Betaalbare Personenbus huren (zuid-holland)

Discussie in 'De lounge' gestart door juf Mariska, 20 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Weet iemand een bedrijf waar we een personenbus voor 8 of 9 personen kunnen huren? Wij wonen zelf in Leidschendam. Dus een bedrijf in de randstad. Ik heb zelf al een beetje zitten kijken op internet, maar het goedkoopste wat ik kan vinden is 400 euro voor 5 dagen. Ik schrok nog wel van de prijzen! Met eigen auto's rijden is wellicht nog goedkoper, maar minder gezellig!

2. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Valt toch ook nog wel mee. Deel het bedrag door het aantal mensen wat mee gaan.

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nou, 44 euro per persoon vind ik toch behoorlijk prijzig hoor! Daar kun je met 2 auto's wel voor gaan rijden.

4. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Dat vind ik ook en aangezien het twee gezinnen zijn, moeten we ieder al 200 euro betalen. Eigen auto is gratis! Dilemma ....:)

5. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Doe mij ook zo'n gratis auto...

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Koop een walkie talkie. Rijden met twee autos maar wel met elkaar kunnen praten. Ideaal.

7. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Geen idee waar je heen gaat, maar zou dan toch lekker voor eigen auto's kiezen :)

8. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Dit is waarschijnlijk alleen de huur prijs en daarboven op komt ook de benzine.

9. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    We hebben besloten met de eigen auto te gaan! bedankt voor de reacties!

10. Cabb

Cabb Niet meer actief

Toch nog even antwoord op je vraag ondanks dat het niet meer nodig is:

RACS in Boskoop is volgens mij niet duur maar hebben volgens mij geen website dus kan geen prijzen noemen.

En heb op Groupon ook regelmatig aanbieding voorbij zien komen voor het huren voor 7 pers auto.

11. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Natuurlijk dat snap ik ook.
    Alleen rijden in je eigen auto is ook niet gratis want je auto schrijft ook af als je er mee rijdt. En dan komen er ook onderhoudskosten bovenop...
    (En bij een huurbus moet je natuurlijk de omzet van het bedrijf ook nog erboven op tellen) dus ik vindt 400 euro niet duur...

Deel Deze Pagina