Zou jij je kind alleen laten in de hotelkamer?

Discussie in 'De lounge' gestart door dochters, 3 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Zou jij je kind alleen laten in de hotelkamer?

1. Ja

2. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.044
    2.853
    113
    Zou niet rustig zitten dus nee. Maar vind ouders die het wel doen niet meteen slecht ofzo ;)

Zet hier ook wel even de container ad straat.. Das toch wel minuutje lopen denk ik. Doe t liever overdag samen maar soms komt t zo uit..

Verschil met huis/hotel vind ik wel dat je niet weet wie vd hotelkamer een sleutel heeft dat vind ik eng.

2. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Wij nemen de babyfoon mee en zoeken de kamer erop uit dat de babyfoon het haalt naar het restaurant of de bar. Babyfoon gaat piepen als er geen ontvangst is. Haalt hij het toch niet, dan hebben wij pech.

3. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Ik heb dus op ja geklikt, maar toch... Mijn moeder past eens in de twee weken bij ons op vrijdag. Eind van de dag vertelde ze dat ze met m'n oudste een boodschap heeft gedaan terwijl de jongste op bed lag... Zonder babyfoon... Dat vond ik dan weer niet zon succes...

4. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

:$ Dat meen je niet! Verschrikkelijk :(

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    oooh dit topic weer omhoog aaaargh haha

6. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

We gaan is even mooi verder discussiëren op de maandag! :D

7. jomidi

jomidi Bekend lid

13 okt 2010
    904
    1
    0
    Nooit!
    Afgrijselijk om te lezen dat er een kindje is verbrand, m'n man werkt bij de brandweer en onverantwoordelijke dingen, maar ook begrijpelijke dingen, gebeuren meer dan je denkt. Het kan je zo overkomen.

De vuilnis buiten zetten kan overigens wel hoor ;)

8. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Oooh nee, echt niet!
    Op de basisschool zat een gezin waarvan de ouders een meter of 50 verder altijd zaten te kaarten terwijl de kinderen sliepen.
    Het middelste kind sliep niet en is gaan spelen met een aansteker met als gevolg: 3 kinderen verbrand, 2 overleden.

Ik zou me er niet prettig of gerust op voelen als kind alleen thuis is.

9. Arti13

Arti13 Niet meer actief

:D:D

10. Maranne

Maranne Actief lid

23 okt 2013
    252
    0
    16
    Arnhem
    Toevallig werk ik in een hotel (receptie), en ik zie dat veel mensen hun kindje gewoon meenemen naar de bar/restaurant. Daar is het meestal rustig genoeg om door te kunnen slapen.
    Ik maak ook regelmatig mee dat kleine kinderen 'achtergelaten' worden. In de meeste gevallen nemen deze mensen wel een babyfoon mee, en als ik in de gaten heb dat dat niet zo is, vraag ik meestal even na of het kind slaapt. Dan houd ik (vooral voor mijn eigen gevoel) wel even in de gaten hoe vaak men naar de kamer loopt. Niet dat ik daar wat mee te maken heb, maar ik vind het zelf ook prettig om te weten als er nog een baby op een kamer ligt.

Nou moet ik wel zeggen dat het hotel waar ik werk vooral een zakenhotel is, en dat mensen met kinderen vooral op de wat rustigere periodes en in het weekend bij ons verblijven. Dan is het nog redelijk overzichtelijk.

11. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Nee zou ik nooit doen. Met een babyfoon meenemen of om de 10 minuten kijken zou ik nog niet lekker even ontspannen, kan ik net zo goed op de kamer een drankje doen.

Maar ik zou in de eerste plaats niet snel kleine kinderen meenemen op een hotelkamer, dan kies ik liever voor een (bungalow)huisje met aparte kamers.

12. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Ik ben wel benieuwd waarom mensen niet ontspannen zouden zitten terwijl de babyfoon aan is. Als we onze babyfoon op zn hardst zetten horen we zo nodig iedere ademhaling. Ik zit daar juist heel ontspannen bij.

13. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Wij hebben het al een paar keer gedaan. Onze telefoons hebben gebruikt als babyfoon met camera en we hoorden en zagen alles. Elke draai etc. We blijven op de kamer tot ze slapen en gaan dan gerust even een drankje doen. Wel hebben we dit alleen in kleinere hotels gedaan. Een keer zaten we op zevende etage en was de bar op de 50e. Dat vond ik een te grote afstand. Ik wil echt binnen no-time op de kamer kunnen zijn, net als thuis.

14. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Absoluut! Dat heb ik ook. Ik wil er wel snel kunnen zijn, net als thuis. In een enorm hotel zitten wij toch al nooit.

15. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Heel simpel. .. et lopen daar weet ik hoeveel mensen met misschien wel net zoveel rare dingen in hun hoofd

16. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Echt niet !! No way !

En als ze op bed liggen dan gaan we gewoon op het balkon zitten en drinken we gewoon heel de mini bar leeg of 1 van de 2 gaat gewoon halen naar de bar ;)

17. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Wat is daar heel simpel aan? In de eerste plaats doe je de deur natuurlijk wel op slot. En oké, personen die in het hotel werken hebben de sleutel. Daarom heb je dan toch ook een babyfoon? Dan hoor je toch zo goed als alles?
    Het is niet zo dat je je kind zomaar in een openbare ruimte zonder toezicht of controle achterlaat. Tuurlijk, engerds bestaan. Maar als je het op deze manier niet durft te vertrouwen vind ik dat je je wel erg door angst laat leiden. Maar als het voor jou werkt, mijn zaak is het niet.

18. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Als het past binnen de range van de babyfoon, dan kan het lijkt me (babyfoon met camera). Maar in beginsel zou ik het niet durven.

19. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Dus omdat ik er niet voor kies laat ik mij leiden door mijn angst?
    Nee hoor. .. Ik pas de situatie indien nodig en mogelijk danig aan dat deze veilig is.. dus ik kies bv voor een appartement. ..

Maddy is echt niet het enige en eerste kind dat uit de hotelkamer is meegenomen. ..

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee. Ik laat mijn kinderen sowieso liever niet alleen thuis.
    Heel soms 5 min. als ik de hond uit moet laten,maar zal bijvoorbeeld ook nooit met een babyfoon bij de buren gaan zitten.

Deel Deze Pagina