de tweede is nu onderweg. we willen allebie 2 kids dus blijft hier waarschijnlijk bij. heb mijn vorige zwangerschap goed doorstaan. niet veel kwaaltjes ed. bevalling was ook nog te doen.
Ik heb altijd gezegd dat ik maar twee kinderen wilde. Na de bevalling van mijn tweede riep ik naar mijn vriendin dat ik blij was dat ik nooit meer een bevalling hoefde door te maken. Ook lang daarna gezegd nooit meer een kindje te willen. Alle spullen had ik weggegeven of verkocht. Maar zeg nooit nooit! Ik kreeg toch weer de kriebels, ik heb lang getwijfeld. Nu ben ik zwanger van ons derde wonder en ik geniet enorm....heerlijk om zwanger te zijn. Iedereen was ook zeer verrast. Dit wordt wel de laatste gezien mijn leeftijd.
Ik heb er 3 en zou er denk ik nog wel een bij willen maar denk dat je me dat over een jaar nog eens moet vragen als de jongste een jaar is. Ik heb trouwens nooit zoiets gehad van zoveel wil ik er,maar als ik denk aan mijn zwangerschappen jaaaaaaaaaaa dan wil er nog wel 10.Niet dat die makkelijk waren ik had net als iedereen kwaaltjes alle 3 keren BI en 3 x een ks. Maar dat speciale gevoel van een kindje in je buik ja dat wil ik altijd wel gelukkig heb ik ook verstand en en weet dat het niet daarbij blijft .Of er ooit een 4e komt ? :
dit is mijn eerste zwangerschap. het zwaarste vond ik de eerste periode, omdat ik alleen maar heb overgegeven. toen dacht ik: echt niet meer! maar de laatste periode valt me erg mee. nu de bevalling nog
Nou zwanger zijn hoeft van mij niet meer maar ik wil wel nog graag een kindje dus ik zal wel weer het bokje zijn... hihi
nog moeilijk om er iets over te zeggen al, maar tot nu toe vind ik zwanger zijn geweldig en zeg ik: "graag!"
Nee nooit meer. Dat wil ik mijn lijf, mijn man en mijn kinder(en) niet meer aandoen. Medisch is het ook niet echt slim. Nog 31 dagen tot de bevalling en ik tel elke dag af. Zie wel naar het beebje uit hoor! Heerlijk weer tutten. En die luiers, flesjes e.d heb ik nog nooit vervelend gevonden. Een kindje vind ik maar zo alleen. Dat was voor ons een belangrijke reden om toch weer een rotperiode tegemoet te gaan.
Ik zou er nog wel een paar willen. Maar ik ben al te oud helaas. Zo jammer dat het al die jaren niet gelukt was, anders hadden we mooi voor een vijftal kunnen gaan. Maar we zijn ook heel blij met onze drie, hoor. De eerste twee fietste ik fluitend door de zwangerschap heen. Met de derde had ik inmiddels een aantal jaren diabetes, maar ondanks dat ging het eigenlijk ook wonderbaarlijk goed! Dus ooooooooh, het zou geweldig zijn, nog een keer zwanger zijn, maar we doen het toch maar niet.
Qua verzorging, zou een 2e erg zwaar zijn, en eigenlijk de zwangerschap ook wel, omdat m'n dochter nu natuurlijk er al is. Maar ooooh ik zou het allemaal zo graag weer meemaken. Het is zo moeilijk nog voor te stellen, dat kindje in m'n buik. En ook die buik zelf, zo ongelooflijk, zo groot en mooi! Ja, ik wil het zeker weer meemaken -ondanks dat ik me afvraag of ik het fysiek (qua energie) wel aankan. Maar oke, we wachten expres wel tot m'n dochter ietwat zelfstandig is.
Ben nu zwanger van ons tweede kindje, en daar blijft het zeker weten bij, tijdens mijn vorige zwangerschap niet zo heel veel klachten gehad alleen heel veel aankomen en vreselijk veel vocht vasthouden, toen vond ik het op het eind ook echt niet meer leuk, nu bijna 39 weken en heb het echt helemaal! gehad, ben totaal op, weer vreselijk gegroeit, vocht voor tien mensen, hele dikke buik, aambeien, bloedarmoede, ontzettende moodswings, ik ben er klaar mee! dat weet ik zeeeeer zeker.... Kijk erg uit naar onze baby maar ook zeker naar het niet meer zwanger zijn! tis niet voor mij weggelegd...
ben nu zwanger van mijn 3de en laatste... na nr 2 heb ik nooit gevoel gehad dat gezin compleet was, mijn exman vond van wel. toen we uit elkaar gingen heb ik me erbij neergelegd dat het bij 2 bleef, tot ik mijn huidige partner tegenkwam. nu dan nr 3, en zwangerschap valt me zo mega zwaar, dat het echt de laatste is.
ik wil naast isa nog een kindje, maar over een paar jaar dan, het is nog te vroeg, eerst van isa genieten!
