Ik begrijp er ook niks van, waarom die ellende gedeeld moet worden. Mijn maag maakte gelijk een driedubbele salto, getver! Ik snap de meeste facebook-onzin ook eigenlijk niet zo goed. Al die like & share ellende, of van die stomme spelletjes, zogenaamd voor borstkankermaand ofzo.
Bah, ik was er ook ondersteboven van. En ik ben een volwassene... Kinderen zitten ook op fb en zien zoiets ook. Snap niet dat mensen daar niet over nadenken!
Gelukkig heeft niemand die ik ken de foto gepost. Had wel iemand van hier die steeds zieke en mishandelde dieren erop zette en die heb ik ontvriend. Van de week een foto van een doodgevonden hond. Sorry vind het echt te ver gaan. Kindjes met kanker met de tekst 'is ze niet prachtig' ja ze is prachtig maar moeten we steeds maar het leed van andere zien? Nee ik word er niet blij van als er dit soort foto's voorbij komen.
De eerste die die foto op m'n fb gooit kan een nieuw vriendje gaan zoeken om z'n lijst aan te vullen. Zon foto delen helpt echt niet, is alleen sensatie zoeken.
Nee absoluut niet. Ten eerste is het een vreselijke foto, zoiets kan ik niet aanzien en ga ik het mensen niet aandoen dit te treffen in hun overzicht (al zullen anderen dat dan wel doen ipv mij) Ten tweede schiet je er niks mee op. Alsof die gasten op deze manier gepakt worden. Sowieso vraag ik me vaak af of het echt is of niet. Net zoiets als jaren geleden, toen was er ophef over kittens op sterk water (bonsai kittens). Daar bleek ook niks van waar te zijn...
er was trouwens poosje terug wel een hele leuke; 2 kindjes die een bordje opmhoog hielden waar op stond; van papa mogen we een poesje als we 10.000 likes hebben (maar dan in het engels) papa dacht natuurlijk dat de kindjes dat nooit zouden halen, maar ze hadden er ondertussen al ong 25.000! die heb ik wel ff geliked! dat vind ik dan wel weer leuk!
Ik had gisteren 1 met een miljoen likes voor een puppie, die heb ik ook geliked Maar dat arme dier heb ik helaas ook moeten zien werd er beroerd van en zie het nog telkens voor me zieke mensen die gasten. Uiteraard niet gedeeld.
Ieh, nee natuurlijk niet! Verschrikkelijk! Gelukkig ook niet tegen gekomen. Zal het meteen melden als ik 'm wel zie.
Heb hem niet gedeeld, maar kreeg hem vanmorgen vroeg wel meteen te zien en heb er de hele dag een rotgevoel aan over gehad. Het enige wat ik hoop is dat de daders worden gepakt en dat het niet meer word gedeeld, ze waren er blijkbaar erg trots op
+1 ook met een hondje tegen en miljoen likes die hebben het ook gehaald. Zieke dieren/ kinderen en ander lees dat deel ik ook niet. Vreselijk!
Nee, ik zou dat niet delen. Ik walg er van en zou het ook niet waarderen als men dit deelt op facebook dat ik het zie. Mijn dochter speelt ook vaak met mijn telefoon en ik heb er geen behoefte aan dat zij dat niet meer kan omdat iemand zonodig die foto's moet delen
Nee, zou zoiets echt niet doen.. Kwam vorig jaar een foto tegen (op fb) van een vermoorde man met zn geslachtsdeel in z'n mond, die 2 kinderen had verkracht. Word nog steeds misselijk als ik eraan denk..
Ik deel alleen leuke dingen, en dit zijn zulke schokkende foto's... Nee walgelijk En ja, die van de hondjes heb ik wel geliked
ben hem ook al een paar keer tegen gekomen word er niet goed van dus nee deel hem ook echt niet zulke fototjes mogen van mij dus wel weg blijven