Dit dus! Kleine aanpassing zoals bepaalde schoenen bij een jurkje of zoiets wel, verder geen ingrijpende dingen!
O jawel hoor, maar alleen als ik het er ook mee eens ben! Afvallen, een ander kapsel... misschien wat vaker de kleren dragen waar hij me graag in ziet. Het lijkt me niet slecht om dingen te doen om elkaar te behangen
Nee niet echt, maar zijn mening weegt wel mee. Hij is net een beetje hersteld van een whole body makeover. Waarom? omdat ik dat wilde natuurlijk
Nou nee... Maar volgens mij ben ik ook best ok, en nog steeds dezelfde als hoe ik was toen we elkaar ontmoetten. Alleen nu lang haar ipv spikes. Nu ik erover nadenk... Volgens mij heb ik toen wel mn haar laten groeien, deels voor hem en voor mezelf.
Hell no! Als ik al iets zou veranderen is dat omdat IK dat wil. Mijn man loopt al jaren te mekkeren dat ik een borstvergroting moet doen, ik vind mijn D -cup ruim voldoende. Hij is zo gelukkig nu ik zwanger ben ook al is het maar tijdelijk.
Zolang er geen bloed voor hoeft te vloeien wil ik best wel iets veranderen hoor.. Mits ik er zelf ook achter sta natuurlijk. Mijn man vindt mij mooier met lang haar, dus houd ik het lang. En hij heeft nog gelijk ook als hij zegt dat dit me beter staat. Voor de rest heb ik weinig klachten gehad... Oh wacht, ik droeg een bloesje op onze eerste date die hij "kimono" noemt en spuuglelijk vindt. Die draag ik dan ook maar niet meer...
Tot zekere hoogte wel. Ik verwacht dat ook van mijn man, ik heb hem 6 jaar geleden gerestyled. Hij heeft nog geen verstand van kleding en we winkelen dan ook samen. Als wij een feestje hebben en hij geeft aan dat hij mij deze avond graag in een jurk ziet, dan trek ik een jurk aan. Wel blijft de discussie over mijn haren, ik heb ze kort maar hij ziet ze graag langer.
Veranderen niet, maar wel iets niet laten veranderen. Liefst zat heel m'n rug onder de tatoo's en had ik vier cupmaten kleiner. Maar manlief haat tat's en ziet erg op tegen de littekens van een verkleining. Ach, misschien ooit...
Ligt er aan of ik het zelf ook mooi vind. Man vindt jurkjes zo leuk en zo wil het dat ik net de 3e bestelling heb gedaan bij Wehkamp en jurk nummer 6 en 7 onderweg zijn Een helse zoektocht, maar ik wil het best proberen want wie weet staat het inderdaad wel heel leuk. Man vindt langer haar mooi en ik doe nu, as we speak, mijn 6e groeipoging... Ik zie het niet als commentaar ofzo en wil ook in die zin best eens mijn best doen voor hem.
Over het algemeen klaagt hij nooit ergens over en krijg ik genoeg complimenten van hem Maar als hij een keertje zegt dat hij bepaalde kleding van mij niet mooi vindt dan trek ik dat dus niet meer aan. Hij vind het mooi als ik pumps draag, maar die vind ik zelf ook mooi dus die draag ik dan ook regelmatig. Verder zou hij nooit tegen mij zeggen dat ik een borstvergroting ofzo zou moeten doen omdat hij mij zo mooi genoeg vind. Ik vind het wel belangrijk dat mijn man mij nog aantrekkelijk vind en zou nooit zo'n vrouw worden die iedere dag in joggingsbroek loopt en haar haren niet kamt bijvoorbeeld.
Hahaha komt me bekend voor! Op onze 2e date droeg ik een witte broek... Pas een half jaar later ofzo vertelde hij me dat hij die broek echt lelijk vond haha Terwijl ik dacht dat die me heel goed stond
TS; je zegt niks groots te laten doen aan je lichaam om je partner te 'pleasen'... Ik vind een borstvergroting anders ook een aardig groot 'ding'. Misschien ben ik daar de enige in? Mijn lief vindt mij leuker met lang haar, had het voor hem altijd kort. Ik moet je zeggen; lang haar staat me inderdaad beter. Samen zijn we bezig wat gewicht kwijt te raken. Helemaal leuk!
