Iedereen die weet/ziet dat ik zwanger ben, vragen ook meteen of ik weet wat het word. Ja weet wat het wordt.... Een jongen of een meisje Voor de rest geeeeen idee... Dat zien we rond 14 mei wel! We hebben dus besloten het niet te willen weten.
Ik wist niet dat het voor 90% zeker was. Maar aan de andere kant, ik heb nog nooit iemand gehoord waar ze het bij het verkeerde eind hadden? Groetjes,
hoi hoi bij de oudste 3 wisten we niet wat het werd had wel sterke vermoedens en die sprak ik wel uit maar echt zeker weten deden we het niet toen ik zwanger was van nummer 4 en dus al 3 meiden had wilde ik wel van te voren weten wat het was dus hebben we dat bij de pretecho gevraagd en omdat men toch overtuigd was van een jongen en wij dus zeker wisten van niet heb ik het uiteindelijk aan iedereen verteld nu mag ook de hele wereld weten dat wij een zoon verwachten en nee deze was geen 90 % alleen de namen houden we wel voor onszelf die horen ze bij de geboorte van onze zoon hij is namelijk de eerste die zijn eigen naam mag horen groetjes nathalie
Ehm nou dan moet je maar ff zoeken bij topic echo's en onderzoeken..dacht ik. Daar staan een aantal bij wie t in t begin een meisje was en toen bij een andere echo toch een jongen bleek (gelukkig niet pas bij geboorte). En ook prive heb ik het wel een aantal keren gehoord..en t lijkt me knap lullig. Haha zit je inderdaad met je roze jongenskamer etc
wij zouden het wel zeggen, bij ons zoontje konden we het ook niet voor ons houden en zien geen reden om dat nou wel te doen.. bovendien ben ik zoooo trots als ik t weet dat ik t niet eens voor me zou kunnen houden hihi
bij onze zoontje wilde het wel weten wat het werd en we hebben het alleen tegen mijn moeder en mijn schoonmoeder gezegd. en bij onze tweede willen we ook weer weten wat het wordt en dan zeggen we het ook weer tegen mijn moeder en schoonmoeder
wij zouden het wel zeggen, bij ons zoontje konden we het ook niet voor ons houden en zien geen reden om dat nou wel te doen.. bovendien ben ik zoooo trots als ik t weet dat ik t niet eens voor me zou kunnen houden hihi
bij onze zoontje wilde het wel weten wat het werd en we hebben het alleen tegen mijn moeder en mijn schoonmoeder gezegd. en bij onze tweede willen we ook weer weten wat het wordt en dan zeggen we het ook weer tegen mijn moeder en schoonmoeder
wij weten sinds dinsdag dat we een meisje krijgen..na 2 jongens van 10 en 12..zijn we alle 4 helemaal in de wolken en vinden dit te mooi nieuws om zolang voor ons tehouden..dus uurtje later wist iedereen die ons dierbaar zijn het ook al hahahahah De naam blijft wel een verassing.....zelfs voor ons..kan maar geen leuke naam bedenken ..waren volledig ingesteld op een mannetje hahahah
Wij maken er geen geheim van! Zo vaak gezien dat mensen hun mond voorbij praten die het wel geheim wilden houden.
Ik was niet van plan het te zeggen, behalve tegen mijn zusje, die Meter werd en tegen de Peter, maar door een trainingspakje te tonen aan m'n ma heb ik het natuurlijk verraden ! En mijn vriend kan gewoon niet zwijgen, die heeft het dus tegen zijn ouders gezegd en zo wist de hele familie het dus. Toen vond ik het niet meer zo erg dat iedereen het wist. Al denk ik dat ik bij een eventuele tweede liever zou zwijgen!
Ik was zo nieuwsgierig wilde het zodra het kon weten,omdat ik Zooo graag een jongen wilde,maar heb toch een lieve meisje gekregen. Heb het aan bijna iedereen verteld ....was zo blij,wist geen reden waarom ik het niet zou vertellen.