Misschien ben ik niet zo "bang" ingesteld.....ontvoering????Dat kan overal. En waarom kan ik mijn kind niet in de auto laten slapen als ik op visite ben? Ik snap werkelijk niet wat daar zo schokkend van is???? Ik laat mijn kind liever lekker slapen dan wakker maken. Ik hoor haar over de babyfoon en kan de auto zien uit het raam.... Ik hoef jou "goedkeuring" niet, wil alleen zeggen dat ik wel mijn jongste in de auto laat slapen.
Nee ik zou dat nooit doen. Vind het een eng idee dat mijn zoontje alleen in de auto zit en misschien wel in paniek wakker word terwijl ik lekker mn boodschappen aan het doen ben. Nee bah.
Tsjah je mag dan wel "not amused" zijn. Maar als ik 20 min een kind in de auto zie zitten bel ik wel de politie omdat ik op dat moment ook not amused ben op de ouder van dat kindje
Kan niet anders dan het met Booey eens zijn eerlijk gezegd... Even tanken oké, maar langer is bij mij echt te lang.
Not amused ?? Hahaha Ik zou not amused zijn als ik mensen tegen kom zoals jij ... Lekker belangrijk dat jij het niet fijn vind dat ik de politie bel, ik vind het veel belangrijker dat je kind niet zo lang in een auto moet zitten en zeker niet met dat warme weer. En wat nou als er een gek langs loop, je auto steelt en gelijk je kind mee neemt ?? Weet je wat er allemaal kan gebeuren in die 20 min ?? Sorry hoor, belachelijk vind ik !! En dan heb je in mijn ogen geen gezond verstand.. Ik maak liever mijn kind wakker en neem hem dan mee dan dat ik de kans loop dat er iets met hem gebeurd .. Het idee alleen al brrr ..
Sommige mensen dempen de put pas als het kalf al verdronken is. Jammer. Ik laat mijn kinderen nooit alleen. Tijdens slaapjes blijf ik thuis of verzin een andere oplossing.
Nee dat zou ik niet doen met dit weer! Nog niet eens met mijn huisdieren! Wel zou ik dit doen als het niet bloedheet was geweest, even snel pinnen inderdaad snel door de winkel! Maar zeker niet als het boven de 15 graden is de tempratuur loopt zo snel op!
Sowieso blijven ze hier niet in de auto zonder volwassene En hier in de wijk gebeurde het ook een moeder die haar kids in de auto laat slapen en na 10 min bel ik de politie ondertussen snapt ze dat het strafbaar is heeft wel 5bekeuringen gekost
Maar bel je dan wanneer ze voor de deur in de auto liggen te slapen? Ik ben eigenlijk altijd thuis rond slaapt, maar wanneer ik mijn oma wil bezoeken is dat 45 min rijden. dit die ik in de ochtend en op de terugweg valt mijn dochter in slaap. ik laat haar dan wel slapen voor het huis op eigen terrein. dit omdat ik haar anders niet meer in bed krijg en ze de slaap nodig heeft. Ik kijk dan elke 5 min. dus t is niet omdat t lekker makkelijk voor me is ik laat wel altijd een raampje open. ik zie daar niet heel veel kwaad in. En ze heeft iig nooit liggen huilen ik zie altijd aan haar lichaampje dat ze bezig is met wakker worden
Ik ben wel benieuwd naar het antwoord van dds op de vraag of ze ook dr overvolle portomonee met pinpas en pincode ernaast met het raampje een stukje open, op de stoel zou leggen, of op het dashboard....
Ok dat vind ik netjes en normaal, maar ik zou heel raar staan te kijken wanneer de buurvrouw de politie heeft gebeld terwijl mijn kind voor de deur in het zicht op eigen terrein ligt te slapen en niet even bij mij had aangebeld. En ik denk niet dat ik ooit mijn kind zou vergeten.
Nee zou t niet doen - ook niet als het slaaptijd is. Een maxicosi is bovendien geen bedje! Alleen dat al vind ik reden genoeg om je kind uit de auto te halen, nog afgezien van de temperatuur of mensen met kwaad in de zin, of een ouder kind dat zelf op onderzoek uitgaat. Ik vind sowieso dat een maxicosi een autostoeltje is, en buiten dat geen vervoermiddel of stoel/bed. Volgens mij is het aanzienlijk sneller om je kind even in een drager te leggen als je een klein klusje hebt (doek/ssc/ringsling) dan de maxicosi uit de auto te peuteren voor het onderstel van de kinderwagen.
Maar als een van jullie bij een geparkeerde auto staat, met een kindje erin, en je maakt je zo'n zorgen. Waarom tik je dan het ruitje niet in om het kind in nood te redden? ipv afwachten of en wanneer er iemand komt opdagen of alleen maar commentaar leveren op deze ontaarde moeder tegen derden.
Heb trouwens hem 1x in de auto laten zitten bij het pompstation. Het is een relatief klein pompstation, dus je auto staat voor de kassa bekant. Toen ik terugkwam was ukkie aan het huilen, die snapte er natuurlijk niks van dat mama weg was . Sindsdien loop ik naar binnen met baby op mijn arm en al.