nee ik hou ontzettend van make up en tutten maar dat zou ik mijn kind niet aandoen.. kinderen zijn nog zo puur en mooi zonder al die toeters en bellen! ik zag een keer een meisje pretty woman doen, met netkousen en al.. snapt die moeder nou niet dat ze haar dochter als een prostituee neerzet?? verschrikkelijk..
Hell no. Ik zag ooit een aflevering waarin een meer `naturel` meisje mee deed. En ze werd lelijk genoemd door de andere! En het was echt een mooi meisje. Ik breng mijn dochter graag bij dat iedereen mooi is op zijn manier.
Zo! Echt fout! Ik zou het ook nooit doen, maar heb dan ook alleen jongens Laatst moest een meisje van 5 voor haar act van haar hoogtevrees af en werd dus even meegenomen naar de trapeze. Kind helemaal overstuur! Echt heel zielig!
Oh die heb ik ook gezien cupcakes, ze was inderdaad totaal overstuur. Kan me niet voorstellen dat ze het daarmee beter hebben gemaakt..
In geen honderd jaar!!!! elke keer als ik het zie word ik kwaad op die ouders, laat je kind verdorie kind zijn en geen mini lust objecten met die make up, korsetten, de dansjes die ze moeten doen:x:x Als mijn dochter model wil worden, prima wanneer ze zelf kan kiezen!
Absoluut niet maar het is daar ook van "kijk hoeveel geld ik heb" het draait meer om de ouders die zoveel mogelijk laten ziem hoeveel geld ze eraan besteden
Nee! Ik vind schoonheidswedstrijden nog niet eens zo erg, al vind ik de focus op uiterlijk ook niet nodig, al helemaal niet zo jong. Maar dit is allemaal zo overdreven, er is niks echts meer aan die kinderen. Valse wimpers,valse gebitjes, spraytans, make-up... Dat hoort niet bijeen standaard weekend van een 3 jarige.
Ik heb gekozen voor JA met een kleine aantekening . Ik denk dat ik er geen probleem mee zou hebben al gaan de spray tans en de nep gebitjes mij wel wat ver! Zonder dat zou ik het denk ik wel aandurven. Hoe die meiden worden ligt vooral aan de manier waarop de ouders omgaan met dit soort wedstrijden denk ik, niet perse aan de wedstrijden zelf.
Nee. Ik vind het niet gezond om zo'n jong kind al helemaal op te dirken en zo met uiterkijk bezig te laten zijn.
Ik weet het niet. Als ik een dochter krijg en ze vind dat leuk,prima. Maar geen bruinspray,gebitten, haarlak en andere rommel die ik meer voor volwassen mensen vind.
no way! En dat zeker mijn dochter van net 4 leren hoe ze sexy met haar heupen moet draaien.. brrrrrrr... denken die ouders niet aan hoe hier naar gekeken kan worden?