Phoe licht er helemaal aan. Als de Wmo geen mogelijkheden ziet in ons huidige huis aan te passen wel. Maar er is dan zo een wensenlijst dat wij zelf ook door de bomen het bos niet meer zien. Ik hou wel van roos haar styl.
nou dit.. je kunt het vaak al wel zien aan de materialen die gekozen worden. Ik zou ook al een geen keuken en badkamer willen van sanidirect en liever zelf de indeling en inrichting van de ruimtes willen doen. Dus nee, ik zou hier nooit aan mee doen.
Is dat rommel mss? In België werd samen gewerkt met dovy keukens en x2o of VanMarcke voor badkamers, wat net zeer goed is
Nou dit ook! Dan zit er een achterdeur in en een raam maar dan moet moet moet er een schuifpui in want dat is zoooveel mooier. En een bad in de badkamer?! Afgrijselijk meteen eruit! Terwijl ik dan liever wel een bad heb en een schuifpui soms echt zonde van het geld vind want dan zijn er zoveel andere dingen die veel beter gedaan kunnen worden. En Roos.. laten we het erop houden dat ik het heel leuk vind.. voor een ander
Als ik zelf al jaren niks zou kunnen bemachtigen op de huizenmarkt misschien wel. Maar ik zou toch liever zelf de touwtjes in handen hebben qua keuzes. Ben niet zo'n ster in concessies doen. Dus ik zou het doen als uiterste redmiddel, anders niet.
Dit heb ik ook, ik vind dat ze vaak verbouwen om het verbouwen terwijl het in mijn ogen niet nodig is. Bijvoorbeeld een badkamer die er nog helemaal prima uitziet. Betaal dan iemand om het grondig schoon te maken ofzo.
Nou dit idd. Wij zeggen ook wel eens, die badkamer en of keuken hadden nog jaren mee gekund. Maar ja bij Bob moet alles eruit en verbouwd worden. Ennnn ik zou ook Roos niet in mijn huis willen
Ik wil absoluut niet op tv, dus nee. Als starter zou ik het concept misschien wel aandurven, maar nu met kinderen heb ik wel echt teveel harde eisen voor zo een programma denk ik.