Zou jij het geslacht al zeggen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lovelylonnes, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Zou jij het geslacht zeggen als je het wist?

1. Ja

2. Nee

3. Misschien

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    zodra ik wist wat ik zou krijgen wist iedereen het inc haar naam.

2. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Wij hebben het ook verteld :)

3. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Heb er lang over nagedacht maar uiteindelijk besloten om het toch te vertellen, kan mijn mond toch niet houden , zou het mezelf alleen maar moeilijk maken. Heb vanmorgen net gehoord dat het wrs een meid gaat worden, ons derde meisje. Heb ook al ervaren dat mensen er mij van willen overtuigen dat dat toch ook wel leuk is, maakt toch niks uit. Net of ik er moeite mee heb dat het weer een meisje is, en dat heb ik niet, integendeel. Ik heb 2 hele leuke meiden en verheug me op een derde!

groetjes Evelien

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Nee...en ik wil het zelf niet eens weten...Schijnt dat een echo maar 90% zekerheid geeft over het geslacht. Zit je dan met je roze jongens kamer :D

5. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Nou wat een reacties!

We hebben gekozen voor een unisex kamertje, omdat we toch al van te voren wisten wat voor kamertje we wilde: een Teigetje kamertje! Dus het probleem van een roze jongetjeskamertje hebben we niet hahah!

Maar ik ga nu wel iets gerichter kleertjes kopen, al probeer is alles zo unisex mogelijk te houden...

Bedankt voor julie reacties!

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Wij willen het wel weten, maar gaan het niet vertellen. Zeker aan m'n schoonmoeder niet, want dan weet gelijk de hele wereld het. Zal het misschien wel stiekem aan m'n moeder vertellen, maar dat moet ik ff met m'n man overleggen. Want die vind dat dan misschien niet eerlijk.

Wij houden alles wel neutraal, hou toch niet zo van echt afstemmen op het geslacht. Als ik een meisje krijg zou ik wel iets rozigs kopen, maar dat lekker stiekem in de kast houden!

7. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    wij wouden het heel graag weten en wisten het ook.... toen mocht van ons iedereen weten wat het zou worden wij vinden zelf een kindje al een grote verassing ennn;) kregen weel cadeautjes en vonden het leuk om gepaste kleertjes te krijgen houden zelf niet zo van dat unisex gebeuren zal maar zeggen... en bij de volgende willen we het ook weer weten enn ja mag iedereen het ook weer weten ;) zal anders me mond toch niet kunnen houden :)

8. tienagemum

tienagemum Actief lid

18 nov 2007
    241
    0
    0
    student
    ik ga het zeggen aan naaste familie en men aller beste vriendin, de andere zullen dan als ik het weet tog nog wat moeten wachten tot bij de geboorte ;)

9. Elly1979

Elly1979 Actief lid

14 jan 2007
    493
    0
    0
    Account Manager
    Ergens in het mooie Fryslan!
    Hallo,

Wij wisten voor de geboorte van Tamara ook al dat we een meisje zouden krijgen.
    We hebben het wel verteld tegen de ouders en de broers/zussen, maar verder tegen niemand.

Maar ik heb de ervaring dat iedereen er wel naar vraagt.
    Bijna iedereen vroeg of het wisten of het een meisje of jongen zou worden.
    Dan zeiden we wel dat we het wisten, maar dat we het niet aan hen zouden vertellen... :D

Bij een evt volgende zangerschap willen we het weer weten.
    We zijn veel te nieuwsgierig aangelegd om het niet te willen weten... ;)

Nou, succes ermee!

Liefs Elly.

10. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Hier weet iedreen dat we een meid krijgen.

11. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Wij wilden het niet vertellen, maar ik heb zo'n 2 weken geleden m'n mond voorbijgepraat dus vertellen we het nu maar gewoon :)

12. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Ik wil het niet vertellen en dat wil meteen ook zeggen dat ik het zelf niet op voorhand wil weten. Ik ben namelijk een ramp als het op grote geheimen aankomt. Zo iemand die vrolijk vertelt dat ze een verrassing heeft voor iemand en 10 minuten later is de hele verrassing geen verrassing meer :)

13. Niet meer actief

Hoi,

Bij onze eerste 2 wisten wij het niet en wilden we het ook niet van te voren weten.

Nu bij de derde wilden we het wel weten. Eigenlijk ook meer om praktische redenen: de eerste 2 waren meiden, dus als het een jongen zou worden, zouden we allemaal andere kleertjes enzo moeten kopen, dus leek het ons wel fijn het van te voren te weten.

Het was wel de bedoeling dat alleen wij tweetjes het zouden weten en meer niet, maar helaas begonnen onze andere 2 meiden al snel toch wel iets door te krijgen (die waren toen 7 en 6 jaar oud) en binnen no time wist het hele dorp dat we een derde meisje zouden krijgen.
    Onze middelste liep op een middag toen ik haar naar school bracht gewoon over het schoolplein te roepen: "ik krijg een zusje!".
    Nou toen konden we er niet meer om heen en ik moet zeggen dat ik het achteraf ook niet erg vond hoor.

Alleen toen iedereen dan dus wist wat het zou worden, gingen ze steeds gissen naar de naam en ja die hebben we toch echt wel voor ons tweetjes gehouden totdat onze kleine geboren werd....

gr. Naja

14. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik wil het heel graag weten.
    ik kan het niet voor me houden dus zal iedereen het waarschijnlijk weten. hihi

15. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Wij wilden het niet weten en als ik het wel wist zou ik het lekker voor onszelf proberen te houden :)

16. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Ik voornamelijk wilde het heel graag weten en mijn man is daar uiteindelijk in mee gegaan. En toen hebben we het meteen verteld, hoor. Waarom niet? Ik ben er trots op al maakte het mij niet uit wat het zou worden. En ik voel nu nog meer een band met onze uk!

17. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Iedereen die het wil weten mag het weten.

18. Anique

Anique Niet meer actief

Wij weten het ook, maar wij vertellen het ook aan niemand...

19. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Wij weten sinds vandaag wat het is en houden nog 4 maandjes onze mond (hoe moeilijk het ook is). De kleertjes die we vanaf nu kopen en niet unisex zijn gaan dus achter slot en grendel.

20. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    wij hebben het toen we het wisten, na de 20 weken echo, aan iedereen verteld dat het een jongetje is!
    kan dat echt niet voor me houden en ik zie de lol er niet van in om het niet te vertellen.. maar dat is voor iedereen anders.. en als mensen het wel weten maar niet willen vertellen.. alle respect! ieder zijn ding..

Deel Deze Pagina