Zou jij je man naar een risico gebied laten gaan?

Discussie in 'De lounge' gestart door JJ1980, 21 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ja, dat zou ik ook niet pikken. Ik zou gewoon als oplossing aandragen dat ze bij een lokaal reisbureau of agent of via de opdrachtgever van het werk van je man een auto met chauffeur regelen. En een wat luxer hotel met beveiliging.

Syane en JJ1980 vinden dit leuk.
  2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.467
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Kan hij niet vanuit het bedrijf aanvullende veiligheidsmaatregelen ‘eisen’?
    Dus lokale beveiliging of (nav het voorbeeld met taxi) een eigen huurauto krijgen. Dat soort dingen.

Haha, sorry. Ik zie nu dat dit een beetje dubbel is.

3. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Als dit standaard zou zijn bij het bedrijf zou ik makkelijker zijn mbt deze reis. En echt, we zijn meestal niet moeilijk. Week erbij, direct door van het ene land naar het andere, code geel, geen probleem. We zijn vrij meegaand en flexibel. Maar ik verwacht in deze situatie meer veiligheid. En ik ben bang dat het op de plek van bestemming dan het net weer niet goed geregeld is. En daar pas ik voor in deze, denk ik.

Syane vindt dit leuk.
  4. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Gezien de details die ik nu lees, denk ik dat het bedrijf te laks te met veiligheidsvoorschriften en daarom zou ik het niet doen (of in gesprek gaan met man hierover).
    Wat zijn de afspraken en hoe worden de dingen opgelost? Wat kan je eenmaal daar nog regelen?

5. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

De reis is geannuleerd. Er wordt intern gekeken naar veiligere reisomstandigheden en begeleiding voor als deze onderhoudsvraag nogmaals komt in dit land. Afgesproken is nu al dat hij hier niet alleen naar toe wordt gestuurd, zeker gezien de taal die wij niet spreken. Op naar de volgende klus

Athina, NORAH1979, kleinegup en 4 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina