Onlangs hebben wij een brief gehad van onze huidige verzekeringsmaatschappij da wij per maand 20 euro omhoog gaan volgend jaar. Hier ben ik het niet helemaal mee eens en ben mezelf aan het verdiepen in andere maatschappijen. Gaat om het totaalpakket: -auto -huis -rechtsbijstand enz enz Waar zitten jullie? en goede / slechte ervaringen altijd welkom!
Wij zitten bij vcn maar willen ook over.. Gaan waarschijnlijk naar SNS toe, gaan ons eerst nog wel even verder verdiepen dus kijk graag mee. Onze premie kwam bij SNS uit rond de 65 en daar zit alles bij in behalve de motor van mijn man.
Bij Ohra maar we hebben nu schade en dit valt onder de WoonhuisVerzekering en de afhandeling daarvan is wel heel traag.
Onze auto is via independer bij ohja. Vrij dure auto en dus een dure verzekering. Die kost 68 euro per maand. Aansprakelijkheid en inboedel bij interpolis. Wel iets duurdere verzekering maar nooit gezeur. Ben vorig jaar overgestapt. Dacht al dat ik spijt ging krijgen en idd. Ik ben met hangende pootjes weer terug gegaan. Kost ons 15 euro uit mn hoofd. Maar we betalen het per jaar. Dus dat scheelt iets. Opstal, Brand en glas is via de huurderfederatie. Rechtsbijstand heb ik niet voor ons huis. Mijn man wel voor zijn werk en de jacht.
Ik heb alles bij FBTO, prima service. Ik had waterschade in huis door het noodweer afgelopen zomer. 1 belletje naar FBTO en ze hebben alles in werking gezet. Inspectie thuis, offerte, parketteur, iemand die de meubels verplaatst etc. Geen omkijken naar gehad (behalve het leeghalen van de kasten, oef wat een klus).
Ik zit bij de noordhollandse en heb totaal pakket auto.inzittende.rechtsbijstand. reis verzekering opstal inboedel wat betaal 80 euro
Ja vind ook erg moeilijk het overgaan. Word zoveel aangeboden en de prijzen zijn zo verschillend niet normaal. Bedankt al voor de adviezen, nog meer tips / ervaringen altijd welkom
Als ik je een tip mag geven..... gewoon bluffen bij je huidige verzekering dat je wanneer ze niets doen aan deze enorme stijging dat je weggaat bij ze... Ik heb alles (nog) lopen via een assurantiekantoor en vorig jaar heb ik alleen al van de autoverzekering ruim 20e afgekregen door bluff...(is wel een dikke auto die allrisk verzekerd is en premie kwam boven de 100e per maand). Ook dit jaar is het me gelukt om er een aantal euro's af te krijgen. Verzekeringen moet je net zien als een markt...gewoon gaan afdingen....Zelfde trouwens met energiemaatschappijen....
Wij zitten bij Interpolis, erg tevreden. Snelle betalingen, goed contact en ze geven korting als je meerdere verzekeringen bij ze hebt lopen.