Ik zou het melden. Doen ze er niks mee, dan jammer voor het bedrijf. Mij zou het niet lekker zitten om geen contact op te nemen.
Ik zou het toch aangeven. Ik zou me er niet prettig bij voelen anders. Als ze dan verder niet reageren, dan heb je je plicht gedaan en houd je hem alsnog!
Hmmm.. Hmmmm.. HMMMM.. Ik zou het denk toch wel melden, maar doen ze daar niets mee, dan blijf ik er niet achteraan gaan.
De waterkoker komt van een middelgroot internetbedrijf. Als het een heel klein zaakje was met persoonlijk contact, had ik het anders gevonden. Wat ook nog meespeelt, niet echt een argument maar toch. Dat is dat de waterkoker van 100 euro elders 67 euro kost (zelfde type nr). Dat scheelt 33 euro! Kun je bijna een tweede van kopen, moet je nagaan bij 67 maken ze ook nog winst. Echter moesten we de waterkoker bij dat bedrijf bestellen omdat de oude waterkoker dus niet te repareren was en daar gekocht was (was door bedrijf naar fabrikant teruggestuurd). Het verschil moesten we dus bijleggen. En daarnaast kwamen de verzendkosten van de oude waterkoker ook voor onze rekening. Ik ben er nog niet uit, denk er nog even over na...
Deze crimineel heeft laatst een dubbel geleverd artikel van 59,- gehouden . Kwam van een heel groot bedrijf en al betaald via iDeal dus ook geen factuur. Dus ja, ik zou dit ook houden, zeker als je het prijsverschil met de andere winkel bekijkt.
Ik heb het laatst gehad met een pakket van 250 euro, 2 keer bezorgd. Ik heb er 1 teruggestuurd. Als je het houdt dan steel je.
Tja, ligt er een beetje aan. Hoe staat het op de factuur en de paklijst? Is het een groot of klein bedrijf? Bij een klein(er) bedrijf had ik het sowieso even gemeld (mailtje gestuurd) en bij geen reactie had ik heb gehouden. Bij een groot bedrijf weet ik niet zeker of ik dit had gedaan
Tsja, ik kan nu heel erg heilig gaan doen (het is en blijft internet ), maar ik zou het houden. Zeker weten!
Er staat maar 1 waterkoker op de factuur. Op de sticker aan de buitenkant staat wel 2x waterkoker... Dus kans dat ze er zelf nog achterkomen (en als ze er naar vragen zou ik sowieso natuurlijk eerlijk zeggen dat er 2 in zitten, daar is geen enkele twijfel over) Het is dus een middelgroot bedrijf.
Hahaha wat is iedereen toch braaf! Ik had hem gehouden als ik 1 waterkoker op de factuur zag staan en voorlopig lekker in de doos laten zitten voor het geval dat ze nog even contact met me opnemen. Anders idd lekker verkopen. en nee totaal geen schuldgevoelens tegenover een grote webwinkel. Aan de andere kant als het een eenmans of klein bedrijfje was had ik het wel gemeld. Vind dat de kleine ondernemers elkaar wel een beetje mogen helpen.