Weet iemand een bedrijf waar we een personenbus voor 8 of 9 personen kunnen huren? Wij wonen zelf in Leidschendam. Dus een bedrijf in de randstad. Ik heb zelf al een beetje zitten kijken op internet, maar het goedkoopste wat ik kan vinden is 400 euro voor 5 dagen. Ik schrok nog wel van de prijzen! Met eigen auto's rijden is wellicht nog goedkoper, maar minder gezellig!
Nou, 44 euro per persoon vind ik toch behoorlijk prijzig hoor! Daar kun je met 2 auto's wel voor gaan rijden.
Dat vind ik ook en aangezien het twee gezinnen zijn, moeten we ieder al 200 euro betalen. Eigen auto is gratis! Dilemma ....
Toch nog even antwoord op je vraag ondanks dat het niet meer nodig is: RACS in Boskoop is volgens mij niet duur maar hebben volgens mij geen website dus kan geen prijzen noemen. En heb op Groupon ook regelmatig aanbieding voorbij zien komen voor het huren voor 7 pers auto.
Natuurlijk dat snap ik ook. Alleen rijden in je eigen auto is ook niet gratis want je auto schrijft ook af als je er mee rijdt. En dan komen er ook onderhoudskosten bovenop... (En bij een huurbus moet je natuurlijk de omzet van het bedrijf ook nog erboven op tellen) dus ik vindt 400 euro niet duur...