Je hebt groot gelijk dat je hiervoor niet gaat betalen!! De bewerking is gewoon lelijk. Wat een verschrikkelijke telleurstelling moet dit zijn
Hoij kan nog 100 cdrommetjes opsturen maar als het er niet uitziet en jij bent er niet tevreden over is het gewoon klaar en hoor jij gewoon niet te betalen.
www.studiopixxi.nl Vanaf 85 euro! 1-3 personen (10 foto's op hoogste resolutie + bewerkt). Studio Pixxi gaat ook mij trouwfoto's maken <3
ik ben hobby fotograaf.. vind ten eerste 125 euro behoorlijk veel geld! en hoe je de foto's krijgt afgeleverd kan echt niet! niet betalen hoor meid!!!
nee, zou het zeker niet betalen. vind het veel geld, en dat je dan op zijn minste tevreden moet zijn over het resultaat!
Jemig, wij hebben vorige week in eindhoven een shoot laten doen. Heb de onbewerkte fotos gekregen om er dan de leukste uit te zoeken. Die onbewerkte foto's zijn nog mooier als die jij hier plaatst. Wat slecht zeg! Wat zal jij balen Ik zou dus niks afnemen en gewoon eerlijk zeggen dat je ze niet mooi vind. Moeilijk, maar zo is het wel. Ik kan niks met foto's maar die foto's had zelfs ik wel beter kunnen bewerken, jemig!
ik zou dus ook zeker niet betalen en ook zn uurloon niet. Kom op zeg, das makkelijk geld verdienen. Slechte foto's leveren en steeds uurloon opstrijken...
Ik ben het eigenlijk met iedereen eens. Zeker niet betalen. Je bent niet tevreden, dus waarom zoveel geld neerleggen voor iets wat je niet mooi vind... Het gaat om wel een herinnering/cadeau die erg belangrijk is, dus dat moet gewoon goed zijn... Ik zeg; niet betalen..
in eerste instantie toen ik jouw verhaal las dacht ik; uurloon zul je gewoon moeten betalen... tot ik de foto's zag!! pfft wat een prutswerk zeg! nee ik zou geen cent betalen en ik zou die prutser ook niet nog een kans geven om nieuwe foto's te maken... het kost jou ook tijd! ik zou de cd-roms wel terug sturen, anders kun je daar gezeur over krijgen, maar niets betalen.
Ik zou toch naar de tips van Zinaa kijken, die eerder genoemd zijn. Want 'gewoon niet betalen', daarmee kun je je een hoop problemen op de hals halen. Ongeacht of die man nou goed werk heeft geleverd of niet. (Ik vind ook van niet trouwens.)
Ik heb een shoot laten doen bij een prof. fotograag hier in de buurt. 80,- moest ik betalen er voor maar prima werk afgeleverd. en heb 1x mijn zoon in de winkel op de foto laten zetten (bekende fotograaf weet zo de naam niet meer... staan vaker in winkels) en dit koste 2,50 en natuurlijk de foto's die je bestelde. maar ook deze foto's zijn heel mooi geworden! ik vind 125,- heel duur en ook idd slechte kwaliteit foto's.
oh wat erg, ik kan me voorstellen dat je niet zo goed weet hoe te handelen ik ben wat dat betreft ook een eitje daarin maar als ik dan weer aan mn portomonee denk 125 euro, nou dan wil ik wel haha...echt zonde hoor! ik zou hem best wel wat willen betalen maar nee geen 125,00 en anders doet hij ze maar opnieuw bij hem in zn studio... heb je hem al wat gemaild?ben benieuwd naar zn reactie