Zou jij je kind alleen laten in de hotelkamer?

Discussie in 'De lounge' gestart door dochters, 3 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Zou jij je kind alleen laten in de hotelkamer?

1. Ja

2. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik heb nog geen kinderen, maar ik weet nu al, geen haar op mijn hoofd dat ik mijn kind alleen zou laten in een hotel kamer, ook al heb ik een goed werkende babyfoon.
    Of mijn kind gaat mee in de kinderwagen, of ik plaats de bar in kamer :p

2. Colour

Colour Bekend lid

5 feb 2013
    644
    173
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    absoluut niet , geen denken aan !

bijv. als ik mij vuilnis ga weggooien (5 min) en er is veder niemand in huis dan neem ik me kleintje mee.

en

bijv. het restaurant ,ik zou het eten meenemen naar mijn kamer en het daar gezellig opeten :).

3. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Absoluut niet. Het zou niet eens in me op komen.
    Sowieso laat ik mijn kind nooit alleen. Ook niet in huis.
    Vindt dat onverantwoordelijk en dom.
    Je weet nooit wat er kan gebeuren in die 2 seconden dat je er even niet bent.

4. Colour

Colour Bekend lid

5 feb 2013
    644
    173
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    dat vind ik dus ook !
    doe het zelf dus ook niet ...

5. Liesje92

Liesje92 Niet meer actief

Ik zou dat

6. Liesje92

Liesje92 Niet meer actief

Ik zou dat dus ook niet doen. Ik laat de kinderen ook echt niet alleen in de auto als ik snel ergens een boodschapje moet doen of iets moet ophalen, ongeacht welk weer het is.. Laatst moest ik naar de apotheek om medicijnen op te halen zegt mijn schoonmoeder doodleuk: dan Laat je de kinderen toch even in de auto? Hoef je niet zo te slepen met die 2 kleintjes. Euhm. Nee? Wat nou als iemand tegen mijn auto botst en mijn kinderen dus in de auto zitten? Geen haar op mijn hoofd! Laat staan dat ik ze alleen laat op een hotelkamer. :)

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Oh nee ik ga ze echt niet meeslepen wanneer ik even 2 zakken weg ga gooien in de gezamenlijke container. Ik zeg gewoon dat ik ze even ga weggooien en klaar. Ze zijn het gewend en gaan echt niet de boel afbreken.

8. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    Slaap je ook bij je kind op kamer.?

9. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Nee,peins er niet over. Ik heb geen zicht op ons huis,er staat muziek aan,hoop geluiden, nee.. Ik ben verantwoordelijk voor mijn kind en dus ben ik gewoon bij haar thuis.

10. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Beetje rare opmerking ;)
    Ik geef toch heel duidelijk aan dat ik mijn kind nog geen 2 seconden alleen in huis laat.
    Staat nergens dat ik haar niet alleen op haar slaapkamer laat :p
    Als zij op haar slaapkamer is, ben ik toch bij haar in huis, dussssssssss.

11. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, never did, never will

12. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    denk dat het muppetje eerder om deze dikgedrukte zin ging.. ;) en dan kan ik me haar vraag wel degelijk voorstellen hoor ;)

want dan ben je wel ff langer dan 2 sec niet bij der.. wel in hetzelfde huis dat wel..

Hier nog niet gedaan trouwens in een hotel( tot nu toe alleen maar cp huisjes gehad) komende zomer gaan we naar turkije, ja naar ee nhotel. (mijn ouders hebben geboekt ;) en betalen dus hun keus) en ik zal daar wel zien hoe het hotel is, hoe het voelt etc. Grote kans dat ik m niet alleen laat hoor, maar we zien het dan wel weer. misschien voelt alles wel heel goed en durf ik t wel aan een avondje naar de bar met babyfoon

13. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    ik doe dat ook wel hoor, heb een babyfoon met camera die dan gewoon voor mijn neus staat en nee ik ga niet elke 15 min kijken want dan valt die van mij nooit in slaap. Ik kijk op de babyfoon tot het rustig is en hij slaapt, dan ga ik pas naar de hotelkamer en stop ik hem nog even lekker in. Verder houd ik mijn oog op de babyfoon ik kan precies zien en horen wat er gebeurd.

Baby zou ik meenenem en de oudste van 5 ook want die valt wel samen met ons in slaap.

ja ik ben zo'n ontaarde moeder die dat wel doet, sorry!