Persoonlijk snqp ik echt niet dat vrouwen dat doen Moet ik wel zeggen dat ik altijd wel me best doe om er leuk uit te zien omdat ik dat zelf leuk vind Gij vind staart, spijkerbroek en zonder make up t mooist Dit gebeurd misschien 1x per maand per ongeluk Pas me graag aan maar niet met uiterlijk
Ik ben ik en daar moet hij maar mee leven. Kleding kiest hij héél soms mee, maar dan ben ik het die de rekening betaalt en uiteindelijk beslist. En mijn borsten hebben een goeie maat (zowel voor mij als voor hem), alleen hangen ze wat te hard naar mijn zin. Maar daarom snijden, nee ... toch niet. Make-up vind ie maar niks (met eyeliner aan vindt hij mij bijvoorbeeld een "onderlijnd geval" en een kleurtje op mijn oogleden vindt hij "te opvallend"), maar als ik dat wil dan doe ik dat toch echt wel. Maar ik vind het zelf meestal teveel gedoe en loop dus 95 % van de tijd puur naturel rond. Ik heb al 5 keer geprobeerd een mening te krijgen van hem over mijn haar (wel of niet knippen op diverse momenten), maar die krijg ik niet. Ik moet het zelf maar weten. Mijn haar komt meestal net tot onder mijn schouders. Het zijne is langer . Schoenen daar doe ik mijn zin mee. Al loop ik meestal op platte schoenen en kreeg ik wel ooit te horen dat het "precies zijn oude boksschoenen waren". Pech voor hem, want dat waren ze niet (gewoon sportief type lage schoenen op dat moment). En ik voelde me er goed bij. Hij mag dus gerust een mening hebben, maar ik ben het er niet altijd mee eens. En ik ben nog altijd de baas over mijn lijf, haar en kleding . 1 keer heeft ie overigens lichtjes gepusht qua kleding. Hij was al 5 jaar aan 't zeuren over "tuniekjes" en "kleedjes met een broek onder" dat ie dat zo schoon vond bij vrouwen. Maar tot dan toe had ik nooit iets naar mijn zin gezien. Want met gewone kleedjes sta ik gewoon niet en die trek ik dus niet aan / koop ik gewoon niet. We waren es samen aan 't shoppen en ineens zag hij iets hangen dat hem wel iets leek. Heb het aangetrokken en stond er wel mee (met een broek onder). Het is dus meegegaan en veel gedragen (zelfs vandaag heb ik het toevallig aan). Hij vindt de mode van een jaar of 10 terug van een ultrakort rokje met eenzelfde soort broek onder (of eigenlijk in 1 stuk) trouwens ook prachtig. Maar dat is toch voor een ander, want ik en rokken ... ik dacht het niet.
Wat is er verkeerd aan om er leuk uit te willen zien voor je man? Voor jezelf, maar ook voor je man bedoel ik dan. Ik vind het ook niet leuk als hij er slonzig bij loopt met steeds hetzelfde t-shirt aan bijvoorbeeld of geen gel in zijn haar. Je mag toch best wel iets voor elkaar over hebben? Geen grote ingrepen maar gewoon kleding die hij ook leuk vind en je haar wat vaker los laten hangen als hij dat mooi vindt. Hoeft natuurlijk niet elke dag maar een klein beetje moeite voor elkaar doen vind ik juist leuk.
Dat hangt er maar helemaal vanaf hoe en waarom? Ik vind dat mijn partner best mag zeggen dat hij iets mooi(er) zou vinden maar het blijft mijn keuze en die heeft hij te respecteren maar ik zeg niet bij voorbaat nee... hij moet er tenslotte wel elke dag naar kijken