jaaaaaaa ik zou ook zo graag nog een zwangerschap/kindje willen. Hoop dat dat ons gegund is. We zijn zwanger geworden met hormonen en hele toestanden, dus het is wel een moeilijke stap daar weer in te gaan... maar natuurlijk heb ik het er voor over, maar eerst lekker van ons ventje genieten! heb trouwens een SUPER zwangerschap gehad, nergens (op kleine ongemakken na natuurlijk ) last van gehad en de bevalling is ook goed gegaan. Dus als het ons gegund is.... nog 1 of 2 kindjes in de toekomst erbij? Lijkt me geweldig! Maar blijft het bij ons kleine mannetje, dan ben ik ook zoooooo gelukkig en vooral dankbaar!
ik wilde altijd als het mogelijk was een groot gezin.. nu ben ik voor de 2 e x zwanger. 1 e zwangerschap ging redelijk maar zat behoorlijk soms met me zelf in de knoei. toen ook nog te horen gekregen dat ons zoontje een schisis zal hebben ( wat gelukkig mee viel) nu ben ik weer zwanger maar kan er weer niet 100% van genieten.. ik voel me gewoon niet mezelf en verlang er soms nu al na om me eigen lijf terug te hebben.. nee een 3e kindje/zwangerschap dat gaat niet gebeuren (nou ja zeg nooit nooit ) al die onzekerheden .. en al die hormonen.. pffff
Dit is me 2e en laatste zwangerschap!Na de 1e bevalling wilde ik NOOIT geen kinderen meer...Maar 2 jaar later toch maar weer gestopt en ondertussen hoef ik nog maar 4 weken...er zit nu 3 jaar tussen de kids. Ik moet zeggen ik vind het zwanger zijn nu niet zo leuk als bij de 1e...stuk zwaarder heb veel last van harde buiken en maagzuur, verders niet ziek of zo hoor!het gaat ook veelste snel,omdat er al een rond loopt!maar we wilde er ook maar 2 vind dat wel genoeg..
Ik ben nu niet meer zwanger, maar ik zou 't zo nog een keer doen. Ik vond het echt een geweldige tijd, 24 uur per dag, 7 dagen per week je kindje bij je hebben en elke beweging voelen. Lekker tegen de kleine praten en fantaseren over hoe hij/zij eruit zal zien. Lekker wegdromen in 't kamertje, etc. etc. Het scheelt natuurlijk wel dat ik, op wat misselijkheid en moeheid de eerste paar weken na, helemaal nergens last van heb gehad. Zelfs op 't eind kon ik alles nog gewoon doen. De bevalling viel hier ook reuze mee, dus tegen een eventueel volgende bevalling zie ik ook niet op.
Ik ben nu zwanger van de tweede. Heb bij mijn zoontje op zich wel een redelijke zwangerschap gehad, was alleen erg moe en duizelig, maar de bevalling viel mee. Nu met de tweede valt de zwangerschap me wel zwaar. Heb last van bi, kan geen kant meer op en daar baal ik van, maar het getrappel in mijn buik, maakt het het allemaal wel waard. Ik wilde altijd maar 2 kinderen, maar daar begon ik na mijn zoontje al over te twijfelen en nu weten we niet of we het wel aandurven om nog een derde kindje te krijgen, lichamelijk gezien dan. Eerst van eens bevallen van deze en dan sowieso even lekker herstellen, zodat ik weer normaal van mijn zoontje kan genieten en heerlijk mijn dochtertje kan verzorgen en zien opgroeien. Voorlopig ben ik dus wel even klaar met zwanger zijn. En ook omdat ik het niet eerlijk vind tegenover mijn kinderen, omdat zij er wel degelijk last van hebben als ik niks kan. Maar de toekomst zal het ons wel leren denk ik.
Ik ben nu zwanger van me 3e..Enne voor ons geen kinderen meer....Denk ik...Je weet maar nooit..We gaan het wel gelijk veilig doen na de bevalling, maar je weet nooit he... Ik riep altijd 1 kind is genoeg voor mij...Manlief wil 5 ...Ik raakte zwanger van 2e..Niet gepland, maar zeer gewenst...Zwangerschap van 2e was niet leuk..Uitgedroogd..3 cm ontlsuiting rond 32 weken...Ziekenhuisopname..Bah...En ben uiteindelijk bevallen 1 dag voordat ik ingeleid zou worden..42 weken...Dus riep ook, nu wil ik echt geen kinderen meer. Dat wil ik niet nog een keer meemaken. Omdat we na 12 jaar trouwden vond me man dat we nog een kindje moesten nemen..Hij zei wie weet word het dit x een jongetje...Anders maakt het niet uit..(K3 is toch ook leuk)....Nou leuke zwschap is deze ook niet..Maar ik mag nu niet klagen he. Er zijn mensen die veel ergere dingen meemaken tijdens hun zwangerschap. Dus ik moet eigenlijk blij zijn, dat het tot nu toe goed met de kleine gaat.
6de al? wow meid hoe hou je het vol met die zwangerschap steeds, heb echt respect voor je haha Zo te zien was je eerste toen je 15 was? succes met je 6de zwangerschap, vind het erg knap