En over het verhaal van Maddie Mccan (of hoe je dat ook schrijft) dan hebben ze het over een appartement op de begaande grond en het restaurant dat best wel een eindje lopen is, zonder babyfoon. dat doet (hopelijk) geen enkele moeder en dat zou ik niet kunnen begrijpen. Weet jij veel wie er allemaal in de appartement kunnen komen buiten jou gezin om... brrrr

14. WLE

WLE Niet meer actief

Hoe doen jullie dat dan allemaal met de hond uit laten als je alleen thuis bent met kids?
    Bijv. mijn man is vaak een week a 3 weken van huis dan ben ik straks alleen met twee baby's en onze hond.
    Kan de hond moeilijk elke avond en ochtend alleen in de tuin laten.
    We hebben een babyfoon besteld die tot 600m bereik heeft zodat ik toch even door de straat kan als de kindjes slapen.

Maar vraag me dus oprecht af hoe anderen dat doen die dus absoluut hun kindje niet alleen willen laten?

15. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    Het ging me idd om die dikgedrukte zin.
    Ook al ben je in hetzelfde huis je bent dan echt niet binnen 2 sec bij haar..

16. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Dat je niet in 2 seconden bij je kind bent, dat is zo.
    Ik geef ook enkel aan dat ik haar nog geen 2 seconden ALLEEN in huis laat. Dus daarmee bedoel ik dat ik haar niet in huis laat terwijl dat ik naar buiten ga.
    Maar dat is persoonlijk.
    Vriendin van mij deed dat ook. Ging iedere avond de hond uitlaten en liet haar zoontje en dochtertje dan gewoon op bed liggen.
    Moet wel zeggen dat ze dan echt gerust 20 minuten met de hond weg bleef.
    Die avond deed ze dat ook, kwam thuis en er hing een dikke rookwalm in de woonkamer. Kerstverlichting had kortsluiting gemaakt.
    Nou is het niet zo dat haar hele huis uitgebrand is hoor, ze had enkel wat schade in de hoek van de verlichting. Klein brandje dus.
    MAar ze voelt zich eigen, na 5 jaar, nog steeds schuldig, want was als ze niet op tijd thuis was ????
    Ene kant denk ik : je moet je kids niet alleen thuis laten, zeker niet voor 20 minuten, ander zijds denk ik : je had de kerstverlichting uit moeten doen als je kinderen alleen thuis zijn en op bed liggen.
    Maar nogmaals, dat is persoonlijk. Ze was in ieder geval op tijd thuis, en dat is het belangrijkste.
    Vandaar dat ik ook zo fel kan reageren op mensen die hun kids alleen thuis laten. :(

17. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    #277 SushiLover123, 19 jan 2014
    Laatst bewerkt: 19 jan 2014
    Ik vind de antwoorden (ja of nee) te kort door de bocht.
    JA: Met babyfoon (als de rest ook goed voelt)
    Anders nevertenooitniet.

18. SterreBerre

22 dec 2011
    47
    0
    0
    Ik laat mijn dochtertje niet alleen, ook niet voor de hond. De dagen dat mijn man er 's avonds niet is gaat ze dus de tuin in. Wordt dan wel weer goed gemaakt met een lekkere wandeling als manlief wel thuis is...

Het is niet anders, ik heb het geprobeerd met de babyfoon en dan de straat op en neer... Brrr, kreeg er de kriebels van. Was steeds bang dat er ook maar iets zou gebeuren of dat ik mijn sleutels was vergeten. Hoop gestress dus! En juist op die momenten deed de hond uuuuuren over haar behoefte...

Nee, die paar keer in de week de tuin in zal je hond echt niet dood aan gaan.

19. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    moet je hond t wel in de tuin willen doen ;) anders zul je toch echt even een stukje moeten lopen met ze. Persoonlijk vind ik zowiezo dat je regelmatig even met een hond moet lopen en juist voor het slapen gaan ook omdat ze dan een lange ruk maken tot de volgende ochtend.

20. WLE

WLE Niet meer actief

Ja ik kan de hond niet alleen maar in de tuin laten ga meestal even op en neer door de straat is denk ik nog geen 50 m van ons huis af dan rent ze lekker even over stuk gras.
    Ga nu ook niet verder savonds laat als mijn man niet thuis is vind nogal creepy alleen op straat! :p
    Maar ze heeft echt haar loopje nodig in de avond en soms is mijn man echt 3 weken aan een stuk door weg van huis dat is echt te lang om haar alleen maar in de tuin te laten.

Deel Deze Pagina