Zou jij dit doen?????

Discussie in 'De lounge' gestart door ecl, 28 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Jij hebt écht onder een steen gelegen.:x

2. ecl

ecl Niet meer actief

dds het enige wat ik wil zeggen is dat ik echt hoop dat jouw kinderen het geluk hebben, dat hen niets overkomt. Dat jij gelijk hebt, dat wij overdrijven in jouw situatie...........ik hoop het echt!

3. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Scenario's die er niet toe doen?

Mensen hebben alleen hier al een tijdje de wacht gelopen ivm pyromanen. Om over inbraken maar te zwijgen. Dat is geen scenario, dat is allemaal echt gebeurd.

4. Magne

Magne Actief lid

9 feb 2012
    316
    0
    0
    Het oosten des lands
    Nee, jij bent niet echt! Dat kan gewoon niet! Jij zit nu achter je pc-tje enorm te lachen, omdat iedereen zo boos en verontwaardigd op jou reageert, terwijl je eigenlijk iemand bent die misschien zelfs helemaal geen kinderen heeft of zo. Dat kán niet anders.

Niemand is zo stupide d'r kind achter te laten in de auto en vervolgens serieus te beweren dat ze een verstandige zorgzame moeder is namelijk.

Nou, je hebt iedereen te pakken hoor!

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Dát is nou vaak juist het gevaar he. Van die mensen die denken dat ze wel weten of het kan of niet en denken dat ze verstandig zijn.

We kunnen het ze misschien niet kwalijk nemen. Weten niet beter.

6. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Het spijt mij verschrikkelijk, vooral voor je twee jonge dochtertjes, maar je bent ABSOLUUT niet verstandig en zorgzaam. :x
    Ik begrijp werkelijk waar niet hoe je zo dom, naief en laks kan zijn om je bloedeigen kinderen aan zulke reeële (!!!!) gevaren bloot te stellen. Je kind 20 minuten in een afgezonderde auto laten zitten zonder enig toezicht is werkelijk waar vragen om ellende...met je kind als slachtoffer. Ik hoop echt dat ze een engeltje op hun schouder hebben die hen zal behoeden van gevaar want van het verantwoordelijkheidsgevoel van hun moeder moeten ze het niet hebben! :x;)

Ik hoop echt dat onze felle reacties je misschien toch nog aan het denken zullen zetten hierover, in het belang van je meisjes.

7. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Wie weet is het wel nep, gewoon om ons lekker op stang te jagen. Dan is dat goed gelukt.

8. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Als ik dit had gezien had ik 5 min. staan wachten tot een van die ouders terug kwam en dan de politie gebeld.

9. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik ook dus en ik haat bemoeizucht. Maar dit is gewoon heel extreem en bovendien ook strafbaar (en niet voor niks natuurlijk). ;)

10. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik hoop het van harte, maar ben bang van niet. :)

11. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Zoiets wilde ik ook al zeggen.. Ik heb echt nog nooit een maxicosi uit een auto gehaald zien worden bij een tankstation, en dit duurt toch ook wel meer dan 2 minuten!

Tijdens tanken en afrekenen laat ik de baby in de auto, tijdens boodschappen doen niet. Wel met een kar terug brengen. Altijd zicht op de auto. Vriend wil wel eens met bijv pizza afhalen kleine in de auto laten zitten, maar zeg altijd uitdrukkelijk dit absoluut niet te willen.

Ala minuut politie bellen? Pff vraag me echt af wie ze wel niet denken te zijn? Natuurlijkmolet je voorzichtig zijn, en is het fijn bescherming te bieden, maar dit kan ook veel te ver gaan!

12. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Niet ala miniuut maar na 5 minuten en ik weet niet hoe warm het bij jouw was op de 28e maar hier was het 28 graden. Levensgevaarlijk.

13. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

De vraag is of ik dit zou doen? Nee dus! Never nooit niet!

Het is al weer een aantal jaar geleden maar ik was toen aan het winkelen op een warme zomerse dag, toen zat er ook een kindje in een auto. Raam een heeeel klein beetje open.

Politie gebeld die is gekomen. Later heeft de politie nog terug gebeld, kinderbescherming was op de hoogte gesteld.

Vond ik erg netjes dat ze na hebben gebeld. Arm kind!

14. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik zou het niet doen.
    Ik tank waar je aan de pomp kan betalen en ik durf niet eens naar de stomerij zonder mijn kind mee uit de auto te halen (anders 1 minuut en nu best gedoe met tillen).
    Ik heb geen beeld van wat er zou kunnen gebeuren het voelt gewoon niet goed.

15. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Nee, dat bedoelde ik dus.. Ik had het over 2 minuten bij een supermarkt. Je weet inderdaad niet wat de moeder even doen is..

Maar ik geloof best dat het echt is wat dds zegt. Geloof dat er genoeg mensen zijn die zo denken en dat inderdaad doen! Mijn vriend is een heel zorgzame en lieve papa, maar zelfs hij dacht even iets verderop wat te drinken met de baby en babyfoon in de hotelkamer.. :$ No way, hoe saai ik het ook zou vinden (uren op een hotelkamer), geen haar op mijn hoofd die er aan denkt mijn kind alleen te laten.

Sommige mensen schatten de risico's heel verkeerd in, en denken dat het allemaal wel mee zal vallen. Nu kan een kans enorm klein zijn, maar die kans bestaat wel!!

16. Amfy

Amfy Niet meer actief

Ik hoop het.

En anders hoop ik dat ze een keer de verkeerde tegen komt die de politie beld en mischien wel het AMK.
    Zo ga je niet om met je kostbaarste bezit

17. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ik zou dat zeker nooit doen. Ook niet even snel. Zag een tijd terug iemand die zo de wagen bak los in de auto zetten met kindje erin. En vandaag een kind bij iemand op schoot. Dat soort dingen snap ik ook niet.

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nou ik heb vandaag dus de politie gebeld ( voor het eerst trouwens! )

Maar inderdaad een kindje van 2 of 3 die lag te slapen in de auto ( toen wij aankwamen ) En er nog lag toen wij weggingen! En dat in de volle zon:$:x:x.En ik ben zeker 3 kwartier!!! weggeweest arm schaap :(
    Politie is gelijk gekomen heeft het raampje ( wat op een inimini kiertje open stond ) ingeslagen kind er uit gepakt en gewacht tot mama weer terug kwam!

* helaas bestaan deze mensen dus echt!!!*:x:x

Er werd na gekeken of deze mevrouw in kwestie dit niet vaker gedaan had. En ze kreeg in flinke prent!

Stom mens:x:x:x:x

19. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Hey Saja, hoe wist je dat het een vrouw was?

20. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Omdat ik ben blijven wachten tot de politie het raampje in tikte en toen kwam ze al vloekend en tierend aan lopen.

Deel Deze Pagina