En hier is het hoofdje aan de achterkant bijna weg gevallen, waarschijnlijk door over-belichting? Kijk, op een knopje drukken kunnen we allemaal, denk ik dan...
Nou.. Als ik die foto's zie, zou ik ze ook niet nemen! Ik zou contact opnemen met de fotograaf (afspraak plannen; niet telefonisch of via e-mail) en er eens over praten wat je niet goed vind; kun jij je verhaal doen, hij ook en kunnen jullie misschien samen tot een goede oplossing komen..
de eerste 2 fotos vind ik inderdaad niet mooi bewerkt. Die belichting bij de derde foto zou ik in het totaalplaatje moeten zijn. Het kan namelijk de bedoeling van de foto zijn.
Vind het echt slecht gedaan hoor! De ondergrond is ook keer gelig dan wit en hij had met Photoshop gewoon 1 gelijke witte ondergrond kunnen maken zodat je geen overgangen van kleur en textuur etc ziet Als een fotograaf zulke kleine dingen nog niet kan Photoshoppen zegt genoeg lijkt me.
En ook zeer slecht dat je gewoon het zwarte kruis op de grond ziet. Dat weg Photoshoppen zou 1 minuut werk zijn
nou idd snap dat je niet tevreden bent dat is een hoop geld voor zulke slecht bewerkte foto's! Als je nou bij iemand voor 30 euro (bijv) een shoot laat doen en onder het mom van ik wil mijn portfolio uitbreiden of werkervaring op doen en dan zulke foto's hebt ok.. maar voor 125 euro nee... ik heb ook geen idee of je in je recht staat bij niet betalen wat ik eerst zou proberen is, een afspraak in de studio proberen te plannen zodat hij in een betere omgeving (grotere studio neem ik aan ?) de foto's opnieuw kan maken en wellicht dat je dan geen slechte bewerking hebt omdat de achtergrond al volledig wit is (neem ik aan) en dan ook uitleggen wat je niet goed vind en dat je graag de foto's opnieuw wil laten maken in zijn studio om te zorgen dat je wel tevreden bent. kijk als je kinderen er niet zo leuk op staan naar je zin vind ik het een ander verhaal dan deze knullige foto's en bewerkingen die je laat zien... dat is puur door zijn toedoen dus vind ik wel dat als hij een goede service levert hij het moet herstellen zodat jij wel tevreden bent... als hij eerlijk is geeft hij ook toe dat hij dit zelf geen vakwerk vind ... ik hoop dat je eruit komt met hem, en als hij het niet over wil doen zou ik gewoon proberen om tot een overeenkomst te komen dat je de helft betaald ofzo?
ik heb in mijn schoonfamilie een professionele fotograaf zitten en daar hebben we pas foto's laten maken maar wooowww wat is die van jou slecht zeg. Die van ons zijn ook grotendeels bewerkt maar de spontaniteit spat er vanaf. Ik zou zker niet betalen!
Tja ik zou zelf persoonlijk nooit 125 euro voor een shoot betalen... Als je bedenkt dat bij een fotograaf hier in de buurt voor 35 euro foto s worden gemaakt, je voor 10 euro dan een cd kan kopen en gewoon de foto s los en dat je dan bij een proffessional zit dan is 125 erg duur!!!!
zo die fotograaf moet zich schamen! mijn broer is zelf fotograaf en die zou zich doodschamen voor dit soort prutswerk! Jeetje, en zelfs bewerken kan die vent niet. Heel simpel: nee niet betalen!! Phoe ik zie reactie van mn broer al als hij dit soort prutswerk ziet, die krijgt een hartverlamming gok ik
wat erg, wij gaan bij arnhem naar een fotograaf met een grote studio en niet duur! en toch wel hele andere kwaliteit!
nee sorry zou ik niet voor betalen. hij had dat simpel beter kunnen bewerken. (maar goed. dat kan alsnog ALS je die foto's mooi genoeg vind) maar verder zou ik dat dan nog niet voor dat bedrag afnemen. heel jammer dit.
Tsjonge.. wat een beroerde kwaliteit zeg.. Ik zal je vertellen dat mike toen gefotografeerd is in de c1000. bij kids profi.. Nou daar gebeurt een hele hoop. Is geen ideale achtergrond en het is gewoon een beroerde lokatie.. Maar de foto's zijn super geworden. Puur door de mooie bewerkingen!. Ik zou hier niet voor betalen.. Of een afspraak met hem maken dat je zo ontevreden bent dat je niet wil betalen, maar hem nog wel een kans wil geven om het over te doen maar dan op een goede manier!.
Ik zou de fototgraaf nog een kans geven om de shoot overnieuw te doen en dan wel mooie foto's te leveren en anders niks betalen. Hij verkoopt jouw wat dus dan moet het ook degelijk zijn en het is wel duidelijk op die foto's dat dit niet is wat jij wilde..
Wauw die foto's zijn zeker heel slecht. idd een kans geven voor nieuwe foto's ( bv in studio ) maar hier zou ik zeker niet voor betalen
Nee zou de foto's zeker niet afnemen... Als je ze niet mooi vind, is het alleen maar weggegooid geld! Want met de foto's doe je niks, want je gaat je er toch aan ergeren! Zou gewoon duidelijk zijn naar die man. Had hij maar eerlijk moeten zijn!
Sorry, maar ik maak al betere foto's dan dat. Mijn vader maakt zelfs VEEL betere foto's. Die belichting van het gezicht is inderdaad gewoon slecht. Dat zou mij misschien nog wel overkomen, maar dan zie je dat ook op je camera en dan verander je wat aan de instellingen en maak je de foto opnieuw. Want dat is inderdaad niet meer te bewerken, achteraf. Dan kan het beter onderbelicht zijn, daar is meestal nog wel wat mee te doen. Ik zou hier niet voor betalen. En zeker niet zo veel! Ik zou inderdaad een oplossing zoeken door een nieuwe shoot te doen. En anders 25 euro voorrij kosten en verder niks!
Ik zou niets betalen, ook niet zijn uurloon. Lekker makkelijk verdiend dan als je je als fotograaf aanbiedt maar het helemaal niet kan, jammer voor hem, maar moet hij maar beter werk leveren.