Vanmorgen ben ik weer de slijmprop verloren alleen zat er nu wel bloed bij. Zal het nu dan nog weken kunnen duren of gaat het nu sneller?? Zijn er nog meer dames hier die de slijmprop met bloed verloren zijn? En wanneer zijn jullie hierna bevallen??
hoi, ik weet het eigenlijk niet, maar ik zie dat je al 39 weken ben, dus Weken zal het w.s. niet meer gaan duren, ik denk wel dat als je je slijmprop verliest, het wel opgang komt... toch?? in iedergeval super veel suc6! groetjesss
Hoi, Afgelopen maandag heb ik de slijmprop verloren met bloed. Heb ruim 2 cm ontsluiting.. Het is nu woensdag en helaas nog geen klein babytje......
het schijnt niks te zeggen als je die prop verliest dat t begint. Bij mn eerste brak eerst mn water en pas 2uur later verloor ik de prop
Het hoeft echt niks te zeggen, maar bij mij destijds wel. Op 38w+2d verloor ik 's ochtends de slijmprop en 's avonds begonnen de weeën te komen. De volgende ochtend ben ik bevallen (38w+3d) om 11.03! Hopelijk duurt het bij jou ook niet lang meer. Heel veel succes alvast!
Bij mij bijna hetzelfde verhaal als Nikki: 's ochtends bloedverlies/slijmprop verloren. 's avonds begonnen de weeën. Volgende ochtend 4,37 uur ons zoontje geboren. Was toen 39w+3d.
Hi meis, Mijn moeder heeft bij al haar 11 kinderen ( ja je leest het goed) een slijmprop verloren met wat bloed eraan...ze is bij allemaal binnen 48 uur bevallen....en het grappige is dat ik zoals je kunt zien twee keer ben bevallen en met precies de zelfde dingen wat mijn moeder ook had. Bij beide kinderen een slijmprop verloren en binnen 48 bevallen! Je hoor/leest dat het niet vaak wat zegt over wanneer je gaat bevallen...maar mijn ervaring ( en die van mijn moeder) is binnen 48 uur! En nu maar afwachten wat de derde doet in december?!? Ik hoop dat je snel zal bevallen! Liefs Najet
heey ik ben met 32 week mn slijmprop verloren en die word gewoon weer aangemaakt werd er tegen mij gezegd ben nu 37/5 week en heb 2 cm ontsluiting dus het hoeft niks te betekenen helaas al hoop ik voor jou dat het wel wat betekend liefs ancie
bij alicia ben ik hem met bloed al verloren met 29 weken en toch is ze blijven plakken tot 38 weken. daarna ook met de bevalling geen prop meer gezien en toch is me bevalling begonnen met het breken van me water maar niks nopes nada nu nog niks ondekt maar goed dat is ook niet de bedoeling. het kan dus alle kanten op maar volgens mijn is het dan wel zo dat het goed aan het voorbereiden is
Merk je daar eigenlijk iets van? Dat je 'al' 2 cm ontsluiting hebt en er nog geen bevalling op gang is? Is dat niet pijnlijk ofoz? En hoelang zou het duren, voordat er weer een nieuwe prop wordt aangemaakt? Groetjes, Jem
bij mij was het bleod prop en vruchtwater in een keer hahaha alles was geknapt en ze kwam dezelfde dag nog.
Meestal is het wel het begin, kan nog wel n aantal dagen duren maar absoluut geen weken meer hoor meis! mamavan
Bedankt voor alle reacties! Het komt wel erg dichtbij zo. Het is nu donderdag avond en helaas nog geen weeen. Zelfs geen harde buiken meer! Het is net alsof het nu rustiger is geworden na het verliezen van de prop. Ik heb net 2 eetlepels wonderolie geprobeerd dus ik ben benieuwd! 1 week geleden ook geprobeerd maar toen was het vast nog te vroeg dus ik ben benieuwd of het nu werkt. Bovendien is het natuurlijk nog maar 24 uur geleden dat ik de prop ben verloren dus ik ben benieuwd!
Lieve Luna, ik hoop dat het snel doorzet! op het einde zit je zo te wachten en denk je bij elk dingetje dat het wel eens begonnen zou kunnen zijn... Ik heb destijds alles geprobeerd, ananas (met hart en al) bitterlemon, sex, rijden over hobbelige weggetjes, noem maar op... Niet hielp, ben ingeleid en pas 30 uur later bevallen dmv keizersnee.... Ik wens je heeel veel suc6!!
Hier vorige week woensdagochtend klein stukje van verloren en binnen uurtje begonnen de krampen...dusssss het kan wel..! (was toen trouwens 40+1) 2 uurtjes later hadden we ons dochtertje in onze armen
ben nu 40.4 weken zwanger en vandaag de slijmprop verloren...aangezien ik al zo lang wacht voel ik me nog meer ongeduldig worden...ik hooooop het zo
Volgens mij is het zo tegen de 40 weken wel zo dat je binnen 2 weken bevalt als je de slijmprop bent verloren. Eerder verliezen kan, maar dan wordtie blijkbaar weer opnieuw aangemaakt oid. Tegen de laatste weken wordt het vast niet meer aangemaakt omdat je baarmoedermond zich toch klaarmaakt voor de bevalling. Ik zou er dus op rekenen dat je lichaam zich wel klaarmaakt om te bevallen hoor!
Jaaaa hij is er! hij is op net op 8 mei geboren om 1.56! Ik was dus 24 uur ervoor de slijmprop verloren en heb s'middags wonderolie gehad en sávonds begon ik harde buiken te krijgen. om 23.20 ben ik de harde buiken ( nog geen weeen) gaan opschrijven en kwam er om 0.20 dus achter dat ik ze al een uur om de 3 min. had maar nog steeds niet echt pijnlijk. Ben toen naar het ziekenhuis gegaan en was daar om 1.10. Ik had toen wel weeen en die werden steeds pijnlijker. ik had het idee dat ik al pers weeen had en vroeg of de verpleegster even wou kijken want dat had ze nog niet gedaan. Toen ze keek bleek dat de vliezen nog heel waren en ik al 9 cm had!!! Ze brak de vliezen en met 1 keer persen is onze zoon Aidan om 1.56 geboren! Zon bevalling wens ik iedereen! ik kan nu echt heerlijk van ons mannetje genieten!