lieve dames. een aantal dagen geleden ben ik voor mijn 2e echo naar het ziekenhuis geweest. ik was 2 weken eerder al geweest en zagen ze bij 7wkn een mooi hartje kloppen en het zag er prima uit. bij mijn 2e echo kwamen ze erachter dat er vocht in/bij de longen zit (het was een groot zwart gedeelte op de echo die normaal grijs hort te zijn)en dat er vocht bij het nekje zat. de beeb was toen 9wkn. het hartje klopte goed en de baby was uitstekend gegroeid. de arts kon mij vrijwel niets vertellen omdat het nog te vroeg is om een diagnose te stellen, maar vertelde wel dat het waarschijnlijk een behoorlijke afwijking is en dat de prognose er somber uit ziet. nu krijg ik volgede week een bloedtest om afwijkingen op te sporen, en die week daarop een nekplooimeeting en een vlokkentest. ik ben heel erg bang en doe geen oog dicht. de kans dat ik een miskraam krijg de aankomende weken is aanzienlijk verhoogd. lieve lieve dames, er is niemand die mij iets kan vertellen en ben de wanhoop nabij, is er in jullie leven of van iemand die jullie kennen iets dergelijks gebeurd? het maakt me niet uit of het een negatief verhaal is, ik zou graag t graag met iemand willen delen, want deze onzekerheid is ondraaglijk. dank je wel dames voor de tijd om dit stukje te lezen een dikke knuffel claire
hoi meis jeetje sorry ik heb zelf google afgezocht voor je maar niets gevonden wat je zou kunnen helpen, het enige dat ik kan doen is je sterkte wensen de komende tijd en hopen dat het uiteindelijk iets anders bleek te zijn groetjes nathalie
dank je wel mamaatjevan4 heb me ook suf gegoogled ik hoop dat er ook andere mama's zijn die zoiets hebben meegemaakt en me iets kunnen vertellen hou het bij hun is gegaan (natuurlijk goed hopelijk) alle geluk van de wereld toegewenst met je beeb
hoi claire bedankt meid echt ik blijf voor je duimen en hoop idd dat iemand wie dan ook goed nieuws voor je kan brengen moet wel zeggen dat ik het raar vind dat het ziekenhuis niet meer info heeft gegeven helemaal omdat er zo weinig te lezen is hierover nogmaals sterkte en echt blijf voor je duimen groetjes nathalie
Helaas weet ik daar niets van, maar ik wil je wel heel veel sterkte toewensen. Hopelijk mag het meevallen.
mamaatjevan4, ja ze kunnen me echt helemaal niets zeggen, alleen maar dat ik moet afwachten ik heb t gevoel dat dit een lang traject gaat worden. dank je
Pff meid wat heftig........... De symptomen die je opschrijft klinken een beetje als het syndroom van Turner....Dan zit er ook vocht in het nekje. Ken iemand waarvan het kindje dat ook had maar helaas niet goed is afgelopen. Wil je ontzettend veel sterkte wensen.
Dank je wel meid.... Hopelijk heb je iets aan mijn reactie ook al is die niet positief.. Heel veel sterkte.
Dank je wel meid.... Hopelijk heb je iets aan mijn reactie ook al is die niet positief.. Heel veel sterkte.
Wat enorm ellendig Ik weet er verder ook niks vanaf. Wil je alleen ff sterkte wensen de komde tijd. kan me indenken dat vooral die onzekerheid erg is. Hopelijk blijkt uit verdere onderzoeken dat ze t mis hebben of dat t lang niet zo erg is als ze nu vermoeden. Heel veel sterkte meid!
Helaas ook geen ervaring...maar wil je wel heeeel erg veel sterkte toewensen de komende tijd en duim dat het allemaal toch mee mag vallen! Succes!