zou jij je laten testen?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 13 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Hij is vorig jaar juli naar een verpleeghuis gegaan, eerst alleen doordeweeks en na een tijdje volledig toen het echt niet meer ging. Dus ja. Al moet ik erbij zeggen dat hij allang uit huis had moeten zijn. Hij is gedwongen door de huisarts en als hij niet mee zou hebben gewerkt had deze het door de rechtbank laten afdwingen. Het is dus niet snel gegaan, al kan ik me voorstellen dat dit wel zo lijkt ;)

En ja, het is ook wel echt een opluchting, maar toch ben ik ook enorm verdrietig. En héél onwerkelijk om hem in bed en in de kist te zien liggen, eindelijk stil, eindelijk geen continue beweging meer. Hij straalde rust uit.

Dit gedicht heb ik op zijn afscheidskaartje laten zetten:

Er zijn geen woorden voor een zieke,
    van wie je weet hij redt het niet.

Je streelt zijn wang, je ziet zijn ogen,
    je bent bewogen van verdriet.

Toch ben je dankbaar voor het einde,
    dat na zoveel moedig strijden kwam.

Omdat het niet alleen zijn leven,
    maar ook zijn lijden overnam.

Zo voelt het namelijk voor ons.

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wat verschrikkelijk, en wat moedig om alleen verder te gaan omdat hij dit niemand wil aandoen.

veel sterkte.

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

gaat wel goed op zich, dank je wel :)

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

jij heel veel sterkte met je schoonvader. En ook veel sterkte en wijsheid gewenst in jullie keuze.

5. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.295
    10.265
    113
    Als mijn ouders het zouden hebben zou ik me meteen laten testen en als ik eerlijk ben zou ik dat ook doen voor ik kinderen nam.

Ondanks dat de uitslag spannend is zou ik het wel doen.succes met je keuze!!!

Deel Deze Pagina