Mamabri, wat een dubbel gevoel moet dat geven. Heel verdrietig vanwege het verlies, maar ook dankbaar dat verder lijden is bespaard. Ook kan ik me voorstellen dat de onzekerheid en twijfel rond je eigen testen weer wordt aangewakkerd. Heel veel sterkte de komende periode. Neem de tijd voor het verwerken van het verlies. De test-vraag heeft geen haast en kan altijd nog.
Ach wat naar, gecondoleerd meid. Toch misschien een opluchting dat hij niet verder hoeft te lijden. Heel veel kracht en sterkte gewenst!
Mamabri: Lieverd ik volg je topic om te zien hoe het met je gaat en je vader . Nu lees ik dat hij is overleden gecondoleerd heel veel sterkte . Dikke knuffel voor jullie allemaal . Wist steeds niets te zeggen maar dacht wel aan je .
Oh jeetje mamabri, wat onwijs heftig! Het is echt snel gegaan bij hem, ik herinner me namelijk de gesprekken nog dat hij nog thuis woonde, mijn tante was toen al wel opgenomen. Ik herken je reactie dat het nu een opluchting is. Als je dan bij hem staat, zo onwerkelijk dan he?! Meid, gecondoleerd en heel veel sterkte met dit verlies!