Zou jij blijven werken als je miljonair was?

Discussie in 'De lounge' gestart door Pluis81, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hmmmmm..... dilemma ;) Heb het eigenlijk best naar mn zin in mn huidige job, maar ook zou ik graag iets met dieren (paarden of honden) doen en dat doe ik dus nu niet vanwege de financiƫen.
    Iets van een zorgboerderij lijkt me ook leuk om te doen.
    Maar idd helemaal stoppen en "niets" doen, dat lijkt me ook niet echt voldoening geven voor mezelf.

Ga voorlopig nog maar even lekker dromen over de jackpot van de staat en mn staatslot voor de maand juli.

2. tulip

tulip Niet meer actief

nee voor dat huishouden snap ik, maar ik werk ook en ik doe mn eigen huishouden hoor.;):D

3. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Ik zou een uur of 10 blijven werken, puur voor de sociale contacten in de buitenwereld. Ik zou het waarschijnlijk vrijwillig doen, ik werk in de zorg en het is toch wel fijn als er iemand extra is voor activiteiten (dementerende ouderen).
    Ik zou zeker een huishoudster, tuinman en zwembad in de tuin nemen! :D

4. Lien81

Lien81 Actief lid

5 jul 2006
    250
    0
    0
    Ik zou zeker stoppen, ook al bij minder dan een miljoen. Ik heb genoeg hobby's om mijn tijd door te komen. Ik zou wel iets gaan doen om contact met andere mensen te houden, maar niet meer het gevoel hebben dat ik 'moet' werken lijkt me heerlijk!

Ik heb vroeger trouwens altijd gezegd dat ik wel zou blijven werken, maar mijn mening is na een aantal tropenjaren in mijn huidige baan sterk herzien! ;)

5. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Oh en dan zetten mijn vriend en ik ons toekomstplan door: een woonzorgboerderij opzetten voor dementerende ouderen.

Dit gaan we zowiezo proberen te realiseren, maar met 10 miljoen zou het allemaal net iets makkelijker gaan.

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik zou dan me huidige baan opzeggen en wat vrijwillig helpen ergens waar ze hard extra handen kunnen gebruiken. helemaal niet werken is echt niks voor mijn

7. DCJ83

DCJ83 Niet meer actief

Ik zou niet stoppen met werken, want ik vind mijn werk het leukste wat er is. Ik zou wel de opdrachten weigeren die me teveel tijd kosten en die tijd gebruiken om wat meer bij mijn kinderen te zijn. Die mis ik zo als ik aan het werk ben... Ik zou dus wat minder gaan werken, maar niet stoppen.

Goh, wat een saai antwoord he :p

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja sterker nog ik zou mijn eigen bedrijf oprichten

9. Brezjika

Brezjika Bekend lid

Ik zou wel stoppen met werken, dan kan die baan mooi naar iemand toe die het wel nodig heeft. En voor behoud van sociale contacten/wat te doen hebben is er vrijwilligerswerk.

10. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Als ik zoveel geld win stop ik de volgende dag nog met werken en ga dan alleen maar dingen doen die ik leuk vind.

Deel Deze Pagina