veel klasgenoten zeiden: Ik blijf fulltime werken en ze vonden het maar raar dat ik zou stoppen.... Ja daaag... Zeg dat nog eens als je ECHT de keuze hebt......:)

6. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ik werk nu al niet en zal dat daarna ook niet doen wel zou ik andere dingen doen bijvoorbeeld vrijwilligers werk ect ect.

En daarbij zou ik me zoon huiswerkbegeleiding geven ect ect met andere worden als ik meer geld zou hebben zou ik me kinderen beter hooplijk kunnen stenen dat is mijn vrijwilligers werk:(:)

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik werk nu niet maar zou dan juist wel gaan werken.. en zou dan ontzettend graag een mooie eigen zaak willen starten.

8. Within

Within Niet meer actief

Ik zou het juist gebruiken om meer te gaan werken :p Dan laat ik mijn droom uitkomen: Een landhuis/boerderij/kasteeltje opkopen en exploiteren als trouw/feestlocatie met gedeeltelijke bewoning.

9. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hier zou ik ook absoluut stoppen :D Ik ben niet gemaakt om te werken en dus is de keus voor mij niet moeilijk. Wat ik wel zou gaan doen is zorgen vor mijn kleine meisjes en nieuw huis kopen. Veel sporten, idd lekker shoppen en ik zou mijn ouders en zus ook wat geven ;) en verder zo vaak mogelijk op vakantie!!
    Mijn man zou voor zichzelf willen beginnen (die is het tegenovergestelde en dus wel gemaakt om te werken...)en ik denk dat met al het bovenstaande de 10 miljoen zo ongeveer op is :p

10. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik zou absoluut mn baan opzeggen! Niet a la minute want dan hebben ze een groot probleem haha. Maar zou zeker wel stoppen. En dan mooi weer thuismama worden, heerlijk :)

11. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    met mijn huidige werk stop ik accuut. Dan een paar maanden, of zolang als ik zou willen, niks doen. En dan...vrijwilligerswerk. In een dierenasiel ofzo!

Zucht...snel even een staatslot kopen. :cool:

12. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik zou stoppen met werken, absoluut!

Wellicht in het begin wat vrijwilligerswerk ofzo, als de kids ouder zouden zijn zou ik mij meer richten op al hun vrijetijdsbesteding (sporten, verenigingen) dat kost al tijd zat dan.

Schoonmaakster zou er zeker weten komen. Vollop genieten van de kids en je hobby's.

13. Fransa

Fransa Niet meer actief

Ik zou de baan die ik nu heb opzeggen, eerst lekker een paar jaar genieten van de kinderen en als die naar school zijn weer een studie gaan volgen zodat ik ook eens werk kan gaan doen wat ik ècht leuk vind.
    Plus ik denk dat manlief wel zou blijven werken, dus dan word ik gewoon lekker huismama. Ga nu toch ook wel deels werken om het gezinsinkomen aan te vullen....

14. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Ik zou accuut stoppen met mijn huidige baan. Ik zou wel gaan "werken" maar dan wel iets wat ik leuk vind... evt (zoals al meer mensen noemen) vrijwilligerswerk oid... wat??? Geen idee! Dat zie ik dan wel weer! Ik neem in ieder geval eerst een sebbatical...

15. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    ik zou zeker blijven werken, thuis blijven is niets voor mij

16. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Mijn eerste ingeving is stoppen met werken. Lekker thuis zijn bij de kids. En misschien wel weer gaan studeren.

17. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ik zou blijven werken (werk nu 2 lange dagen), maar wel 5x 3 uur hulp in huis of zo. Ik wil niks meer in huis doen!
    Ik ben niet gezond en huishouden kost me veel energie.
    Mijn man mag thuis blijven! heeft een zware job, mijn voorstel aan hem, begin maar voor jezelf, neem je klus als je zin heb hahaha

gr brenda

18. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik zou gaan studeren (kunstgeschiedenis) en dan weer gaan werken maar wel in die richting.

19. XoXo

XoXo Niet meer actief

Ik zou 1 van mijn 2 banen opzeggen.
    En een strijkdame aannemen :d

20. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik ben nu al huismama, dus ik zal dan ook gewoon huismama blijven. :D Zou wel groter gaan wonen en direct gaan klussen voor een 2e kindje! :D

Deel Deze Pagina