Ik vind het walgelijk! Een kind van 3 in zo min mogelijk kleding, met zo veel mogelijk make-up, een beetje uitdagend staan kijken en dansen.. No way dat mijn ik mijn dochter zo te kijk zou zetten.. En als je dan ziet hoe ze gedrild worden, hoe teleurgesteld ze zijn als ze niet bij de top horen... Nee, laat mijn meiden maar lekker in de modder ravotten.. Verkleedpartijtjes alá, spelen met make-up en lekker tutten; zeker! maar ik vind dat dit veel en veel verder gaat... Wat geef je een kind mee als je de focus op zo'n jonge leeftijd al zo vréselijk op uiterlijk legt.. En vóóral dat je zo ontzettend veel nodig hebt om überhaubt mooi te zijn! Nee, bah.. Ik houd er absoluut niet van!
Nee, ik vind het zo ouwelijk zo'n show voor die kleintjes. En echt zielig voor ze als ze niet winnen, dat ze tranen met tuiten huilen. Dan vind ik een sportwedstrijd of playbackshow op de camping veel leuker. Zolang er geen gepush van ouderen bij komt kijken.
Als ik al een dochter zou hebben en ze zou het zelf leuk vinden dan zou ik erover nadenken. maar wel wat meer naturel een geen sexy dansjes.
nope, ik vind dat ze kind moeten kunnen zijn en zich niet al moeten mengen in de "volwassen" wereld met verkiezingen en wedstrijden wie het mooist is...
Mee eens, het kan best leuk zijn als verkleedpartijtje gezien (zo moet je dat ook zien) mijn dochter zou het helemaal geweldig vinden!
Liever niet, maar als ze het echt zou willen zou ik haar mee laten doen, maar niet zo fanatiek en het liefst zo 'naturel' mogelijk. Make up is prima, zolang het daarna eraf gehaald kan worden!
Dan is mijn dochter serieus gestoord dat ze het graag zelf wil denk ik Ik vind persoonlijk de flippers en tans ook ver gaan en zou ook niet van mij mogen maar de rest zou ze zichzelf dolgraag "aandoen"
Ik vind wat dat betreft een show als dance moms veel erger maarja dat valt dan weer onder "sport" en zou dan mogen, daar worden hele levens beïnvloed en zelfs school word opzij geschoven, vriendinnen? geen tijd voor je moet elke dag een paar uur trainen. Nee dan vind ik een pageant heel wat leuker, eens in de zoveel tijd een keer wat doen, een beetje oefenen en een verkleedpartijtje houden..