Zou jij dit doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door SDonya, 20 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mango88

Mango88 Niet meer actief

Het komt ook doordat schoonmoeder heeft gebeld denk ik.
    Als het schoonzus zelf was, was het misschien een ander verhaal. Maar nu weet je niet of ze het zelf ook wil met kans op bijleggen of dat ze je hierna weer doodzwijgt.;)

In mijn eigen situatie zou ik het niet doen, maar dat heeft ze aan zichzelf te danken.

2. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Ligt eraan ?
    Hoe is de band tussen jou en je vriend/man en haar kinderen ?
    Ookal heb je ruzie maar haar zou zonde zijn als de kindjes hun oom en tante niet meer zien ?
    Dus ja ik zou gaan

3. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ja ik wel, omwille van de kinderen. Zou niks veranderen aan de gemoedstoestand tussen ons.

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ja ik zou oppassen!

5. roja

roja Actief lid

26 feb 2014
    214
    1
    0
    Nee ik zou niet oppassen,dan vraagt ze de buren maar!

6. mumija

mumija Niet meer actief

Ja. Zekers te weten voor de kinderen.
    Het zal voor de verdere situatie niet uitmaken, maar voor de kinderen zal ik zeker klaar staan.

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ja ik zou oppassen.

Tot er aflossing is. Ik neem aan dat er niet zo maar gebeld woord.

En ik ben wel vergevingsgezind, En onschuldige kinderen daar zal ik altijd voor klaar willen staan.

8. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    Ik had me niet laten kennen en was gaan oppassen tot er iemand anders beschikbaar was.

9. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou aangeven dat ze de kids altijd mogen komen brengen... Ga er niet zelf helemaal heen rijden en maar afwachten tot ze weer terug is van t zh. Is handiger kids dan bij ons.

10. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    Nee.. Na toelichting over het 'waarom' van jullie ruzie, was ik absoluut niet gegaan!

11. klavertje4

klavertje4 Bekend lid

15 jun 2009
    788
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ja ik zou gaan. Die kinderen kunnen er niets aan doen.
    En ik vind het is toch familie.

Ik heb alleen de opening gelezen

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.837
    113
    Ja tuurlijk, zeker in geval van nood, stel nu dat ze een hartaanval oid had gehad en door gebrek aan oppas niet in niet ziekenhuis kon komen, arme kinderen.

13. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier trouwens vette ruzie gehad met schoonzus. Meer nog van haar kant (boosheid) dan van mij. We kende elkaar ook amper en vreselijkste dingen waren gezegd maar toen ik tijdens de zwangerschap van mn tweede was gevallen en de ambulance moest komen en mijn dochter verzorgd moest worden stond ze er wel (mijn moeder op 1,5 uur afstand en man zat in buitenland).. en andersom was het net zo geweest.

14. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Ja ik zou oppassen voor de kinderen
    Dat is in ieder geval mijn eerste gedachte
    Maar ik ga er dan ook wel een beetje van uit dat mijn schoonmoeder zou weten hoe ik er in sta en geen andere uitweg zou weten
    Dus ook een beetje voor haar.
    Als zij gewoon makkelijk is en denkt ik bel je op omdat het haar het beste uitkomt en dan over mijn gevoel heen walst zou ik er veel meer moeite mee hebben
    Uiteindelijk zou ik toch wel gaan denk ik

15. Harpa

Harpa Actief lid

2 jul 2012
    494
    6
    18
    NULL
    NULL
    Ja, als het echt een noodgeval was en ze snel in een ziekenhuis moest zijn, zou ik wel helpen.

16. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ja maar dat is dus hier niet het geval anders was ik sowieso gegaan. Er was genoeg andere keus maar ik was het makkelijkste omdat ik sowieso me dochter bij schoonmoeder moest halen

17. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Ik denk dan aan de kinderen en dan zet ik mijn trots op zij en zou ik wel gaan. MAAR dat betekend niet dat alles koek en ei is.

18. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Wat was de nood dan, als ik dat mag vragen?

Ik zou over mn hart strijken en het wel doen, omwille van de kinderen. Zodra er een ander oppas is ben ik weer weg.

19. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja natuurlijk!! ik zou er geen minuut over na hoeven denken... het zijn wel neefjes/nichtjes. Moeder moet met spoed weg hoe sneu is dat voor de kinderen.

20. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

#60 pnirmal, 20 mei 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 mei 2014

Nu is het verhaal al wat anders je dochter was al bij je schoonmoeder.

Ze koos misschien de makkelijkste weg maar jou dochter moest ook meteen op gevangen woorden niet?

Weet je wat mij vaak op valt ook hier op het forum. Dat ruzie.s zo lang door gaan.
    En heb echt wel redenen om te kunnen zeggen hoe ik er in sta in ruzie.s tussen familie en dergelijke.

Dan had ik nu geen familie meer over gehad als ik elke ruzie die ik heb mee gemaakt had moeten kappen met familie.

Ben bijna 40 en nu pas begin ik wat rustiger te woorden laat mij niet meer zo op de kast jagen door familie of wat dan ook. zijn ze lelijk de volgende keer gaan we weer verder.

Ga geen situaties noemen. Maar ik merk door vergevend gezind te zijn ik meer rust er aan over hout.

Heb veel moeten vergeven maar als ik er op terug kijk. Had ik vaak ook zelf een groot deel aan een ruzie. En zal mij vast en zeker in de toekomst nog wel eens gebeuren. ( ben niet heilig geworden;))

Deel Deze Pagina