zou jij het financieel redden als je niet zou werken?

Discussie in 'De lounge' gestart door debby82, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

zou jij het financieel redden als je zou stoppen met werken

1. ja

2. nee

3. ja indien in extreem zou bezuinigen

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    #261 Mompelientje, 12 dec 2011
    Laatst bewerkt: 12 dec 2011
    In de kleine appartement van ons is er ruimte voor een baby.

We zijn aan het sparen en van plan om heel groot te wonen, maar dan wilt mijn man dat ik fulltime ga werken.

Hij zegt ook, als we meer kinderen nemen moet ik echt wel fulltime werken.

We zijn bezig voor de eerste kindje en ik ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat. Mensen zien het als een probleem omdat ik partttime werkt en hij studeert maar ik hoeft geen nieuwe iphone of een spik splinternieuwe auto.

Hij werkt en studeert, of hij studeert alleen en krijgt hij wat minder geld, of hij werkt in een kantoor, of hij is dan in een missie en dan verdient hij heel veel geld. (maar dan is hij wel 6 weken 24/7 aan het werk).

Het is altijd heel gek en verrassend onze levenstijl, soms verdien ik weinig omdat ik naar Nederland ga naar familie en soms krijg ik een telefoontje dat ik geld krijg door een modellen-opdracht :) Of m'n man heeft een missie. Kortom. We zijn elkaar aan het challengen' wie het meest verdient :)

Als hij afgestudeerd is dan gaan we naar Jutland verhuizen. Heel groot, lekker saai, maar wel zeilen en van de natuur genieten :p Dan ga ik denk ik mozaiken...

2. Papaver

Papaver Niet meer actief

Kromme vraag. Het hangt ervan af wie je met 'jij' bedoelt. Iedereen is anders en elke situatie is anders. Het hangt ervan af waar je woont, wat je inkomsten zijn, en of je doelt op de man óf de vrouw in de relatie?

Hier hebben we e.e.a. al in de praktijk gebracht: d.m.v. verhuizing naar het buitenland kon mijn vriend zijn baan opzeggen. Hij is nu huisvader en ik werk 4 dagen (één dag minder per week dan vroeger) vanuit huis. En dat is financieel goed mogelijk.
    Indien we in Engeland waren gebleven was dit gewoon niet mogelijk geweest...

Deel Deze Pagina