zou jij het doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door HabibiAna, 29 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    ik zou inderdaad werk op een lager niveau gaan doen, maar dan wel in dezelfde sector/branche/lijn als waarvoor je gestudeerd hebt.

2. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik zou het gewoon doen.
    en als mensen die een sollicitatie met je afnemen voor werk van je eigen niveau erom vragen kun je gewoon uitleggen dat het komt door de krappe arbeidsmarkt en dat je in de tussentijd ook gewoon naar werk van eigen niveau blijft solliciteren.

das idd nog altijd beter dan een gat in je cv die je werkmotivatie nou niet echt ten goede komt

3. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Dat is balen.. waarom heb je dat werk 8 jaar gedaan dan? Was het zo leuk dat je niet meer op hbo niveau hebt gesol. ?

Ik mag trouwens een dagje meelopen op om te kijken hoe en wat. En of het klikt met de collega die er nu zit. Is dat gebruikelijk voor de kdv om te doen voordat je er gaat werken?

4. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hier ook eerst drie jaar 'onder' mijn niveau gewerkt. Ben Hbo-geschoold, maar deed dus werk op mbo-niveau. In de tussentijd blijven solliciteren op zowel Hbo als Mbo functies en ben dus uiteindelijk gewoon op een Hbo functie aangenomen, wat ik nu alweer bijna twee jaar doe.
    Ik zou gewoon alles aannemen, werk is werk.

5. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja heb ik nu ook, verschillende diploma's maar werk bij een bedrijf waar dat geen verreiste is. Ik vind het leuk, verdient aardig en heb vastigheid! dan maar onder mn niveau maar ik ben gelukkig! Hoef niet persee een hoge functie voor een ander omdat die naam mij zo goed staat.
    In het begin baalde ik ook wel...sta je dan met papieren maar ik ben gewoon erg tevreden.

6. mroos

mroos Niet meer actief

Dit is precies wat ik nu doe:). Ben eind augustus afgestudeerd maar een baan zoeken kan wel een jaar duren, ik wilde niet zolang wachten en heb bewust onder mijn niveau gesolliciteerd, en meteen aangenomen;).

7. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Ja zou het wel doen, je kan beter maar aan het werk zijn als je wat kan vinden, je kan ondertussen ook nog evt verder kijken.
    Succes!

8. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Ja wordt wel heel vaak gedaan ja, je moet alleen opletten dat je niet gelijk 'op de groep wordt gezet als leidster' want dan gebruiken ze je als inval.. Bij ons wordt meedraaien bijna niet meer gedaan maar een keertje langs komen voor een bakje thee.

Veel succes! Ben benieuwd!

Deel Deze Pagina