Nee ik zou dit echt niet houden! Wij gingen pas sushi eten en we kregen allemaal extra dingen welke we niet aangekruist hadden, ook aan de bediening doorgegeven. Ik zou niet lekker zitten te eten dan hoor!!
Ik vind het de fout van die Chinees, niet van die mensen. Alhoewel ik het niet zou accepteren moest ik het zelf niet besteld hebben. Maar ja, als je het nou toch doet, dan is het maar zo. Het blijft de fout van het restaurant en dat wel 4x...
Ik doe ook niet open vóór enquête mensen, ik doe eigenlijk na een bepaald uur helemaal niet open, ik vraag via de deur wie t is, en daarna doe ik wel open, Eten verkeerd bezorgd gekregen heb ik nog nooit, of ik t zal aannemen ? 1ste niet en ander keer misschien wel, Wat ik zelf zou doen, is wel naar mijn oude adres gaan, geld terug vragen, en sowieso naar restaurant gaan, ik wil zien dat ze me oude adres verwijderen :x
Het is dat ze hier aan de deur moeten betalen. Maar 2x per maand om zondag (al anderhalf jaar) wordt er eten bezorgd. Terwijl wij het nooit bestellen. Het is altijd het zelfde en dus ook van het zelfde 'restaurant'. Vreselijk irritant! Dus niet om de mensen die het wel besteld hebben, maar om het restaurant duidelijk te maken dat berk en hof toch echt 2 verschillende straten zijn. 1x oke 2x nog steeds oke 3x vervelend. Maar na 40x. En het is ook altijd de zelfde bezorger😕
Ik zou het niet accepteren. Als hier iets wordt bezorgd en ik weet dat ik niks heb besteld en de bezorger beweert van wel, mogen ze het weer meenemen. Zelfde voor pakjes van de buren, die accepteer ik ook alleen van mensen uit onze eigen portiek.
Lekker aso van die mensen, maar het is de fout van de Chinees. Zelf zou ik na de tweede keer fout bezorgen daar al niet meer bestellen. Een keer een foutje kan voorkomen, daarna is het gewoon slordig van ze dat ze je adres niet goed in het systeem zetten. Als ze dat bij mij zouden doen, zou ik toch wel een nieuwe bestelling gratis verwachten van de Chinees en als er iemand met eten voor de deur zou staan, wat ik niet besteld heb, zou ik het ook niet aannemen.
Ik zou meteen zeggen dat ik niks besteld heb. Ik zou me erg schuldig voelen als ik het zou aannemen en het eten zou me dan ook niet smaken..
ik zou het ook niet aannemen. Maar je weet natuurlijk niet hoe het aan de deur is gegaan. misschien heeft een minderjarig kind de deur wel opengedaan, de boel aangepakt en loopt nietsvermoedend de keuken in met chinees voedsel. en als er dan ook nog meerdere Chinese restaurants in de buurt zijn zou ik ze ook niet allemaal bij langs bellen. ik heb het in Groningen ook een keer gehad. Man zou voor het eten zorgen en ik was iets eerder thuis. stond er een bezorger voor de deur, zegt niks, geeft het af en ik dacht alleen maar dat het zo lief was van mijn man dat ie het al geregeld had. Heb even bij de beide buren aangebeld of ze misschien iets besteld hadden, maar dat was niet zo en dus hebben we de shoarma maar opgegeten met in ons achterhoofd dat we misschien een bezorger aan de deur zouden krijgen voor geld. Maar die is nooit geweest. en met minstens 10 shoarmazaken in de buurt ga ik toch echt niet bellen.
Ik zou het niet aannemen nee. Heb het een keer gehad met iemands boodschappen. Doe de deur open, zegt de bezorger "uw boodschappen van *naam supermarket*" en wil ze aan me geven. Ik zei meteen dat die verkeerd moest zijn, want ik had niks besteld. Was al betaald etc, bleek die echt totaal verkeerd te zitten...adressen die op mekaar lijken door mekaar gehaald. Dus nee zou het niet accepteren nee. Als mijn man wat besteld weet ik er altijd van, want hij vraagt dan altijd eerst wat ik wil hebben.
Oeh Chinees! Ik zou het wel héél graag willen aannemen, maar ik zou het niet durven. Veel te bang dat de mensen gaan klagen en dat ze dan bij mij komen. Zal je net zien dat je alsnog moet betalen. Maar als ik hier een bezorger met een tas vol dampende Chinese gerechten voor de deur heb gehad is de kans groot dat ik manlief alsnog naar de Chinees laat rijden voor een eigen prakkie. Zou er trouwens niet gauw weer bestellen als het nu al de zoveelste keer fout is gegaan.
Wazig zeg! Ik zou geen eten aannemen dat ik niet besteld heb. Ik zou het niet eens bedenken eigenlijk!
Hahaha wat aso! Ik zou het zeker niet accepteren en tegen de bezorger zeggen dat ik niks heb besteld.
Nee dat zou ik niet accepteren. Ik weet dat er een fout gemaakt is als er iets bezorgd wordt wat ik niet besteld heb. Dus het dan bewust aannemen en opeten vind ik diefstal en daar heb ik dus op grond van mijn geloof (moslim) bezwaar tegen. Ik neem om die reden bijv ook geen teveel wisselgeld aan als ik merk dat ik teveel terug krijg. En toen er laatst een artikel dubbel bezorgd werd wat ik maar 1 keer besteld en betaald had, heb ik 1 artikel terug gestuurd. Ik zou daar echt 's nachts van wakker liggen als ik dat zou doen.
Ik neem aan dat je het nog niet betaald had. Als dat wel zo was dan zou ik het denk de 1,2,3 keer terug geven aan de bezorger. Maar de 4e keer zou ik het denk ik wel houden. Ik ga toch echt niet als ik al 3 keer heb verteld dat het niet voor mij is het nog een 4e keer doen. Dan eet ik het toch echt wel op als nog niet heb gegeten als ik wel heb gegeten dan zou ik het sowieso retour sturen. Als ik nog zou moeten betalen dan net zo als hier boven. Dan zou ik het de 4e keer wel betalen en opeten mits ik nog moet eten natuurlijk.
Ik zou het ook echt niet aannemen, ik vind het een vorm van stelen en zo zijn we niet opgevoed en willen we ons zoontje ook niet opvoeden. Maar als die bezorger voor de 4e, 5e keer in een korte tijd langs komt dan denk ik dat mijn vriend het wel aanneemt, ik zou het dan nog niet doen maar ik ben ook een schijterd. mijn vriend dan wel om die bezorger een lesje te leren.