Ja. Wij hadden het er net ook over nav Eenvandaag. Mocht ik nog een keer zwanger worden, is ons gezin compleet en daarna zou ik graag andere stellen willen helpen om hun kinderwens te vervullen als ik hiervoor in aanmerking zou komen. Draagmoederschap zou ik lichamelijk gezien niet aankunnen, heb al moeite genoeg om mijn eigen zwangerschap goed uit te dragen, daarnaast lijkt me dat emotioneel veel zwaarder, ondanks dat het misschien mijn dna niet is, het groeit en beweegt wel in mij...
nee, is niet toegestaan door geloof. als het wel toegestaan was had heel graag de zus van mijn man willen helpen die zo graag een kindje wilt maar helaas niet lukt. doet me echt pijn om haar zo verdrietig te zien.
Nee absoluut niet! Ten eerste omdat ik zelf vier puncties ben ondergaan. Dit is mij heel erg zwaar gevallen en dit heb ik zeker niet voor zomaar iemand over. Als ik een zus zou hebben die geen kindjes zou kunnen krijgen misschien, maar dat is niet aan de orde, dus nee, absoluut niet. Ik twijfel zelfs of ik dit voor onszelf nog een keer wil doorstaan.
Ik zou het emotioneel never kunnen Gevoel dat er dan een kindje van mij rondloopt, ik zou het kind altijd van mezelf beschouwen en zou het niet van diegene aan wie ik het zou geven kunnen beschouwen Heb altijd bewondering voor mensen die dat wel kunnen, lijkt me erg moeilijk.. Zelfde als met sperma doneren, als man dat zou doen zou ik altijd het idee hebbe dat er broertjes en zusjes van onze kinderen rondlopen en dat niet los van elkaar kunnen zien
Ik zou het voor een paar lieve vriendinnen welke nog altijd hopenden zijn op een kindje wegens verminderde eicelkwaliteit direct doen, hoe zwaar ik het altijd heb tijdens het hormoongebruik. Maar ik heb zelf hele slechte eitjes, niemand met gezond verstand zou dus mijn eitjes willen
Nee. Voor de extreme vroeggeboorte van onze dochter is nooit een verklaring gevonden, maar erfelijkheid is niet uitgesloten, de wensmoeder zou dus hetzelfde kunnen overkomen.
Zeer zeker wel. Ook als ik diegene niet ken! Heb er weleens over nagedacht maar ik denk dat ik dat niet mag/mensen dat niet willen, ik heb het syndroom van Asperger.
Ja. Als mijn gezin compleet is ga ik het eea uitzoeken hier over en hoop ik dat een andere vrouw dmv mijn eitjes een kindje mag krijgen..
Misschien. Alleen hier in NL krijg je er amper geld voor, in het buitenland wel veel! Maar dat moet niet je beweegreden zijn.