Zou jij eerlijk zijn? Product van 100 euro dubbel geleverd...

Discussie in 'De lounge' gestart door maanvrouwtje, 10 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief of Stoer

    Lief of Stoer VIP lid

    25 apr 2011
    6.047
    2.914
    113
    't Gezellige Brabant
    Leuke deal! Ik snap gewoon niet hoe er van zulke dingen 2 in een doos terecht komen als er maar eentje word besteld. Bij iets als papieren ofzo is een dubbele gauw gepakt, maar 2 waterkokers of 2 autostoelen :(
     
  2. Smile

    Smile Fanatiek lid

    11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Ik heb niet alles gelezen, maar...
    Ik vind dat je datgene moet doen zoals je ook wilt dat je zelf behandeld zou willen worden.
    Dus...stel...je maakt een fout. Je boekt bijv een bedrag over naar een verkeerd rekening nummer. Zou je je geld dan terug willen? Of vind je prima dat diegene jouw geld houdt?
     
  3. Sjalou

    Sjalou Niet meer actief

    Ik zou het 1 keer melden via een mail en reageren ze niet zou ik hem houden.
    Zou veelste bang zijn dat ze kunnen zien wie die waterkoker besteld heeft en dan komen ze er vanzelf achter, dan moeten ze het misschien nog wel bewijzen maar ik zou daar absoluut niet op zitten wachten.
     
  4. Kristelo

    Kristelo Actief lid

    15 mei 2013
    308
    1
    16
    NULL
    Ik zou hem houden.. Wij hebben het ook ooit meegemaakt dat we iets besteld hadden en er zat nooit een factuur bij, dus we hebben dat nooit moeten betalen.. Is al zeker jaren geleden
     
  5. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Idd melden. Ik heb het een keer bij de VD gehad. Zat ineens een paar laarzen bij, stonden niet op de pakbon. Ik heb toen gebeld, maar ze wisten ook niet wat ze er mee moesten. Ja ik kon ze evt terugbrengen, maar VD zit niet in de buurt. Toen toch maar gehouden. (Nou ja, aan mijn moeder gegeven; ze waren niet mijn maat.)
     
  6. Delta

    Delta Niet meer actief

    Ik zou het niet aangeven voor karma o.i.d. Gewoon omdat het eerlijk is, vanuit jezelf. Ik zou melden, maare, ik ga niks opsturen. Ze komen het maar halen.
     
  7. Kellebel1987

    Kellebel1987 Fanatiek lid

    20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Dit!
     
  8. ladys1987

    ladys1987 Fanatiek lid

    24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Ik zou het melden.....karma!
     
  9. Kaboutermeis

    Kaboutermeis Fanatiek lid

    16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Ik zou kijken of ik iets was met dat tweede product. Indien ja, dan hield ik het tot zij zelf opmerken dat er iets niet klopt.
    Anders belde ik hen op. Maar dan zouden de portkosten van terug te sturen wel voor hen zijn.
     
  10. dirksmama

    dirksmama VIP lid

    29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik zou het bedrijf even bellen. De beslissing waar de waterkoker hoort is hun beslissing, niet de mijne.
     
  11. CSI

    CSI Bekend lid

    7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm ik zou m houden..
     
  12. merah

    merah VIP lid

    8 jun 2009
    13.474
    4.930
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    #132 merah, 11 jul 2014
    Laatst bewerkt: 11 jul 2014
    Wat een bizar argument om wel eerlijk te zijn als het bij een klein bedrijf gekocht is en niet als het bij een groot bedrijf vandaan komt.
    Eerlijk is eerlijk toch? Eerlijkheid is iets dat uit jezelf komt. Niet iets dat afhangt van een ander.
     
  13. KateK

    KateK VIP lid

    26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Zo hebben wij slippers besteld, te klein, heel moeilijk op de site kunnen vinden hoe te ruilen. Uiteindelijk telefonisch contact; we sturen de juiste maat en u krijgt een mail waarin staat hoe u de te kleine slippers kunt retourneren.. 5 weken later nog geen mail gehad maar wel de andere slippers gekregen. Ruilen moet dmv contact met klantenservice.. Nou de slippers liggen hier nog. (In verpakking)
     

Deel Deze Pagina