Wat een lief gebaar! Ik stuur ook een kaartje, ik ben fan van greetz.nl dus ik zal eens op zoek gaan naar een passend kaartje! Sterkte! Liefs, mammamia
Ik zie dit nu pas en ik ben nu aan 't werk, maar ik ga straks thuis meteen even voor een kaartje kijken!! Wat een lief gebaar van je!
Verstuurd! Hopelijk komt die aan, want via Greetz is het lastig om zo het hele adres in te voeren. Het is een kaartje van woezel en pip en ik heet Stephanie... Hij zal vast wel goed aankomen Nogmaals: sterkte! Liefs, mamammia
Ah wat lief van je zeg! Heb er een brok van in m`n keel...En geweldig dat er al zoveel kaartjes verstuurd zijn. Ik ga ook een kaartje sturen natuurlijk.
O wat een lieve meiden zijn jullie toch!! Ik ga maandag op ziekenbezoek en ben nu al heeeel benieuwd naar alle kaartjes!! Maar ze was erg ontroerd door de paar kaartjes van vandaag, laat staan als ze ziet dat er nog veel meer komen!! En wat voor kaartje vroeg iemand; Mara is erg dol op kleurtjes en alles waar kleine kinderen dol op zijn. En zowel beterschap als gewoon een kinder/kleurrijk kaartje zijn welkom! Maar nogmaals; Super bedankt mede forum meiden!!!
Daarom kan je extra adresregels toevoegen Wat leuk dat er al zoveel kaartjes zijn verzonden! Nu blijkt maar weer wat een klein gebaar kan doen. Prachtig!
Ik heb een lief Dikkie Dik kaartje uitgezocht en ga deze zo schrijven..wat een triest gebeuren, krijg er gewoon kippevel van...arm kleintje, hopelijk komt alles goed! Ps, wat ben jij een superlieve vriendin, ze boffen met jou!!
zal volgende week ook een kaartje sturen. gelukkig ligt mara op een leuke afdeling en hele lieve verpleging. mijn zoontje heeft tot nu toe 3x op de dolfijn gelegen.hij is vorige maand geopereerd. heel veel sterkte voor mara en de familie gewenst
Heb er zojuist eentje geschreven van Winnie de Poeh! Maar zal ook een paar dagen wachten met versturen, zodat ze er inderdaad ook straks nog krijgt! Ps: oude postzegel van 0,44... moeten er 2 op? Geen idee haha, hoorde pas vorige week dat het veranderd is en er nu een 1 op staat... Oh, en nou weet ik niet meer of ik via Wendy erop gezet heb... nou ja, als ze de combi van mij, mijn vriend en baby Ella niet kent (wat dus zo is, haha) gaat ze er vast van uit dat het via jou is!
Dank je wel meiden! Enne ik denk dat de 44ct postzegel nog wel voldoende is,2 erop is ook weer overdreven lijkt me haha.. Maar ga zo door!! Ik ga woe op bezoek en kan dan de eerste lading al bewonderen vermoed ik!! Jullie zijn top meiden!!!!
Oh wat een leuk initiatief, ga maandag even langs de winkel om een kaartje en een paar stickervelletjes om op te sturen en krijgt ze lekker een kaartje vanuit het regenachtige België
Leuk idee om er iets leuks bij te doen zoals stickers! Ik zal hier ook eens even kijken of ik nog iets leuks heb liggen. Stuur in elk geval wel een kaartje!!
Wendy, misschien is het leuk als je op bezoek gaat dat je een fotootje maakt van alle kaartjes aan de wand?? De kaart ligt hier klaar, ik haal morgen nog even wat leuke stickers, ik vond dat een goed idee om er wat leuks bij te doen! Zou ze van prinsessen houden? Vast wel!!
Leuk joh stickers erbij!! Zooo lief! En ik was idd van plan een foto te maken vd mooie kaartjes en hem hier te posten!! Ik ga woensdag dus foto volgt snel daarna! Nogmaals dank meiden!
kaartje gaat vandaag op de bus. Hop dat ze het leuk vind zoveel kaartjes te krijgen. Heb er ook wat stickers ingedaan zodat ze wat te doen heeft.