Zou jij dit doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door engeltje23, 25 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    wauw, ik blijf me verbazen over sommige mensen!

nee ik vind dit absoluut niet kunnen.

2. MammieVanSammie

MammieVanSammie Actief lid

30 nov 2012
    395
    2
    18
    Noord Holland
    Nou ook ik vind dat dus echt niet kunnen. Ik denk dat ik ze ook wel aangesproken had, maar ik heb makkelijk praten vanaf de bank nu ;)
    Sowieso vind ik het echt erg dat ze gebruiken terwijl ze de verantwoordelijkheid over een kind hebben. En ik ben echt 'in mijn tijd' (:cool:) zelf ook niet flauw geweest met wiet. Maar hetzelfde geldt wat mij betreft voor alcohol. Niet meer dan 2 biertjes. Zeg maar de auto-limiet.

3. MMW

MMW Fanatiek lid

29 dec 2013
    1.236
    447
    83
    Nee, ik vind dat ook niet kunnen... Je bent ten eerste in een speeltuin, ten tweede moet je op je kinderen letten en ten derde kun je zo ook niet deelnemen aan het verkeer... Lijkt me erg onverantwoord

4. Twingia

Twingia Fanatiek lid

7 dec 2013
    1.151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    Nee.
    Maar ons oude buren(buurman) die rookten zelf wiet, als ze hun kind van school halen.

5. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Zeer asociaal in een speeltuin. .

6. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    nee vind het verschrikkelijk onverantwoordelijk.
    dat doe je maar lekker thuis in je tuintje als je kinderen slapen als je zonodig moet blowen

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nee vind ik niet kunnen, maar ik zat hier vanmiddag ook in het park terwijl ze met flesjes bier zaten, vind dat net zo erg. Geen wiet, sigaret of alcohol of wat dan ook.

8. sydneys

sydneys Niet meer actief

No way! Speeltuin = geen drugs.
    Geen alcohol, geen wiet! Sigaretten weet ik niet. Als je uit de buurt van de kids rookt en zelf een asbakje meeneemt tja dat vind ik nog kunnen maar liever niet

9. Khlo

Khlo Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Openbaar park? Vind ik altijd net wat anders als een speeltuin. Speeltuin; not done. Als het een openbaar park is is het denk ik lastiger om zoiets te verbieden. Laatst was er bij films & nieuws ook een topic over roken en toen vond het merendeel dat roken overal maar moest kunnen... Maar hier zie ik toch een andere mening ;)

10. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Nee, ik vind dat echt aso.
    Zelfs een sigaret vind ik not done in de buurt van kinderen.

11. Pisam

Pisam Niet meer actief

Zo dan, vreemde gewaarwording lijkt me. Aso!

12. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nou ze zaten op een bankje bij de speeltuin, dus tussen de kinderen.

13. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Ik vind een speeltuin nou niet bepaald en plek waar je dat gaat nuttigen. En wat als de joint op is? gooien en trappen ze die de grond in waar kleine kinderen op ontdekking gaan en nog wel eens dingen van de grond af rapen of gooien ze hem netjes weg?

14. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Nee vind het echt not done.

15. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee zoiets kan echt niet vind ik..
    Ik zou er in ieder geval niet blij mee zijn als mijn kinderen moesten spelen in een wiet lucht..
    Wat de ouders doen moeten ze zelf weten maar toch niet in een speeltuin?

16. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Nou ook niet echt eigenlijk maar vind hetzelfde voor alcohol
    Stel je kind wordt ziek of valt lelijk uit bed en je moet eerste hulp verlenen dan moet je helder zijn
    Vind dat minimaal 1 van beide ouders ten allen tijden in staat moet zijn om adequaat te reageren
    Dus 1 blijft nuchter
    Wat de ander dan doet bezopen zijn op stoned moet die zelf weten maar niet in een speeltuin waar andere mensen en kids erbij zijn..

17. Blue Water

Blue Water Actief lid

20 nov 2014
    232
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben zelf anti blowen maar goed,ieder moet het voor zich weten.
    Maar als je als ouders zijnde wilt blowen doe dat dan lekker thuis,in de tuin ofzo maar niet in een speeltuin.
    Het staat aso (vind ik) buitenshuis en in een speeltuin doe je dat toch al helemaal niet!
    Ik was er serieus op af gelopen en had dan gevraagd of ze of ergens anders hun joint zouden willen roken,of het uit zouden willen maken omdat het last geeft qua lucht.
    Gewoon roken vind ik in een speeltuin nog wel kunnen mits het niet met een peuk in de mondhoek is als het kind op de schommel geduwd word of opgevangen word bij een glijbaan ofzo.
    Als je perse wilt roken,een gewone sigaret,doe dat dan niet in de buurt van kindjes die er spelen,die hoeven er geen hinder van te hebben.
    Maar goed,blowen... Ik vind dat echt not done in een speeltuin.
    Dat die ouders willen blowen is hun keuze,hun leven dus leef en laat leven maar het stinkt (ik word echt misselijk van die lucht) en andere mensen hebben er gewoon hinder van.

18. Johanna1986

Johanna1986 Niet meer actief

Vind het echt geen porem! Heb er een verschrikkelijke hekel aan..!!

19. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    +1 ...

20. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Ik vind dat echt not done en ik had er iets van gezegd.

Wij waren laatst op de kinderboerderij, er staan daar bordjes met 'niet roken'. En echt, ik lieg niet, naast zo'n bordje staat een kerel verveeld een shaggie te roken. Ik keek hem aan, wees op het bordje en schudde geërgerd mijn hoofd. Hij kijkt naar het bordje en haalde zijn schouders op en rookt lekker verder.

Deel Deze Pagina