Zou jij je kind alleen laten in de hotelkamer?

Discussie in 'De lounge' gestart door dochters, 3 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Zou jij je kind alleen laten in de hotelkamer?

1. Ja

2. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    ik zou het ook absoluut niet doen.

Maar ik zou dan eerder een huisje in een bungalow park ofzo boeken.

2. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Mijn ouders deden dit wel, bij mij en mijn broertjes, wij zaten ook in een klein familie hotel met 15 tot 20 kamers in Oostenrijk, als je de trap afliep kwam je bij het restaurant uit. Dit zou ik ook kunnen doen met een babyfoon.

In een groot resort zou ik het niet eens overwegen, zou het niet aandurven.

3. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    in een klein resort zou ik het misschien wel doen met een babyfoon, maar verder niet. wij gaan in een huisje met liefst een bovenverdieping zodat de kleine daar lekker kan slapen en wij beneden zitten.

4. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Nee absoluut niet. Ik word al naar van de gedachte.

5. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Het ligt er aan...
    Wij waren pas met de familie naar phantasialand.
    We hadden 2 kamers naast elkaar en toen de kinderen (6 en 4) sliepen gingen we nog even naar de andere familie in de andere kamer.
    Wel had ik mijn laptop op mijn kinderen gericht dus kon ik ze zo zien vanaf de andere kamer. Maar echt op m'n gemak zit ik niet echt omdat ik alleen maar luister en naar die beelden kijk:)

Als het een baby betreft zou ik het dus niet doen, sowieso niet bijvoorbeeld naar het restaurant ofzo als mijn kinderen slapen.
    Vaak boeken we dus ook een appartement of bungalow als we op vakantie gaan.

6. TrotseMamaVan

TrotseMamaVan Actief lid

12 jun 2013
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    1 keer in een hotel geweest en het was niet voor herhaling vatbaar . We gaan liever in een huisje dan heb je veel meer speling en privacy dan op één kamer met zn 3tjes ..

7. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    nooit nevver niet

8. Lutchiana

Lutchiana Niet meer actief

Geen haar op mn hoofd die hier überhaupt aan denkt!

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Nee nooit. Ga ook niet in hotel zitten met kleine kinderen of er moet een apparte slaapkamer zijn.
    Toen kinderen 3,5 en 5 waren zaten we in Griekenland en tot 10-11 uur bij de intertainment gezeten. Daarna terug naar appartement en terwijl de kinderen sliepen op eigen slaapkamer hadden wij nog leuke avond eventueel met buren op balkon :) ( begaande grond )

10. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Nee. Kids gaan gewoon wat later slapen op vakantie. En wij zitten dan gewoon op balkon/woonkamer te chillen.

11. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Nee nooit!

12. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ehmm echt niet!!!!!!! Quinten gaat dan gewoon mee, op vakantie hebben we een ander ritme, kan er met mijn hoofd niet bij dat iemand dit doet...

13. angel229

angel229 Niet meer actief

Nee, nooit!! We verschuiven sowieso de bedtijd naar een later tijdstip. Daarnaast zorgen we dat ze zo uitgeput is dat ze geen last heeft dat wij nog licht aan hebben en tv kijken. Zijn nu 1x in hotel geweest en gaan over 6 weken nog een keer (misschien dat ik haar dan nachtje bij zus laat logeren). Ik heb ook toen overwogen om haar in de badkamer te leggen.

14. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Nee ik zou het ook niet doen

15. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Nee, zou ik absoluut nooit doen!! Net als dat ik nooit naar de buren zou gaan als mijn ventje in zijn bedje ligt. Ik vind het risico veel te groot ivm een brand of inbraak, dat hoef je echt niet altijd te horen op de babyfoon en als je het wel hoort is het waarschijnlijk al te laat.

Daarbij heb ik zoiets van, je weet dat je een kind hebt en daar hoor je rekening mee te houden als je op vakantie gaat. De eerste jaren betekend dat voor mij dat ik een bungalow of iets dergelijks zou huren met een eigen kamertje voor de kleine of zijn bedje bij ons op de slaapkamer.

16. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee maar zitten niet in hotelkamer meestal huisje schalet zou ze niet alleen laten

17. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

nee nooit van mijn leven
    dan ben je ook niet veranwoordelijk bezig vind ik zelf
    er kan van alles gebeuren en vind eerlijk gezegt dat je als ouder zijnde ook echt geen verstand in je schedel hebt
    ff lekker wat drinken beneden er zal maar wat gebeuren
    ik blijf dan heerlijk bij mijn kindjes of neem ze gezellig mee laat ze never ever alleen in een hotelkamer of waar dan ook

18. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Oh hel no!!!!!
    Ze blijft nergens alleen.

19. tuc

tuc Niet meer actief

wij hebben dat ook een keer gedaan...hadden via vakantieveilingen een leuke overnachting geboekt in een hotel in limburg. Was 1 kamer, dus toen ze moest gaan slapen het campingbedje in de badkamer en er weer uitgeschoven toen wij ook gingen slapen. Werkte perfect.

20. mama013

mama013 Actief lid

19 jun 2012
    322
    0
    16
    T-013
    Echt niet. Geen denken aan!!! Zou ook niet in me opkomen...

Deel Deze Pagina