Ik stop direct. Gaan we groter wonen. Komt en er een audi TT en een audi station. Q7 of zo. Mijn vriend moet zelf maar weten wat voor auto hij wil kopen. Ga ik heerlijk in de tuin werken en heerlijke dingen maken. Mss vrijwilligerswerk doen in het verpleeghuis waar ik dan ontslag heb genomen. En op naar de sportschool en dan nieuwe kleren kopen.
Ik zou voorlopig mijn huidige werk blijven doen (onderwijs), misschien weer terug naar 2 dagen ipv 2,5. Misschien dat ik wel een studie (erbij) zou gaan doen. En dan nog een en dan nog een etc . Of promoveren. Of 'gewoon' een boek schrijven over een thema dat ik leuk vind. Ik denk dat mn man wel zou stoppen / iets anders gaan doen / voor zichzelf beginnen / (andere) studie.
Sportschool?? Bedoel je niet plastisch chirurg? Als ik stinkend rijk was ging ik mezelf niet in het zweet werken hoor,lekker alles laten doen..
Maar na het werk ik de sportschool heb je wel weer een voldaan gevoel. En ben je er even uit. Mijn huishoudster red zich wel.
Ik zou dan liever voor een personal trainer gaan, sporten is niet alleen leuk voor de lijn, maar ook goed voor je gezondheid (en persoonlijk vind ik dat je niet moet snijden in een gezond lijf maar dat is persoonlijk). Wij zouden niet verhuizen, niet direct in ieder geval. Wel een grotere auto, maar geen nieuwe ofzo. Ik zou vooral genieten van het feit dat je je geen zorgen meer hoeft te maken over geld en meer vrije tijd hebt samen: lekker veel weekendjes weg ed.
Ik zou direct stoppen met m'n huidige baan. Zou gaan voor nog 2 kindjes (als dat lukt natuurlijk) en de eerste jaren thuis blijven (in ons nieuwe huis) bij de kindjes. Daarna iets voor mezelf beginnen wat ik echt leuk vind... Keep on dreaming
Ik wil wel blijven werken, alleen dan in de richting die voor mij meer een hobby is dan werk. Als eerste zullen we een giga mooie woonboerderij met veel stallen kopen, en dan paarden gaan fokken. Daar heb je wel een dagtaak aan met het verzorgen van de paarden. Kan mooi als de jongens naar school zijn. Lijkt me echt heeeeeeeeeeerlijk.
ik zou zeker blijven werken... misschien niet waar ik nu werk en misschien ook niet zo veel, maar wel iets in de gehandicaptenzorg.... en ik zou nog een extra opleiding volgen..
Ik was altijd degene die het hardst schreeuwde dat ik per direct zou stoppen. Maar heb nu zo'n leuke baan/ stageplek, dat ik dit werk echt zou willen blijven doen, alleen dan een paar uurtjes per week. Het is nog allemaal nieuw, dus misschien denk ik er over 10 jaar anders over
Ik zou zeker stoppen met werken maar dan zou ik wel vrijwilligerswerk willen gaan doen... Verder zou ik natuurlijk groter willen wonen en heerlijk genieten van het rijke leven!
Ik ben met mijn baas getrouwd dus die waaier gaat niet op lijkt me haha. Ik zou wel blijven werken ja, maar wel wat minder en dan meer personeel aannemen. Of de hele tent verkopen natuurlijk, dat is ook nog een optie. Voorlopig blijft het bij dromen denk ik want ik koop zelden of nooit ergens een lot van, dus ik win ook nooit wat haha.
Een eigen zaak is niet echt risicoloos. Vooral niet in de huidige tijd. Werk in een kledingzaak (van mijn moeder) en zie dat het helemaal geen pretje is de laatste tijd. Bedoel dit natuurlijk niet om af te vallen, alleen mensen denken dat een eigen baas leuk is.
Ik zou direct stoppen met het werk wat ik nu doe. En dan (na een reis van 6 maanden) lekker iets voor mezelf beginnen. Ik zou dus wel willen blijven werken, maar niet meer voor een ander. Mijn eigen tijden bepalen zodat ik straks zelf de kinderen naar school kan brengen en weer kan ophalen. Ideaal! Enne...de schoonmaakster huur ik direct in voor 4 dagen per week!! (Na die reis van 6 maanden natuurlijk )
Dat is natuurlijk helemaal waar! Maar met 10 miljoen kun je best iets leuke voor jezelf beginnen zonder dat je bang hoeft te zijn dat je alles direct kwijt bent als het even wat minder gaat...
Maar als je miljonair bent kan je de risico's beter opvangen he . Wij zouden ook beide wat voor ons zelf beginnen. Maar dan niet perse om winst te maken (als hoofddoel) maar om met onze passies bezig te zijn. Voor de leuk dus. En mocht het dan uitgroeien tot iets dat goed loopt is dat mooi meegenomen.
Ik ben lerares in het basisonderwijs. Als ik miljonaur was zou ik onmiddellijk ontslag nemen en als vrijwilliger aan de school verbonden blijven. Gewoon lekker lesgeven. De tijd na school zou ik dan gebruiken om uitdagend lesmateriaal te ontwikkelen waar de klas behoefte aan heeft. Maar geen onzinnige vergaderingen meer, geen eindeloze stroom flauwekul formulieren. Gewoon weer doen waar ik ooit voor gekozen heb: met veel passie met de kinderen aan de slag om ze op een hoger niveau te brengen!