waarom heb ik nooit dat geluk! ik zou hem houden/bewaren voor als ze er op terug komen en zo niet zou ik hem ook houden voor als deze weer eens stuk gaat oepss
Geen idee eigenlijk. Engeltje/duiveltje verhaal. Ik zou er eerst een nachtje over slapen. En dan nog 1. En dan nog 1. Tot ik er een aantal weken over geslapen heb en er achter ben gekomen dat het ding nog steeds hier staat en als ik dan nog niks heb gehoord zouden ze hem vast ook niet missen. Dan zou ik hem houden.
terugsturen. je hebt hem toch niet nodig. Die extra waterkoker is er niet express bij gedaan omdat ze ervan af wilden, dat is heel waarschijnlijk per ongeluk genbeurd en dan moeten zij er maar voor boeten dat een ander hem lekker houdt en er winst mee wil maken door hem door te verkopen. Ik heb ooit zoiets gehad met concertkaartjes. Is misschien niet helemaal hetzelfde, want deze stonden op naam, maar er zat aan mijn bestelde kaartjes een hele rits toegangsbewijzen voor opera voorstellingen die iemand had besteld. Ik heb ze netjes bij de man die ze had besteld afgeleverd die er heel blij mee was. Ik had ze ook door kunnen verkopen en de man had zonder zijn betaalde kaartjes gezeten.
Ik zou het werkelijk niet weten. M'n hart zegt houden denk ik en m'n verstand terug sturen. Geen idee!
Tja ik weet het niet, ik neig naar houden. Voor iedereen melden en terugsturen, zijn jullie met alle dingen zo "eerlijk"? Bijvoorbeeld met belastingvoordeel e.d. (fietsplan, kot)
Ik zou wel bellen en het melden. Wat moet ik nou met 2 waterkokers? Nee hoor, zou me helemaal niet lekker zitten.
Terug sturen, natuurlijk! Het zou niet eens in me opkomen om hem te houden. Dat is stelen, hij is niet van jou.
Ja ik wel. Al moet ik toegeven dat ik de babydoos van de etos dubbel had gekregen en heb daar niks over gemeld. Had hem afgehaald en een tijdje later kreeg ik er 1 via de post.
Het ligt er net aan waar het om gaat. Als er 7 kipnuggets in mijn bakje van 6 zitten, loop ik niet terug.
Ik zou een mailtje sturen en het 1x aangeven met daarin een redelijk termijn van claimen. Bij geen reactie na dat termijn verkoop ik hem of geef ik hem aan iemand die hem kan gebruiken.
Houden voor het geval de andere kapot gaat?! Ik mag toch aannemen dat een waterkoker van 100 euro toch ook minstens 100 jaar mee kan gaan. Ik zou bellen en het melden. Wel net zo netjes.
Ooh slechterik! Ik zou de waterkoker terug sturen, maarwanneer het van bol.com afkomt, mogen ze het hier af komen halen. Voor dat bedrijf doe ik geen enkele moeite meer.