Nee ik deel die foto echt niet, net zoals andere dierenmishandeling foto's of foto's van kinderen/baby's die ziek zijn.. Laatst werd er een filmpje gedeeld over een buitenlandse kerel die zijn kind door de kamer slingerde, nou ik vind dat zulke dingen niet op facebook horen!!
Mensen delen kwakkeloos alles, wie zegt dat degene op de foto een junk of crimineel is? En dan wilt men het pesten stoppen....ik vind mensen als schuldige aanwijzen via fotos oid ook pesten onder de volwassenen Ik zou dat soort foto's ook echt niet delen, tijd terug ook over een abortus op 23 weken dat een kindje doormiden geknipt zou worden.... nee dat soort dingen plaats ik ook niet.
Gelukkig ben ik de foto ook niet tegengekomen. Zou het ook niet willen zien en zou dit zeker niet delen
Ik ben de foto een paar dagen geleden al tegen gekomen, van die persoon heb ik de instellingen even aangepast. Zodat ik dat soort dingen dus niet meer te zien krijg. Begin ook behoorlijk genoeg e krijgen van de like this Sad foto gedoe, of de 100en ketting dingen.
Ik irriteer me ook mateloos aan die afschuwlijke foto's, snap niet dat mensen dit soort dingen delen. Zit er dan ook al een tijdje over na te denken om maar te nokken met Facebook. Wat ook irritant is trouwens: Like Share Win! :/ edit: zie net dat ik niet de enige ben die likesharewin irri vindt
die heb ik toevallig ook onder mijn neus gekregen, ik heb het nog net 20 seconden volgehouden. Kon het niet meer aanzien en dan te bedenken dat er nog minstens zoveel duizenden mensen op de *vind ik leuk* knop drukken :x:x wat een zieke gedachtegang!
Echt of nep, mijn nekharen stonden wel overend. Nee ik deel het niet, net zoals; met elke like verdien je een euro voor dit ziek kindje.. Waar ik dan wel weer heel hypocriet op klik, zijn de foto's van kindjes met een bericht van; als wij zoveel likes hebben mogen we een hondje/katje/whatever.. Dat vind ik gewoon schattig, of t nou echt of nep is!
Huh??? Die mis ik even...als ze niet die likes krijgen, wat dan? Gaat het hondje/katje weer bij het vuilnis? Ontopic: er zijn dit soort zieke lui in de wereld en of dit nou echt of niet is, die moet je niet op ideeën brengen. Mensen houden nou eenmaal van na-apen...en je bent serieus ziek in je hoofd als je dit soort filmpjes liked of verspreidt.
Ben ik even blij dat ik vrij zeker ben dat mijn beperkt aantal facebookvrienden zulke dingen niet delen. Het schokkendste wat ik ben tegengekomen was de foto van dat handje dat uit een baarmoeder stak en vorige week een foetus in de vruchtzak. Eerlijk gezegd zat ik daar ook niet op te wachten zo na mijn ontbijt maar dat mag je niet zeggen, want het is toch o zo mooi...
Nee dan mogen die kids een kat. Ze hebben er nog geen . Hell no, zou die foto niet delen, ben hem nog niet tegengekomen gelukkig. Wat zielig voor die kat .
Volgens mij hebben ze hem van Facebook af gehaald. Heb hem ook gezien, maar hij staat nu nergens meer... Kan Facebook dat zelf doen?
Ik trof hem vanmorgen ook aan bij me neefje op facebook! In de eerste instantie had ik het nog ineens door en keek ik naar die jongens. Totdat ik hem doorkreeg! Gatverdamme, heb hem gauw weg geklikt! Ik baal echt van dat soort foto's , niet iedereen kan er tegen en je wordt er gewoon mee goconfronteerd! Aan de andere kant wel goed dat ze proberen zo die daders te vinden, maar ja, die omen toch weg met iets simpels!
Ik vind zoiets op facebook delen niet de manier om de mensen achter de 'daad' te pakken... Je mag hier dan wel heel veel mensen mee bereiken, die dus wellicht de daders kunnen identificeren, maar niemand zit te wachten op dit soort schokkende beelden! Ik vind dat je ervoor moet kunnen kiezen om dit soort beelden wel of niet te zien... Er scharrelen voldoende kids op facebook, lijkt me echt niet goed voor kinderoogjes dit. Ik moet zeggen dat ik de foto ook nog niet voorbij heb zien komen en ik hoop 'm ook niet te zien. Afschuwelijk dat mensen dit kunnen doen!
Oh bah, ik deed vanochtend de computer aan en daar was die, iemand had hem gedeeld. Gelijk een oproep geplaatst dat mensen me mogen verwijderen voordat ze zoiets gaan delen.
Met andere woorden... Facebook zou zijn verantwoordelijkheid moeten kennen en dit aan moeten merken als spam of agressief beeldmateriaal... Degene die naar deze personen op zoek zijn moeten maar een andere manier vinden en het via andere instanties spelen. Hypocriet gebeuren eigenlijk dat FB... Als er ergens een borstvoedende vrouw op een foto staat is heel de social media van de leg, wordt er een onthoofde kat getoond, dan wordt er geheel saamhorig een missie gestart om de zaak op te lossen... Heel raar!