Ervaring progamma Geert Verschaeve

Discussie in 'De lounge' gestart door Roos001, 13 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos001

Roos001 Lid

10 apr 2018
    76
    4
    8
    Vrouw
    Heeft iemand hier ervaring mee? Ben je hierdoor minder angstig geworden?

2. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Ja ik ken hem. Jaren geleden zijn programma gevolgd. Het heeft wel een beetje geholpen. De meditaties hielpen niet zo, maar daar hou ik niet echt van.
    Het heeft mij wel wat inzichten gegeven en geholpen om dingen anders te benaderen.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik zou zeggen...baat het niet schaadt het niet

Hij is ervaringsdeskundige en dat vind ik persoonlijk altijd positief.
    Artsen kunnen het uit een boekje leren maar als je ervaring hebt is dit vaak naar mijn idee veel beter.

Ik ken het niet. Maar nu ik het lees... wel interessant.

Het is bij angsten altijd proberen wat bij jou past.

Ik ben hypochonder en ik begin een beetje te leren wat werkt bij mij :

Mediteren met klankschalen ( net alsof mijn hersenen resetten )
    Niet googelen naar waar ik bang voor ben.
    Cabaret of comedy opzetten waarbij ik niet anders kan dan lachen.

DastyQueen vindt dit leuk.
  4. Muck

Muck Niet meer actief

Ik sta op het punt om daaraan te beginnen. Heb van een vriend gehoord dat hij hier echt heel veel aan heeft gehad
    Het enige waarom ik nog twijfel is dat er volgens die vriend van mij behoorlijk wat tijd in gaat zitten, je kan er makkelijk 2 uur per dag aan kwijt zijn zegt hij
    En ik ben een beetje bang dat dat een valkuil wordt voor mij, ik kom nu al nergens aan toe. Weet dat ik er tijd voor zou moeten maken maarja iedereen met kinderen weet denk ik wel hoe dat gaat

5. Roos001

Roos001 Lid

10 apr 2018
    76
    4
    8
    Vrouw
    Ik ben ook hypogonder, ik ga niet vaak naar de huisarts.Google doe ik wel eens dan zoek ik geruststelling maar dat weet je dan wel..ik heb ook schrik voor de dood.

Bij mij draait controleverlies heel erg
    Buikgriep (het rotte gevoel vooraf),duuzeligheid/licht in het hoofd,paniekaanval,last van mijn darmen (wekt ook angst op).geen controle kunnen hebben op de dingen die gebeuren.als ik dit zou kunnen los laten dan ben ik ook genezen van mijn angstoornis.

Cognitieve therapie paste ik al toe (vroeger ook gehad)herhalingslessen gehad. Nu doe ik pmt. Hierin kom ik mij persoonlijk heel erg tegen maar ook wel goed.

Progamma van geert ben ik nu mee bezig er zit idd erg veel tijd in de 6 stappen heb ik in mijn hoofd. Ook bepaalde inzichten gekregen qua voeding.sporten lukt me niet altijd het eerste progamma doe ik een week langer over.de relaxtie cd vind ik erg fijn

bosi333 vindt dit leuk.
  6. Roos001

Roos001 Lid

10 apr 2018
    76
    4
    8
    Vrouw

Deel Deze Pagina